Rezultatele cautarii dupa : "7"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 06 Octombrie 2017
Vizitatorii targului au fost oameni din productie publicitara (20,43%), industria textila (12,32%), agentii de publicitate (10,14%), design interior (8,39%), tipografii (7,58%), semnalistica digitala (7,50%), fashion design (7,12%), farma (4,23%), industria de ambalaje/etichete (4,21%), industria de mobila (4,03%), retail/FMCG (3,75%), edituri si librarii (3,44%), horeca (3,17%), auto...
Miercuri, 07 Decembrie 2011
Cu un buget de creatie, strategie si implementare estimat de AdPlayers intre 7.000 si 10.000 de euro, proiectul de vanzare online...
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Singurul festival european de print, care premiaza exclusiv echipele de creatie - AdPrint anunta ca nscrierile urmatoarei editii vor avea loc n perioada 7 Noiembrie 2006 15 ianuarie 2007, festivalul urmnd sa aiba loc ntre 8 si 11 februarie, la Brasov
Marti, 26 Iunie 2007
Trase intr-un tiraj de 30.000 exemplare florile autocolante se vand numai impreuna cu editia de iulie-august a revistei Casa si gradina, la pretul de 7,9 lei si reprezinta inceputul unei serii de produse proprii ce va purta semnatura revistei de la Sanoma Hearst
Joi, 06 Iunie 2013
Tom Eslinger, Worldwide Digital Creative Director Saatchi & Saatchi, primul presedinte al juriului Mobile Lions de la Cannes, va sustine in cea de-a doua zi a evenimentului ICEEfest ( vineri, 7 iunie) o prezentare pe tema evolutiei agentiilor de publicitate in era mobila
Marti, 27 Noiembrie 2007
Intr-un top realizat de Adevolution in luna Noiembrie, un numar de 363 de companii mari si mijlocii insumeaza cheltuieli media online de 14,7 Milioane EUR net
Vineri, 10 Februarie 2017
In ultimul trimestru al anului 2016 (octombrie – decembrie), grupul Pro TV a obtinut un venit net in valoare de 54.7 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 16.2% fata de aceeasi perioada a anului 2015, la rate constante ale cursului de schimb valutar.
Luni, 04 August 2008
Dupa 43,8 milioane LEI pe intreg anul trecut, compania a inregistrat o...
Joi, 03 Iunie 2010
Potrivit unei cercetari eResearch Corp, un sfert din populatia Romaniei (24,7%) cu varsta de 19 ani are conturi pe Facebook, urmat la un singur procent distanta de tinerii in varsta...
Miercuri, 19 Iulie 2006
Laura Popeanga (foto) de la Imager este copywriter si model al campaniei Pizza Hut, executia din ciclul "Fata mea este model", facand parte din galeria creativilor eroi ai propriilor reclame, cum ar mai fi spotul cu "ala negru de respira greu" si Bogdan Naumovici, ori autopromo-ul cu "Liviu David - de 7 ani la DArcy"
Sambata, 27 Septembrie 2008
Cu 7 ani copywriter in publicitate si realizator de emisiuni radio si TV, Filip Stoler a semnat cea mai recenta campanie a programului de radio „Marele mic dejun”, matinalul de la National FM
Marti, 17 Martie 2009
Autorii comunicarii promit in cele 27 de state membre ale Uniunii Europene cea mai mare campanie de mobilizare la vot, pentru alegerile ce vor avea loc intre 4 si 7 iunie
Marti, 14 Februarie 2006
Potrivit reprezentantilor trustului, Practic in Bucatarie are un cost de 3,5 euro per mia de cititori (CPT), 3,7 euro Practic Idei pentru casa, gradina si apartament, iar Casa Lux 9 euro
Sambata, 22 Noiembrie 2025
Televiziunea publică va difuza o serie de programe dedicate alegerilor din 7 decembrie, sub genericul „Tu votezi Romania!”
Marti, 11 Noiembrie 2008
In ultimele doua luni, indicele de audienta (rating) pe publicul comercial a fost de maxim 1,2 % iar cota de piata maxima a fost 7,2%
Miercuri, 09 Ianuarie 2008
“Daca serviciile de asistenta pentru clienti vor fi influentate de dinamica prea rapida a vanzarilor, vom avea in vedere si o usoara incetinire a ritmului de crestere”, spune Cristian Rigu, Country...
1 din 5 romani, in publicul comercial, interesat unde poate skia in strainatate. Romania, te iubesc.
Luni, 27 Februarie 2017
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea de la Pro TV a inregistrat 6.9 puncte de rating si 20.7% cota de piata (market share).
Miercuri, 20 August 2025
Potrivit unul alt studiu, realizat de Grand View Research (Ready To Drink Mocktails Market Summary), se anticipează că piața băuturilor fără alcool din Europa va crește cu o rată anuală de 5,7% intre 2024 și 2030.
Joi, 31 August 2017
Eveniment fara precedent in peisajul cultural romanesc ajuns la a treia editie, Festivalul Ambasadelor se va desfasura in perioada 7-10 septembrie si va include o serie de evenimente si expozitii care promoveaza cultura si arta diferitelor tari cu misiuni diplomatice in Romania
Joi, 25 Septembrie 2025
Aproape 1 din 4 romani ( 23.2% ) menționează creșterea prețurilor ca fiind cea mai importantă sursă de ingrijorare
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















