Rezultatele cautarii dupa : "dupa"
Ordonare dupa: data / relevanta
Duminca, 02 Martie 2008
Cu 9 ani de publicitate, Marian Enache (36) a intrat in publicitate pe pozitia de copywriter la Spotlight Advertising, dupa care a mai lucrat in departamentele de creatie ale Grey Worldwide Bucharest, Lowe Worldwide...
Vineri, 14 Aprilie 2006
Campania continua dupa succesul promotiei de anul trecut care a inregistrat peste 10.000 dintre utilizatorii Internetului prin dial-up de la Romtelecom
Miercuri, 29 Mai 2024
Dupa finalizarea noii unitati de productie, fabricile din complexul HELL se intind pe o suprafata de 77,11 hectare (771.100 metri patrati).
Miercuri, 15 Octombrie 2008
Snickers in campanie „Hard sex” Rol.ro, dupa ce „in urma unei erori in programarea campaniei Vodafone un numar nesemnificativ de afisari s-au derulat la categoria respectiva"
Luni, 16 Aprilie 2007
Fost PR & Marketing Manager la Cable Direct, Irina Catanchin (foto) este acum PR Manager în cadrul echipei Lowe PR, dupa 7 ani de media
Miercuri, 07 Decembrie 2011
Fost Propaganda din 2006, iar in ultimele 3 luni la Tempo, Dan Amariei lucreaza in creatia de publicitate din anul 2000. Si-a inceput cariera in urma cu 11 ani la Scala JWT (copywriter), dupa care a urmat Punct, Brands & Bears si Ogilvy.
Miercuri, 01 Septembrie 2010
Daniela Tarsay revine la Euroexpo ca Deputy General Manager, dupa ce a mai ocupat functia Director Executiv in cadrul companiei in perioada 2003-2006, timp in care a organizat evenimente precum Luxury Show, Advertising Show, Print Show si Kidex
Joi, 21 Iunie 2007
Agentia de publicitate este autoarea primei campanii de imagine pentru Eugenia de la Dobrogea, originalul asa-ziselor eugenii dupa cum sustin autorii
Luni, 18 Noiembrie 2013
Seniorii creativi castiga intre 500 EUR pe zi in Europa de Est si 1.000 EUR in Germania, UK si SUA, dupa cum a afirmat pentru adplayers Johan H. Ohlson,...
Miercuri, 27 Iunie 2007
Cu o suprafata de 7 000 mp, showroomul auto este cel mai mare din tara, dupa cum afirma reprezentantii agentiei The Ad Store, iar deschiderea o va avea ca amfitrioana pe Roxana Ciuhulescu, cunoscuta prezentatoare de la ProMotor
Joi, 22 Aprilie 2010
Dupa 7 ani de casatorie si volume de publicitate intre 50.000 si 180.000 EUR pe an, Monitorul de Suceava si ARBOmedia se despart, motivul fiind legat de cea mai recenta colaborare a regiei cu Obiectiv de Suceava
Luni, 09 Iulie 2012
“Suntem prea multi cei cu incredere in el si in munca sa, cat sa nu-l lasam sa-si aminteasca prea des aceasta nefericire” mai spune Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, Publicis Bucharest, dupa incendiul care a macinat studioul foto al lui Cosmin Gogu
Joi, 09 Iunie 2005
Agentia deruleaza in perioada 8 iunie – 8 iulie campania de publicitate pentru promovarea creditului ipotecar cu perioada de rambursare de pana la 30 de ani
Miercuri, 22 Februarie 2006
Despre noul redactor sef Imagoo - Alexandru Bratianu, Iulian Trasa (foto), Publishing Director, Imagoo, mai spune ca il inlocuieste pe fostul redactor sef si autorul editorialului "Viata e frumos dar greu, iar femeia e pentru ca sa-l f..."
Miercuri, 07 Martie 2007
Alexandra Nastase (foto) si Alexandru Done se alatura agentiei conduse de Roxana Popescu Memetea.
Joi, 09 Ianuarie 2014
O prima runda de interviuri a avut cel putin 3 actuali sau fosti managing directori de agentii de media din Marti, 18 Iulie 2006
Ioana Croitoru (foto), la Saatchi & Saatchi din 2004 si avand 6 ani de publicitate, a fost promovata dupa o experienta de lucru pe clienti precum Allied Domecq, BAT, Goodyear, Holcim, Intersnack, Raiffeisen Bank, P&G si clienti pentru care a mai lucrat anterior in cadrul agentiilor Bates /141 Romania si D`Arcy
Joi, 22 August 2019
Evenimentul s-a desfasurat in prezenta artistului britanic, care a dezvaluit, in premiera dupa Milano Design Week, o serie de instalatii special concepute pentru a ilustra ideea unui viitor mai bun.
Miercuri, 28 Iunie 2006
Cu un buget de "minim 65.000 EUR, (..) fara costurile campaniei de comunicare" dupa cum a declarat pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), General Manager, Millenium Communications, festivalul comunicarii digitale Internetics 2006 a anuntat deja ca inscrierile sunt programate pentru perioada 15 iulie – 8 septembrie si ca lista sponsorilor este (inca) deschisa
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Gillete Romania a ales pentru mixul de comunicare serviciile Ogilvy Public Relations Worldwide / Bucuresti
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















