Rezultatele cautarii dupa : "jansen"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6
Ad’Or face 100.000 EUR
Miercuri, 17 Mai 2006
In proportii aproximativ egale, banii sunt stransi din inscrieri, pachetele de publicitate si biletele vandute la Gala Ad’Or 2006, pretul unui bilet fiind de 80 EUR
Jumatatea de la Ad’Or 2006
Marti, 09 Mai 2006
Dupa ce, in urma cu un an, festivalul inregistra un nivel de 24 de agentii de publicitate, cota participarii la Ad’Or 2006 a scazut la 21 de agentii si doar jumatate din membrii RAAA
Cohn & Jansen - Ashley la registru
Vineri, 24 Februarie 2006
Potrivit Cristinei Jansen (foto) Managing Director, Cohn&Jansen – Ashley, noua agentie de publicitate ii are ca parteneri pe Ashley & Holmes Romania - 50%, Cristina Jansen - 13%, Peter Jansen - 12%, Andrei Cohn - 25%
AdPrint a premiat si romani
Miercuri, 08 Februarie 2006
Singurii creativi romani premiati provin de la McCann Erickson, in clasamentul agentiilor romanesti fiind GMP – 8 puncte, Saatchi & Saatchi - 6 puncte, McCann Erickson , adviser | chillimedia si Cohn&Jansen (cate 5 puncte fiecare), Lowe&Partners si DDB cu cate 1punct
AdPrint convinge greii din Europa
Joi, 26 Ianuarie 2006
In ciuda unor prezente internationale importante precum Publicis Conseil Paris sau TBWA Paris , Scholz & Friends Germania, echipe de creatie din agentii romanesti cu pretentii au ramas acasa
RAAA a marit comitetul de conducere la 7 persoane
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
Pentru o mai buna reprezentare a agentiilor, acesta este format din Adrian Dura / Euro RSCG, Radu Florescu / Saatchi & Saatchi, Tereza Munteanu / Y&R, Victor Dobre / JWT, Serban Alexandrescu / Headvertising, Ioana Iordache / Leo Burnett si Mihail Vartosu / Grey Worldwide
Artileria grea din media si publicitatea romaneasca participa la cel mai important summit din ultimii 15 ani
Marti, 14 Iunie 2005
Sase conferinte si doua workshop-uri vor strange maine (15) si joi (16) la "ARBOmedia Annual (re)Source" 2005 cea mai relevanta participare a mediei si publicitatii romanesti
Castigatorii Leod'Or 2005
Duminca, 29 Mai 2005
Leo Burnett a castigat Agentia Anului, Campania Anului si poate indeplini "promisiunea" lui Naumovici pentru inca 2 editii viitoare, daca acestea nu vor fi "ponderate" de o participare relevanta a industriei de publicitate
Reactia NextCap, Gavrila&Asociatii, Headvertising, Cohn&Jansen la raspunsul lui Bogdan Naumovici de la Leo Burnett
Joi, 19 Mai 2005
"In logica fireasca a lucrurilor, forma noastra de exprimare si-ar fi gasit replica intr-un comunicat emis de catre RAAA, organizatia ce patroneaza Ad'Or-ul"
Leo Burnett semneaza primul raspuns pentru Headvertising, Next/Cap, Gavrila&Asociatii si Cohn&Jansen
Miercuri, 18 Mai 2005
Bogdan Naumovici CEE Regional Creative Director, Leo Burnett ataca 'grupul agentiilor-care-nu-iau-premii-de-creatie-dar-fac-scandal'
NextCap, Gavrila&Asociatii, Cohn&Jansen si Headvertising justifica neparticiparea la Ad’Or
Marti, 17 Mai 2005
Costin Popescu de la NextCap vorbeste si de o complicitate a clientilor in proiecte speciale de festival, in scopul dobandirii unui regim de tratament preferential in agentiile de publicitate
Deadline inscrieri Ad'Or 2005: 6 mai
Miercuri, 20 Aprilie 2005
RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila
Cohn & Jansen a “spionat” forumul Internetics
Joi, 14 Aprilie 2005
“Inscrie-te la Internetics” a pornit de la mesajul “sigur imi veti sterge post-ul”
« 4 5 6