"Teo Live" face rating mediu sub 1% si cota de piata sub 5%
Marti, 11 Noiembrie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Motivele divortului anuntat al vedetei "Teo Live" de Prima Tv pot fi mai multe, insa unul dintre ele ar trebui cautat cu siguranta si in asteptarile postului. De fapt, televiziunea o spune aproape pe sleau in una din informarile care anunta despartirea de Teo. 

Sigur, Teo nu se poate face vinovata de nivelul ratingului fiind cunoscuta ca o statie cu audienta puternica poate trage dupa ea si emisiuni sau vedete, insa investitia intr-o vedeta sau un program trebuie sa aduca bani din publicitate, asa ca trebuie sa se descurce si fara ajutorul televiziunii. 

AdPlayers a incercat sa afle la ce anume nu se asteptau cei de la Prima Tv, sau mai exact sa afle ce performante de audienta a facut Teo Live la Prima TV, insa din pacate oficialii postului de televiziune nu ne-au oferit aceste informatii. 

Din fericire pentru noi exista destule informari privind audientele posturilor de televiziune care ajung in agentii sau la clientii din piata de media, asa ca 2-3 cifre, sub rezerva ca acestea ar putea fi cifre nu tocmai identice ci foarte apropiate celor reale, au intrat si in posesia AdPlayers.

 
Rating mediu sub 1%

Potrivit surselor AdPlayers din piata de media, pe intreg segmentul de populatie urbana (all urban) productia Teo Live de la Prima Tv  a inregistrat in perioada 15 septembrie – 10 noiembrie 2008 ratinguri cuprinse intre 0,6-0,7% si maxim 1,5 %, in timp ce pe segmentul comercial (18-49 ani), vedeta PrimaTv  a reusit sa convinga intre 0,5% si maxim 1,2 % din populatia cuprinsa in respectivul segment.

 

Cote de piata medie: sub 5%
Nici in ceea ce priveste cota de piata pe segmentul de public comercial, Teo nu a stat foarte roz in ultimele 2 luni. Cu o cota de piata sub 5% in perioada studiata, Teo Live a impresionat intre 2 si 6% din totalul populatiei urbane cu varste cuprinse intre 18-49 ani, care urmareau la un moment dat un post de televiziune. Teo a obtinut cote de piata peste 6% in publicul comercial in doar trei emisiuni: 6,7%  in prima saptamana a lunii octombrie, 7,2% in a treia saptamana, iar cea mai recenta 6,8 in prima saptamana a lunii noiembrie.

 

Teo s-a comportat similar si in privinta cotei de piata in publicul urban (All Urban), tot cu o medie sub 5%, intervalul inregistrat fiind cuprins intre 4 si 6%.


PUBLICITATE: