Rezultatele cautarii dupa : "experience"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 11 Septembrie 2007
											
											Grupul independent de marketing si comunicare la care s-a afiliat recent Friends, vrea sa aiba în România în urmatorii 2 ani o cifra de afaceri cuprinsa între 10 – 15 Mil USD, anuntând pentru urmatoarele 2-3 saptamâni si o alta achizitie româneasca
										Joi, 05 Aprilie 2007
											
											Icon Advertising a semnat recentul eveniment de lansare Volkswagen Crafter, iar campania sub titlul "Incredibil de puternic. Noul Crafter" a fost desfasurata in print si radio la nivel national, in perioada februarie- martie 2007, au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei
										Luni, 05 Martie 2007
											
											Sergey Sidorov, profesor la Miami Ad School - cea mai prestigioasa scoala  de advertising din lume, potrivit Graffiti BBDO, a tinut în agentia de publicitate de la Bucuresti un training de art direction la care au participat 12 oameni de creatie
										Vineri, 17 Noiembrie 2006
											
											Imaginile din cea mai recenta campanie fac parte din calendarul Lavazza 2007 - The Most Incredible Espresso Experience, semnat de agentia agentia Armando Testa (Barcelona), campania fiind implementata în România de Foote Cone&Belding Bucharest
										Marti, 23 Mai 2006
											
											10 Q&A pentru Ad’Or cu Diana Graepel (foto), Director General si Partener, Funky Business
										Joi, 09 Martie 2006
											
											Foote, Cone & Belding Bucharest coordoneaza de la inceputul anului in media pentru campaniile producatorului de cafea din Romania si Bulgaria, prima dintre acestea derulandu-se in perioada martie – mai sub denumirea "First Class Espresso Experience"
										Vineri, 21 Octombrie 2005
											
											La 10 luni de la aparitia pe piata, primul ghid tv distribuit gratuit, cu un tiraj de 100.000 de exemplare, a anuntat ieri o noua imagine, imbunatatirea distributiei dar si detalii legate de planurile de viitor
										Vineri, 17 Iunie 2005
											
											Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								






