O zi de filmare si 4 luni postproductie pentru 10% mai mult Tide
Joi, 14 Aprilie 2005

( AdPlayers.ro ) Promotia Tide “Acum cu 10% mai mult” este comunicata de Procter&Gamble Romania printr-o campanie tactica realizata de Leo Burnett. Agentia de publicitate concretizeaza promotia in executia TV “Atlasii” ce este difuzata pe principalele posturi de televiziune: Pro TV, Antena 1, Acasa TV, Prima TV, TVR 1, TVR 2 si Realitatea TV.

O zi de filmare si 4 luni postproductie pentru 10% mai mult Tide "Atlasii", Tide “Acum cu 10% mai mult”, P&G, Leo Burnett

“Acum cu 10% mai mult, gratuit. Asa suna brieful, in esenta. Pentru un spot la detergenti e destul, s-ar parea” povesteste Claudiu Dobrita, Copywriter in cadrul Leo Burnett despre primul pas al campaniei. “Am ales sa evitam cararile batatorite si sa venim cu o ilustrare neobisnuita, surprinzatoare a unui beneficiu cat se poate de simplu. In esenta, 10% mai mult a devenit in mintea noastra cantitatea care face diferenta, asa cum, de fapt, trebuie sa se intample si in mintea consumatorilor: speli mai mult” explica alegerea conceptului creativ, omul de creatie de la Leo.

Plecand de la beneficiul concret, creatia de la Leo a vrut o ilustrare cat mai creativa „ exagerandu-l pana la nivelul metaforei” spun reprezentantii sai. “Astfel, cantitatea de rufe pe care ajungi sa le speli in plus – “overload” am aflat ca-i zice pe limba clientului – impovareaza umerii unei biete statui ornamentale, unul din “atlasii” care sustin terasa unei gospodine” mai spun creativii de la Leo Burnett, explicand si numele spotului. Actiunea spotului este si ea explicata: “Trezit brusc din somnul lui de piatra, atlasul prinde viata, opintindu-se sub greutatea neobisnuita. Urmeaza douazeci de secunde de chin in care incearca zadarnic sa se opuna apasarii” spun cei care I-au pus Atlasului pe umeri o greutate suplimentara. “Crapaturile ii brazdeaza fata care se schimonoseste intr-un rictus, iar o bucata din cot se desprinde si cade. Deasupra, gospodina tocmai a intins ultimul cearsaf dintr-o mare de rufe” conchide copywriterul Leo Burnett.

O zi de filmare si 4 luni postproductie pentru 10% mai mult Tide

“Un proiect a carui filmare a durat o zi si a carui post-productie, in cea mai mare parte grafica 3D, s-a intins pe mai bine de 4 luni” spune Claudiu Dobrita explicand dimensiunea graficii din spot. “Multumim inca o data omului care a dat viata tridimensionala atlasului, graficianul Bogdan Lazar, Providentei pentru lumina naturala absolut senzationala din ziua filmarii, agentiei si clientului”. Dupa cum mai declara reprezentantii Leo Burnett, agentia si clientul au muncit cot la cot, pe un brief pe cat de “single-minded”, pe atat de generos.

Campania Procter&Gamble Romania a fost “intinsa” comunicarii de Sotirios Marinidis - Marketing Director; Roxana Stan - Senior Brand Manager; Ivan Nikolov - Assistant Brand Manager.

Regizat de Bogdan Naumovici, spotul “Atlasii” pentru promotia Tide a fost realizat de Casa de Productie Multimedia Est.

Leo Burnett a pus realizarea campaniei “Atlasilor” pe umerii unei echipe formate din: Bogdan Naumovici - Creative Director; Ema Prisca - Senior Copywriter; Claudiu Dobrita – Copywriter; Radu Placintescu – Group Creative Director; Lorand Balint - Group Brand Communication Director; Andreea Boaca - Brand Communication Director; Mihaela Bârsan - Brand Communication Manager; Stefan Runcanu - Brand Communication Executive; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director


PUBLICITATE: