Rezultatele cautarii dupa : "mall"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 »
CONFIDENT devine agentia de comunicare a Infosan, singurul spital privat de oftalmopediatrie din Romania
Miercuri, 03 Iulie 2024
 Rares Ciubotaru, Director Executiv, Infosan - ,,Am decis sa apelam la serviciile Confident pentru a explica mai bine felul in care au evoluat descoperirile medicale din domeniul oftalmologiei, cum ne tratam pacientii la Infosan si cat de dedicati suntem in tot ceea ce facem.”
Media Pro confirma venirea Claudiei Ion la sefia vanzarilor Diviziei de Entertainment
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Claudia Ion este noul Director de Vanzari al Diviziei de Entertainment Media Pro, divizie care insumeaza operatiunile Media Pro Pictures, Media Pro Studios, Media Pro Distribution, ProVideo, si Hollywood Multiplex Operation
Magnetique Marketing copiaza din AdPlayers
Vineri, 19 Octombrie 2007
AdPlayers si-a gasit articole intregi republicate pe Notoriu.ro, un website apartinand Magnetique Marketing, editor care sub pretextul „preluarii” cu indicarea sursei, copiaza integral sau partial continutul unor materiale apartinand altor publicatii online
SPM Indoor Division ciupeste din indoor 1 Milion Euro
Marti, 02 Decembrie 2008
 Razvan Constantinescu ofera detalii despre piata de indoor romaneasca, la scurt timp dupa ce, zilele trecute, Laurentiu...
Starlink Group estimeaza 10% din BTL
Joi, 23 August 2007
“Intr-un an, BTL-ul ar putea fi in jurul a 10% din business-ul Starlink Group”, a declarat la infiintarea diviziei BTL, pentru AdPlayers, Marcel Straut - Managing Partner al grupului, care nu ezita sa deconspire si noul pas la Starlink: “Cautam acum cei mai buni oameni de outdoor din piata”
Divort de 500.000 eur pe an. Andras Kovacs incheie love story-ul Sapte Seri cu Midas Media.
Luni, 06 Februarie 2012

"Nu putem astepta 2 zile un control BRAT", a declarat pentru adplayers Andras Kovacs, directorul Sapte Nopti, editorul publicatiei Sapte Seri, care crede ca daca ar fi fost probleme cu controlul tirajelor ar fi trebuit sa le afle de la regia cu care a reziliat contractul de curand. Pe 30 ianuarie Sapte Seri a reziliat reprezentarea pe piata de...

110 milioane de vizitatori pe an expunere in campaniile indoor advertising Brand Management
Marti, 15 Noiembrie 2022
 La 18 ani de activitate, Brand Management, lider pe piata de afisaj indoor din Romania, a tras linie si a totalizat 250.000 mp expunere, 2.700 campanii, respectiv o audienta de 75% din totalul populatiei urbane a Romaniei si anunta planuri de dezvoltare in 10 piete din strainatate in urmatorii 5 ani, printre care...
Noul Biz la 1 an: 500.000 EUR, si 200-250.000 EUR din evenimente
Joi, 11 Noiembrie 2010
 Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, Zilele Biz, cel mai important dintre acestea, are loc in acest an in  perioada 15-19...
9 premii de aur, 16 argint si 2 speciale la PR Award 2008
Vineri, 03 Octombrie 2008

Cu titlul de agentia anului castigat de Rogalski & Grigoriu Public Relations, competitia a mai acordat si 10 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award

June Communications devine partener de comunicare pentru Generatik, platforma Brand Management care digitalizează publicitatea la mall
Marti, 29 Iulie 2025
 Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experiență in industria de indoor advertising, platforma digitalizata Generatik reunește intr-un singur ecosistem toți actorii implicați in publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.
Confident Agency, parteneriat exclusiv cu IntLaw Abogados y Consultores pentru companiile care vor sa intre pe piata din Spania
Miercuri, 12 Februarie 2025
 IntLaw, casa internationala de avocatura din Spania, cu birouri in Barcelona, Palma de Mallorca si Madrid si devine un one stop shop pentru companiile si francizele romanesti si din regiune care vor sa intre pe piata din Spania.
Confident face un pas strategic spre formarea noii generații de profesioniști internaționali în comunicare, prin programul Erasmus+
Joi, 05 Iunie 2025
 Agenția devine prima din Romania parte  a programului internațional Erasmus+
,,Paseste cu incredere in scoala reamenajeaza anual 5 curti de scoli din mediul rural. Program social demarat de Asociatia Bookland si Elis Pavaje
Miercuri, 02 Iunie 2021
 Pentru a sustine institutii cu resurse limitate si pentru a celebra primii 30 ani de existenta, incepand din acest an compania a decis sa redirectioneze 1% din valoarea produselor rezidentiale, achizitionate de clienti, catre un nou proiect CSR care vizeaza cresterea calitatii conditiilor de invatamant:...
WORLD CLASS incureajaza #BeHealthy, cu o noua strategie de comunicare de marketing Perceptum
Vineri, 03 August 2018
 „Strategia World Class in Romania ramane, pe langa furnizarea de servicii de inalta calitate in locatii accesibile si experti in sanatate si fitness, deschiderea de noi cluburi in apropierea casei sau locului de munca al romanilor, pentru a face sportul si miscarea parte a stilului lor de viata” afirma...
Publicitate pe o aeronava in premiera inca din 2001. Inovatii in productie outdoor & indoor de zeci de milioane de euro din 1993. A&M International
Marti, 24 Mai 2016
Din 1993, compania a scos pe poarta peste 6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de display-uri si proiecte complexe pana la decorarea unei aeronave Tarom cu tema 
Mihail Vârtosu poate dezvolta si alte proiecte pe cont propriu
Joi, 15 Februarie 2007
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey România si fostul sef al Grey în Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
1 Milion de euro pentru Natie prin Educatie. Dana Razboiu spune de unde vine si unde merge proiectul.
Vineri, 23 Martie 2018
Pe 24 si 25 martie, vor fi premiate 4 dintre cele mai bune echipe, care vor fi desemnate sa participe la Campionatul Mondial de robotica din Detroit, SUA.
Cristian Burci: “Media nu mai poate fi separata de agentiile de publicitate
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
A fost natural, fara pitch Serban Alexandrescu, despre Orange
Vineri, 28 Iulie 2006
Dupa cinci ani de Connex, Headvertising semneaza trei proiecte speciale pentru Orange (Divertis, Enescu si Maratonul de Film Orange), ultimele 2 fiind proiecte pentru evenimente concepute si implementate de Rock'n'Roll”, label-ul de activare interactiva creat de Headvertising
Marius Luican, Reveal Research:,, De la mase la nise. Schimbarea modelului de consum si segmentarea pietei”
Joi, 15 Octombrie 2020
 Moto: „Orice client poate avea o masina vopsita in orice culoare doreste, atat timp cat este neagra.”
« 6 7 8 9 »