Rezultatele cautarii dupa : "laura georgescu"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 21 Decembrie 2005
											
											Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul
										Marti, 25 Octombrie 2005
											
											Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
										Miercuri, 05 Octombrie 2005
											
											"Academia" lansata de Leo Burnett este o sesiune de training pentru 20-25 de "studenti" care vor avea ca profesori cele mai grele nume ale agentiei: Ioana Iordache si Stefan Iordache, Bogdan Naumovici, Laura Georgescu, Tudor Cuciuc si Razvan Matasel
										Miercuri, 31 August 2005
											
											Derulata sub acelasi slogan "Prietenii stiu de ce", campania de publicitate se difuzeaza din 27 august pana la 23 octombrie pe  Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro si TV Sport
										Joi, 30 Iunie 2005
											
											Bergenbier si Leo Burnett scot Q-Pack la iarba verde pana pe 21 august, intr-o promotie cu un spot (Vaca) ce se difuzeaza incepand de ieri la Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV, TV Sport
										Luni, 25 Aprilie 2005
											
											Mireasa de la Leo Burnett este on air ‘cu liftul’ media al ProTv, Antena 1, TVR1, TVR2, MTV, Prima, TV Sport, presa scrisa, outdoor si POSM
										Luni, 18 Aprilie 2005
											
											Derulata sub sloganul “Mai mult fruct. Mai multa energie” noua campanie QAB cuprinde  spoturile Pescarul, Salteaua si print-ul Balena
										Vineri, 15 Aprilie 2005
											
											Campaniile CAMIN BCR si REZIDENTIAL BCR sunt “on air”, print si outdoor de cateva zile
										Joi, 14 Aprilie 2005
											
											Promotia “Acum cu 10% mai mult” a pus “Atlasii” pe umerii P&G si Leo Burnett
										Luni, 04 Aprilie 2005
											
											Spotul semnat de Leo Burnett, deruleaza pentru milioane de romani si o campanie sociala laudabila pe bugetul Interbrew
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								








