Rezultatele cautarii dupa : "cotidian"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3
Catavencu a semnat: exclusiv BOOM.ro
Joi, 29 Septembrie 2005
Agentia de publicitate online administreaza exclusiv spatiul online pentru revista Academia Catavencu, ziarul Cotidianul, saptamanalul B 24 FUN, site-ul Radio Guerilla, revista ID - Idei in Dialog, revistele lunare Tabu, Superbebe, Aventuri la pescuit si Bucataria pentru toti
Audientele SNA 2008. Din 2007!
Miercuri, 06 August 2008

Spune-mi ce tiraje ai avut in aprilie 2007, in aprilie 2008 si ce Audiente in SNA intre cele doua luni, ca sa-ti spun ce audienta reala ai acum

 

Fundatia Regala Margareta a Romaniei lanseaza selectia nationala pentru Bursele Tinere Talente 2025, editia a 17-a
Luni, 14 Octombrie 2024
Elevii si studentii cu varste intre 14 si 24 de ani, care urmeaza studii in domeniul muzicii clasice sau artelor vizuale la institutii de invatamant vocationale din Romania si provin din familii cu venituri reduse, sunt invitati sa aplice pana la data de 10 noiembrie 2024, pentru a obtine o bursa in cadrul acestui...
Spre 1,5 milioane de tineri cu focus pe visual media si social photo sharing pentru patrimoniul cultural. Cronicari Digitali 2019.
Marti, 21 Mai 2019
 Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti a inceput la Constanta, seria evenimentelor offline din 2019;
Apa Nova lanseaza programul educational online pentru copii „Manualul Apei”
Miercuri, 28 Octombrie 2020
Platforma online contine o colectie digitala de informatii despre apa in general, prezentand utilitatea acesteia in viata unui oras.
DDB afla din mers de Compact
Joi, 29 Iunie 2006
Sub sloganul "Afli din mers", agentia de publicitate DDB Bucuresti concepe strategia, face creatia si filmeaza campania virala pentru Compact, cotidianul gratuit editat de Ringier Romania
Business Standard: Nascuti pentru afaceri, la Addict Advertising
Miercuri, 04 Iunie 2008

"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine

TARGET lunar de business PubliMedia
Miercuri, 07 Iunie 2006
Cu un format asemanator publicatiilor straine Fortune si Forbes, cum il pozitioneaza editorii, lunarul de business anunta un tiraj de 20.000 de exemplare si 3,900 EUR pentru o pagina de publicitate, completand portofoliul publicatiilor de profil PubliMedia ce mai cuprinde cotidianul Ziarul Financiar si saptamanalul BUSINESS Magazin
7 din 10 romani asculta muzica la volan. CD-urile, pe locul 3. Studiu OMV Data Center
Vineri, 10 August 2018
 71,9% dintre soferii romani asculta frecvent muzica la volan, dance, slow si pop fiind cele mai apreciate genuri muzicale, potrivit unui studiu realizat de OMV Data Center cu privire la obiceiurile romanilor la volan
Premii de peste 8.000 EUR si 9 castigatori din 129 de materiale digitale educationale la #Digitaliada
Vineri, 18 Mai 2018
 129 de materiale digitale educationale au intrat in concursul #Digitaliada, iar juriul a selectat 9 castigatori. #Digitaliada este un concurs care incurajeaza crearea de materiale cu continut original si open source, utile procesului de invatare in limba romana, 
'Ne-am vazut si ne-am placut'. Restul e CANCAN si 23
Joi, 05 Aprilie 2007
"Nu a fost pitch", au declarat, pentru AdPlayers, oficialii shop-ului de creatie 23, condus de Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie la 23 si Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett Romania, referindu-se la selectia agentiei de publicitate pentru cotidianul Can Can, cel mai nou produs editat de echipa care scoate revista Ciao!
Noul AdPlayers. Zilnic, tiparit pe ecrane!
Marti, 08 Ianuarie 2008
Cotidianul de advertising, marketing si media dezvolta cu Warner Howlett Interactive noul AdPlayers, acum cu trei pagini noi de servicii interactive pe langa paginile editoriale
Apa Nova lansează campania integrată ā€žApa oficială din tot ce iubești Ć®n orașul tăuā€
Vineri, 25 Iulie 2025
Semnată de agenția DDB Romania (parte din holdingul The Group), noua campanie  nu e doar o pledoarie pentru hidratare, ci o invitație sinceră la reconectare cu orașul printr-un gest simplu și natural: consumarea, cu incredere, a apei de la robinet. 
Juniorii brandurilor de familie de azi, administrarea averii familiei de maine.
Miercuri, 01 Noiembrie 2017
 Antreprenori a 23 de mari afaceri de familie, membri ai FBN Romania, alaturi de invitatii lor, s-au intalnit in acest sfarsit de saptamana in cadrul conferintei “ Generatia urmatoare in business. Administrarea averii familiei.”
Libertatea si ProSport: 45% īn Ringier
Marti, 07 Noiembrie 2006
Lucian Romascanu, Director Executiv al diviziei Ringier, Publicatii Bulevard si Sportive spune ca cele 2 produse (Libertatea si ProSport n.r.), cu toate extensiile de brand, īnseamna aproximativ 45% din cifra de afaceri a companiei (Ringier Romānia n.r.)
Viu la 80 de ani dupa campanie. Incredibilul produs de PR si marketing sportiv Gogea Mitu!
Miercuri, 27 Noiembrie 2013
 Da stiu, “astia au luat-o razna” veti spune la vederea unui asemenea titlu. Inainte insa de a da verdicte, asezati-va comod si luati aminte:
 30% legal. Restul, la Regie si la Primarie. Secrete de 40 Milioane de euro ale publicitatii outdoor (I).
Vineri, 19 Iunie 2015
 
Petrisor Obae este Tanarul Jurnalist al Anului 2004 pe Media Publicitate
Vineri, 01 Iulie 2005
Jurnalistul de la Capital a luat Marele Premiu pentru interviul cu Dragos Seuleanu din articolul "Cum se duc banii radioului pe apa promovarii" scris in colaborare cu Petre Barbu
« 1 2 3