RL vrea parteneriate intre 15.000 si 40.000 EUR pe eveniment
Miercuri, 09 Martie 2011
 (AdPlayers, Iulian Toma)

Motorizata de cotidianul Romania Libera, divizia de evenimente de business lansata de grupul Medien Holding va fi orientata catre accesarea si gestionarea fondurilor europene, si vrea sa atraga bani nu din taxe de intrare, ci din parteneriate de business. Evenimentele presupun organizarea de conferinte, seminarii si intalniri, la nivel national.

Marius Comarniceanu, managerul diviziei, a afirmat pentru AdPlayers ca evenimentele nu se vor baza in principiu pe taxa de access, ci pe atragerea unor investitori parteneri de business ai evenimentelor, care vor fi organizate cu suportul companiilor active atat la nivel national, cat si local.

Contactat de catre AdPlayers, Adrian Rus, Administratorul grupului medien Holding, a declarat la randul sau ca seria de conferinte, seminarii si intalniri organizate la nivel national se va face atat cu suportul media al produselor din grupul Medien Holding, dar si din afara acestuia, si urmaresc sa atraga parteneriate de business cuprinse intre 15.000 EUR si 40.000 EUR pentru fiecare eveniment.

„Printre aspectele ce vor fi puse in discutie, in cadrul Conferintelor RL se numara: problemele privind accesarea fondurilor europene, alternativele de finatare si eficientizarea costurilor. Conferinte RL, vor aduce la aceeasi masa autoritatile nationale, locale, oamenii de afaceri, bancherii si consultantii din domeniul accesarii de fonduri europene.”, a mai spus Comarniceanu.

Cu 12 ani de experienta in media, Comarniceanu a ocupat pozitii precum Business Development Manager – Agora Media, sau Senior Sales Manager in Grupul Realitatea Catavencu.

Mai mult in Media, Presa Scrisa


PUBLICITATE: