Rezultatele cautarii dupa : "imagine"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
McDonald’s este partener oficial UNTOLD pentru al doilea an consecutiv
Luni, 10 Aprilie 2023
 Colaborarea aduce o serie de activari, care vor avea loc intre 3 si 6 august 2023, in cadrul celei de-a opta editii a festivalului. In plus, participantii vor regasi produsele lor preferate intr-un restaurant de tip pop-up, concept adus de McDonald’s in premiera, la UNTOLD, inca de la editia precedent,anunta...
Noua conducere BRAT 2023 – 2025. Asociatia profesionala realizeaza 12 studii esentiale pentru functionarea corecta a industriei media online, outdoor, print si radio
Luni, 03 Aprilie 2023
 BRAT - Biroul Roman de Audit Transmedia – organizatia de masurare a performantelor produselor media online, outdoor, radio si print care reuneste 160 de membri din industrie (publisheri, clienti, agentii de publicitate, companii OOH, radiodifuzori si organizatori de evenimente) si-a desemnat conducerea pentru...
Catena, Profi, Kaufland, Penny si Dr. Max in Top 5 cele mai vizibile branduri monitorizate in saptamana 13-19 martie 2023. Cercetare mediaTRUST.
Vineri, 24 Martie 2023
 Parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, mediaTRUST Romania, compania de monitorizare media cu capital privat cu cea mai indelungata experienta pe piata si cel mai vast portofoliu de client din Romania
Clinica Northo, evolutie pozitiva in 2022: peste 1000 de pacienti noi, 10% cota de piata din tratamentele cu Invisalign®
Luni, 20 Martie 2023
 Cu o investitie initiala de 650.000 euro, Northo este singura clinica din Romania cu o certificare Invisalign® Diamond. Northo inseamna o echipa de medici si tehnologie digitala: 5 unituri dentare, medici cu peste 15 ani de experienta si mai mult de 10.000 de cazuri tratate. Dr. Teodorina Secara este medic...
AdPlayersREPORT 2022 OOH Indoor. Laurentiu Jiga, Brand Management: ,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. ”
Luni, 12 Decembrie 2022
,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. Desi prognoza s-a adeverit, viziunea este departe de asteptari. E drept ca, intre timp, a inceput un razboi si, in plus, se vad efectele pandemiei la nivel economic. Lanturile de aprovizionare au avut de suferit,...
Ce gatim mai bine acasa, de Sarbatori? 49 de premii valoroase, celor mai bune preparate pentru Mese Festive, de la Cronicari Digitali
Luni, 28 Noiembrie 2022
 Competitia ”AMINTIRI GUSTOASE: RETETE FESTIVE” si Workshopul de Cooking AMINTIRI GUSTOASE sunt organizate de agentia Zaga Brand, prin platforma Cronicari Digitali, powered by Electrolux, Lidl si Delaco. Partener pentru visual storytelling este Samsung Romania. Proiectul este sutinut de Sezamo, Unisol,...
31.1 milioane de vizualizari si sute de clipuri pe Kaufland Summer TV. Postul online lansat de Kaufland si v8 au adus festivalurile pe telefoane
Joi, 01 Septembrie 2022
 Prin intermediul proiectului, Kaufland a devenit cel mai activ brand in digital in timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD si la Neversea, dar si ale celor care au urmarit de la distanta evenimentele si au creat energia de la stand-uri si de la scenele de...
Campania Unele masti raman pentru Asociatia ANAIS semnata de Cheil | Centrade a obtinut doua trofee Crystal la festivalul international MAD STARS
Marti, 30 August 2022
 Romania este reprezentata pe lista castigatorilor de catre biroul Cheil | Centrade si campania „Unele masti raman” pentru Asociatia ANAIS, care a obtinut doua trofee Crystal. Unul in categoria Craft: Photography, iar celalalt in una dintre cele mai disputate categorii - Charity/Government.
Peste 30% mai multe preinscrieri la UTCB. Record in campania de admitere dezvoltata de Cognition, in anul cu cel mai mic numar de absolventi de liceu
Vineri, 08 Iulie 2022
 ,,Campania de admitere de anul acesta a strans un numar foarte mare de preinscrieri, depasind anii anteriori cu peste 30% si s-a axat pe multe directii de promovare, angrenand mai multe resurse si idei care pana acum au un return foarte bun. Suntem incantati ca agentia Cognition a raspuns acestei provocari cu un...
Cheil | Centrade si KUBIS semneaza o noua campanie pentru NN Romania, avandu-l protagonist pe Adrian Nartea
Marti, 24 Mai 2022
 Cheil | Centrade, hub-ul de comunicare integrata pentru Europa de sud-est al retelei coreene Cheil Worldwide a gandit si implementat o noua campanie ATL pentru NN Romania, care comunica principalele beneficii ale produselor de asigurare si pensie, anunta autorii campaniei.

Premiera in grupul de comunicare Dentsu. Marius Tianu, Creative Director, Dentsu, Southeast Europe
Luni, 11 Aprilie 2022
 Tianu va contribui la intarirea liniei de servicii creative ale grupului, consolidand oferta dentsu pentru clientii de pe pietele din Europa de Sud-Est. De asemenea, grupul isi mareste capacitatile de marketing si comunicare la nivel regional odata cu numirea Danielei Balaei.
Brand-new SPOR, noua identitate vizuala. Arhitectura de portofoliu noua si design premium.
Marti, 22 Martie 2022
 Cu o experienta de peste 15 ani in domeniu, unde a activat in categorii de piata competitive din zona de retail si FMCG, unde s-a ocupat de comunicarea B2C si B2B, Elena Curelaru, noul director de marketing si comunicare Policolor, care a coordonat restructurarea arhitecturii de brand, precum si intregul rebranding...
Crestere cu 7,5% comparativ cu 2020 in FMCG. Industria bunurilor de larg consum continua sa fie un motor al economiei
Luni, 21 Februarie 2022
 Marcile proprii ale retailerilor, in majoritate cu preturi mai mici, continua sa castige teren in fata brandurilor de producator (+1.0% cota de piata), ajungand sa reprezinte 15.1% in valoare din totalul vanzarilor de FMCG din Romania.
Cinema City, in Brasov. La15 ani in Romania, 65.5 milioane de bilete vandute si aproape 3 milioane de proiectii de film intre 2007 si 2020
Luni, 14 Februarie 2022
 15 ani mai tarziu de la deschiderea primului multiplex Cinema City in Romania, 65.5 milioane de bilete vandute la aproape 3 milioane de proiectii de film intre 2007 si 2020, Cinema City a deschis cel de al 28 lea cinema la AFI Brasov.
First Bank, de Halloween. Consumatorii sunt invitati sa isi sperie spaimele si banca actuala, in cea mai noua campanie semnata Cheil | Centrade
Miercuri, 27 Octombrie 2021
 Intr-o campanie 360°, care contine executii de ATL, Digital, Media sau Social Media, consumatorii sunt invitati sa isi „sperie” spaimele si banca actuala, aplicand pentru un Credit de nevoi personale cu Refinantare prin video banking, cu o dobanda horror de mica pe perioada promotiei, de la doar...
Marketing Research din 2008. AdPlayersREPORT: Reveal Marketing Research tinteste piata globala si estimeaza o dublare a business-ului in 2021.
Joi, 30 Septembrie 2021
 ,,Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 8 ani de experienta in cercetare de piata” subliniaza Marius Luican care, in calitatea de fondator si CEO, aduce companiei o experienta de 15 ani in cercetare de piata.
Apa Nova a lansat Eroii Orasului. Cea mai recenta campanie este semnata de DDB Romania, Porter Novelli Romania si Tribal Worldwide
Marti, 03 August 2021
 „Bucurestiul pare sa fie ilustrat preponderent prin povesti negative in ultima vreme. Dar printre ele, in viata de zi cu zi, ne lovim si de povesti frumoase, inaltatoare, cu protagonisti care sunt eroi fara sa stie si fara sa vrea” spune Stefan Vasilachi, Director de Creatie DDB Romania.
Mutari la varful managementului McDonalds. Fosta DDB, Irina Angelescu, este noul Director de Marketing, McDonalds Romania.
Joi, 17 Iunie 2021
 Cu peste 18 ani de experienta in industrie, Irina Angelescu a ocupat in ultimii trei ani functia de Account Director, Business Lead pentru brandul McDonald’s, la agentia DDB Romania
O noua campanie LaDoiPasi, cu Pavel Bartos, Mistery Shopper
Luni, 10 Mai 2021
 In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
Povestea nespusa a unui Selfie. Campanie Dove de constientizare a presiunii social media asupra increderii in sine in randul adolescentelor
Marti, 27 Aprilie 2021
 11 ani este varsta de la care fetele din Romania incep sa foloseasca filtre si programe de editare ale pozelor pentru postarile pe care le fac in social media, iar 74% dintre fetele cu incredere de sine scazuta folosesc aplicatii de editare foto pentru a schimba felul in care arata in poze
« 1 2 3 4 5 »