Rezultatele cautarii dupa : "ice"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 12 August 2025
Un caștigător din orașul Oradea a avut șansa de a-și duce acasă mașina visurilor. Inmanarea premiului a avut loc intr-un cadru oficial, prin intermediul evenimentului organizat la sediul HELL ENERGY ROMANIA, din localitatea Ungheni.
Miercuri, 16 Iulie 2025
Evenimentul a avut loc intr-o locație pitorească de pe malul Lacului Maggiore. La inițiativa brandului, invitații au explorat uluitoarea Isola Bella, unul dintre cele mai romantice și emblematice repere turistice ale Italiei.
Luni, 14 Iulie 2025
Noile băuturi funcționale, disponibile in variantele Classic, Black Cherry, Green Apple și Pink Guava, vor ajunge pe rafturile magazinelor in luna iulie 2025.
Joi, 24 Aprilie 2025
Campania este activa in perioada 17 februarie - 30 iunie, produsele participante fiind cele mai populare arome HELL ENERGY, disponibile in editie limitata, cu designul tatuajelor lui Michele Morrone si un cod sub fiecare cheita.
Marti, 04 Martie 2025
Vedeta se alatura astfel altor doua superstaruri ambasadori de brand din portofoliul Hell -
Vineri, 18 Octombrie 2024
Producatorul HELL ENERGY (Ungaria), va suspenda temporar productia de bauturi energizante HELL, care contin vitamine de tip B, incepand cu data de 17 octombrie 2024, pentru o perioada estimata de 2-3 saptamani.
...
Miercuri, 29 Mai 2024
Dupa finalizarea noii unitati de productie, fabricile din complexul HELL se intind pe o suprafata de 77,11 hectare (771.100 metri patrati).
Joi, 15 Februarie 2024
Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
Marti, 04 Iulie 2023
Potrivit autorilor, pregatirea campaniei a durat 6 luni, a angrenat o echipa de 100 de profesionisti, alti peste 100 de figuranti si 20 de actori, care au participat la 3 zile de filmari, expuse in 4 povesti, a caror post productie a durat inca 5 saptamani. Asa arata, pe scurt, cea mai recenta reclama a HELL...
Luni, 26 Iunie 2023
Chateau Purcari a fost desemnata cea mai de succes vinarie din Europa Centrala si de Est la Decanter World Wine Awards 2023, obtinand recunoasteri importante pentru produsele sale: trei medalii de aur si 8 de argint la ceea ce este considerata cea mai prestigioasa competitie enologica a lumii.
Vineri, 21 Aprilie 2023
Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
Miercuri, 20 Octombrie 2021
Printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia, In 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globala care il are in prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorita inovatiei continue in ceea ce priveste portofoliul de...
Vineri, 02 Iulie 2021
Intrunit in sedinta pe 30 iunie, Consiliul Roman pentru Publicitate opreste campania Aloma pana la revizuirea comunicarii in cauza si eliminarea deficientelor constatate. Termenul de punere in aplicare - 5 zile de la data comunicarii deciziei. Din informatiile AdPlayers, decizia a fost comunicata joi, 1 iulie 2021...
Vineri, 05 Iulie 2019
In 7 zile, 521 de postari cu #cronicaridigitali cu un reach de 1.824.000 au pus in lumina patrimoniul traumatic, arhitectural si industrial.
Miercuri, 06 Iunie 2018
O parte dintre ele sunt implementate corect, fiind conforme GDPR, insa o parte dintre ele nu sunt conforme. De aceea cred ca sunt utile cateva informatii esentiale (despre cookies si normele GDPR) comprimate sintetic, informatii pe care le gasiti mai jos.
Marti, 22 Mai 2018
„Noile reglementari GDPR (General Data Protection Regulation, en) au creat, pe de o parte, un pol de stress organizational si financiar companiilor, pe de alta parte avem abordari ale problematicii GDPR din doua mari puncte de vedere: juridic si tehnic - IT & software”
Luni, 14 Mai 2018
Cu aplicatii in promotii, invitatii, tichete, semnalistica si ambalaje, noul produs PowerCoat Alive produs de Arjowiggins, hartie inteligenta care detine cip NFC (Near Field Communications), permite telefoanelor inteligente sa citeasca informatia digitala fara a fi nevoie de o aplicatie sau de codul QR
Joi, 06 Iulie 2017
De 9 ani pe piata de cercetare, Reveal Marketing Research s-a nascut ca o firma de marketing research, devenind, cu timpul, o companie ce ofera si servicii complete de consultanta & strategie, studii sociologice si market development.
Marti, 27 Iunie 2017
1,2 milioane de euro a investit, potrivit companiei, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, in modernizarea liniei de productie a fabricii pentru fabricarea noului sortiment de bere Skol Nepasteurizata,
ALTE CAUTARI
»
echipa ddb (4)
»
skepsis (6)
»
e research (15)
»
cores (1)
»
superbet (8)
»
dragos ion (3)
»
frosta (2)
»
comsa (4)
»
rds rcs (32)
»
bt (32)
PUBLICITATE: