Cea mai premiata agentie la IAB MIXX Awards 2023 este Cognition, agentia de digital a grupului Godmother.
Marti, 19 Decembrie 2023

Cognition a castigat patru tro-fee in categoriile "Campanie de Inovatie a Produsului", "In-gaming", "Campanie de Reali-tate Virtuala si Augmentata", precum si prestigiosul "Premiu al Presedintelui Juriului" pentru campania "Reconstruim Bucurestiul in Minecraft"

AdPlayers. info

Agentia Cognition este cea mai premiata la  IAB MIXX Awards 2023, castigand patru tro-fee in categoriile "Campanie de Inovatie a Produsului", "In-gaming", "Campanie de Reali-tate Virtuala si Augmentata", precum si prestigiosul "Premiu al Presedintelui Juriului" pentru campania "Reconstruim Bucurestiul in Minecraft".

In total, proiectul a obtinut 6 premii mari la doua gale de referinta din domeniul digital, respectiv Webstock 2023 si IAB MIXX Awards 2023, fiind recunoscuta astfel pentru inovatie si creativitate.

Ramona Todoca, Creative Director la Wieden+Kennedy, a acordat Premiul Special al Presedintelui Juriului, felicitand echipa si ideea din spatele campaniei: „Profesional vorbind, am fost impresionata de campania Rebuilding Bucharest in Minecraft deoarece a reusit sa-si intalneasca audienta fix acolo unde aceasta se afla — in Metaverse. Dincolo de abordarea inedita pentru nevoia de comunicare in jurul admiterii, campania a reusit sa contribuie si la construirea imaginii de brand pentru UTCB ca institutie de invatamant superior care pregateste studentii pentru viitorul profesiei lor. Personal vorbind, am ales aceasta campanie deoarece sunt si eu un produs al invatamantului romanesc preuniversitar. Consider ca proiecte de genul acesta sunt importante pentru modernizarea educatiei si a relatiei dintre studenti si institutiile de educatie.”

Creat pentru Generatia Z, proiectul a facut parte din campania de promovare a admiterii la Universitatea de Constructii Bucuresti. Tinerii au fost implicati intr-o initiativa de recon-structie a unor zone istorice din Bucuresti in lumea virtuala a Minecraft, pornind de la Bulevardul Nicolae Balcescu pana la Piata Romana. Acest proiect a fost finalizat cu succes in doar o luna, demonstrand un mod inovator de a atrage si implica tinerii in educatie si viitorul comunitatii.

Cel mai mare numar de studenti inregistrati la taxa pentru UTCB

„Prin campania 'Reconstruim Bucurestiul in Minecraft,' am generat rezultate re-marcabile pentru UTCB, inregistrand un numar record de inscrisi si cel mai mare numar de studenti inmatriculati la taxa in ultimii 20 de ani. Aceste performante notabile au fost apreciate si recunoscute de catre domeniul publicitar, reflectate prin cele 2 premii obtinute la Webstock Awards si cele 4 premii castigate la IAB MIXX Awards. Astfel, am redefinit experienta de admitere si am adus universitatii noastre o vizibilitate si succes deosebit in lumea comunicarii publicitare." a spus Cezar Vladut, Prorector UTCB.

,,Minecraft este canalul generatiei Z. Noi tot ce am facut a fost sa identificam opor-tunitatea si sa mergem acolo unde ei sunt deja. Le-am creat un spatiu in digital care era familiar pentru ei, unde au putut sa se imprieteneasca cu UTCB, sa co-munice cu studentii si sa descopere mai multe despre meseria de inginer. Mai de-parte, campania a luat amploare si a depasit toate asteptarile din punct de vedere inscrieri”, a declarat Maria Zvenigorodschi, Senior Digital Account Manager, Cognition

Cognition, agentia digitala a grupului Godmother, a dezvoltat aceasta componenta a cam-paniei de admitere, urmarind adresarea caracteristicilor unice ale noilor generatii. Echipa a analizat cu atentie legaturile dintre tinerii absolventi si filosofia Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti (UTCB), orientata spre integrarea tehnologiei si aplicarea practica in educatie. Acest demers a avut ca scop nu doar atragerea studentilor, ci si consolidarea im-aginii universitatii prin sublinierea angajamentului UTCB de a imbina teoria cu practica, pregatind astfel absolventii pentru provocarile dinamice ale lumii moderne.

”In cautarea noastra de a oferi o experienta unica si simpla Generatiei Z, am decis sa comunicam cu ei in spatiul lor preferat: lumea jocurilor video. Pentru UTCB, am ales Minecraft ca nucleu al campaniei noastre, un joc care reflecta perfect esenta universitatii. Totul a inceput ca o explorare conceptuala a modului in care ar putea arata Bucurestiul, daca ar fi lasat in mainile viitoarei generatii de ingineri. Ce loc mai bun in care sa te joci de-a inginerul, daca nu chiar in Minecraft. Ne-am straduit sa ne identificam cu publicul tinta si sa ne asiguram sa oferim mai mult decat un simplu produs - sa oferim o experienta memorabila si relevanta, departe de materialele promotionale traditionale. Pentru ca in final orice campanie este despre oameni, iar mai apoi despre brand”, a declarat Rares Antemir, Senior Copywriter, Godmother.

Aceasta abordare creativa a avut un impact semnificativ, dovedindu-se a fi nu doar inova-toare, dar si extrem de relevanta pentru publicul sau tinta. Prin aceasta initiativa, agentia a reusit sa creeze o punte de legatura intre interesele si pasiunile tinerilor si lumea academica, demonstrand ca educatia poate fi adaptata si personalizata pentru a raspunde nevoilor si preferintelor noilor generatii.

Reconstruim Bucurestiul in Minecraft” ne-a demonstrat valoarea unei ”Big Ideea”

”Suntem incantati si mandri sa vedem impactul pe care campania Minecraft l-a avut asupra generatiei Z si in industria publicitara. Mai mult decat un simplu pro-iect, campania” Reconstruim Bucurestiul in Minecraft”- ne-a demonstrat valoarea unei ”Big Ideea”, aratand cum o poveste creativa poate aduce relevanta si rezultate pentru un brand, generand interes si memorabilitate in randul publicului tinta. Ramane un proiect de suflet pentru noi, care ne propulseaza catre un an 2024 am-bitios, creativ si curajos”,  a declarat Florentina Botezatu, Junior Digital Copy-writer, Cognition

Rezultatele campaniei au avut un impact extins, depasind succesul admiterii la UTCB. Aceasta a constituit un prim pas important in transformarea modului in care institutiile de invatamant comunica. Un fapt notabil este ca deja se observa un interes crescut din partea altor universitati, manifestat prin trimiterea de briefuri pentru campanii similare. Campa-nia ”Reconstruim Bucurestiul in Minecraft” - a generat un efect pozitiv si mai larg asupra mediului academic, fiind reflectata intr-o schimbare semnificativa a modului in care aceste institutii se prezinta si comunica cu segmentul de public tinta.

”Anul acesta, am avut marea bucurie de a sarbatori implinirea a doi ani de Cogni-tion chiar la IAB MIXX Awards: si ce recunoastere mai mare puteam primi din partea industriei decat cele 4 premii obtinute in cadrul festivalului? Inca de la infi-intare, ne-am propus o pozitionare indrazneata, aflata la congruenta dintre cu-nostintele de neuromarketing detinute si un stil de lucru canalizat spre atingerea potentialului creativ maxim, pentru fiecare proiect. Campania de Admitere UTCB este reprezentativa pentru aceasta abordare care ne-a facilitat depasirea tuturor obiectivelor propuse, si datorita careia privim increzatori viitorul, chiar si intr-un context digital controversat. Asteptam incantati provocarile noului an, si suntem nerabdatori sa putem aplica metodele de lucru perfectionate anul acesta in bene-ficiul cat mai multor clienti”, a declarat Claudia Archip, Managing Partner Cog-nition.

 

Echipa implicata in proiect:

 Din partea UTCB:

Cezar Vladut – Prorector responsabil de comunicare si imagine

Lavinia Turcu – Coordonator comunicare

Din partea Cognition:

Claudia Archip – Managing Partner

Maria Zvenigorodschi – Senior Digital Account Manager

Florentin Dumitru – Digital Designer

Rares Antemir - Senior Copywriter

Florentina Botezatu – Junior Copywriter

Aela Cotabita - PR Manager

Cognition este agentia de digital a grupului Godmother si singura agentie romaneasca parte a Neuromarketing Science & Business Association. Compania de digital combina insight-uri, expertiza si tehnologii de ultima ora pentru a oferi clientilor orice tip de solutii digitale, bazandu-se pe echipa agentiei de experti, dar si pe tool-uri specializate si surse de know-how acreditate in domeniul neuromarketingului.

Mai mult in Business, Festival, Digital


PUBLICITATE: