Rezultatele cautarii dupa : "canale"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Doi luptatori UFC se bat la birou in campania liniei vestimentare Flex Collection de la Van Heusen
Miercuri, 01 August 2018
 Doi luptatori din Ultimate Fighting Championship (UFC), TJ Dillashaw si Stephen Thompson, au trasformat un birou in ring de bataie, intr-un spot ce promoveaza noua colectie vestimentara pentru barbati Flex Collection de la Van Heusen.
Campania globala de brand EY, premiata de Marketing Society UK
Luni, 30 Iulie 2018
In cadrul intrecerii, EY a avut o competitie puternica din partea altor branduri de renume, printre care Thomson Reuters, HSBC, Centrica, BT Sport Business si Thinkbox.
Epica Awards 2018 a dat start inscrierilor cu o campanie semnata de Wieden + Kennedy
Vineri, 06 Iulie 2018
 Campania de promovare pentru inscrierile din acest an este  semnata de Wieden + Kennedy, Amsterdam si reflecta impartialitatea si pozitionarea unica a juriului format din jurnalisti de comunicare si nu de creativi.
Intact Media Group semneaza cu Ringier Sportal tranzactia pentru brandul Gazeta Sporturilor si gsp.ro
Miercuri, 04 Iulie 2018
Intact Media Group si Ringier Sportal (joint venture intre Ringier Romania si Sport Media Group din Bulgaria) au ajuns la un acord in tranzactia legata de brandul Gazeta Sporturilor (gsp), anunta reprezentantii de relatii publice Intact.
Infinit Solutions Agency a castigat recent licitatia pentru comunicarea full service Suzuki Romania
Luni, 14 Mai 2018

Cu experienta in servicii de marketing si comunicare in categoria auto inca de la infiintare, agentia fondata de fratii Alex si Andrei Cernatescu preia integral comunicarea full service pe piata locala a brand-ului japone

Un milion de ore de continut video accesate pe AntenaPlay in Aprilie
Vineri, 11 Mai 2018
La sectiunea video on demand, in luna martie, au fost urmãrite un numãr total de 641.712 ore, iar in aprilie 593.481 ore vizionate.
Cineva gandeste viitorul Romaniei. SINTEZA de cultura si gandire strategica la 50 de aparitii.
Joi, 26 Aprilie 2018
Fondata la Cluj de sociologul si profesorul Vasile Dancu, revista de cultura si gandire strategica SINTEZA aniverseaza 50 de aparitii si merge mai departe, la
MEDIA, PR, TV
Jocurile Olimpice 2018 aduc trei canale Eurosport suplimentare in grila digitala UPC Romania
Luni, 12 Februarie 2018
Reteaua promite acum o experienta completa a Jocurilor Olimpice cu noile canale Eurosport 3, 4, 5, la UPC Romania
Garanti Bank sustine modernizarea transportului feroviar cu un nou credit de peste 3 milioane euro acordat companiei Softronic
Joi, 25 Ianuarie 2018
 Cu o valoare de 14 milioane de lei, creditul este destinat finantarii Hyperion 3 - cel mai modern mijloc de transport feroviar din Romania, potrivit companiei
INNA face 75% din bani la export! 80%, evenimente. Lucian Stefan, No.1 din spatele marketingului Global
Marti, 09 Ianuarie 2018
 Marketingul Global pentru INNA aduce 3 din 4 dolari de pe piata internationala, potrivit omului din spatele marketingului si business-ului de entertainment Global Records, Lucian Stefan, CEO al grupului Global.
S-a lansat Global Influencers. Cea mai mare agentie de influencers cu INNA, Antonia, Carla's Dreams, Lariss, Codin Maticiuc, BRomania, Mircea Bravo
Joi, 12 Octombrie 2017
 Global Entertainment - Global Records, casa de discuri, Global Booking, agentie de impresariat, si Global Influencers, agentie de influencers marketing, reprezinta artisti de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Lariss, Nicoleta Nuca, GJAN, Karmen, Lucia, MIRA, Lori Ciobotaru, Yanka, Vanotek si influenceri de referinta...
Consultantii de PR din Romania invitati in liga mare la ICCO Global Awards 2017
Miercuri, 27 Septembrie 2017
 Cu 12 categorii de concurs reunite sub sectiunea World’s Best PR Campaigns, competita este deschisa pentru consultanti in Relatii Publice, freelancers, departamente de comunicare in-house, agentii digitale dar si detinatori de canale de presa.
Rebranding Dolce Sport la Telekom Sport cu Leo Burnett Romania si United Senses Germania
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Pentru campania de rebranding, Telekom a colaborat cu agentia de creatie Leo Burnett Romania, iar pe parte de productie grafica, cu agentia United Senses, din Germania
Record Top Influencers: INNA, 2 miliarde vizualizari pe propriul canal Youtube si 3 miliarde pe toate
Luni, 11 Septembrie 2017
Cu aproape 3 miliarde de vizualizari in total pe Youtube si pozitionandu-se pe locul 73 in lume, romanca a depasit artisti precum Wisin, Akon, Sean Paul, Madonna, Lana del Rey, Kanye West, Lil Wayne, Justin Timberlake, Mariah Carey, will.i.am.
Filmari cu 200 de oameni timp de 32 ore si 150 mp de chroma pentru rebrandingul canalelor Pro
Luni, 21 August 2017
 Incepand de luni, 28 august, toate canalele din grup vor avea elementul PRO in denumire, iar portofoliul de televiziuni va fi urmatorul: PRO TV, PRO 2 (Acasa TV), PRO GOLD (Acasa Gold), PRO X (Sport.ro), PRO CINEMA si PRO TV International.
1,2 mln. utilizatori AntenaPlay, in crestere cu 20% de la inceputul anului. Aplicatie noua pentru Android.
Vineri, 11 August 2017
 Platforma AntenaPlay a ajuns la un numar de 1.200.000 de utilizatori, in crestere cu 20% de la inceputul anului 2017” a afirmat pentru adplayers Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.
Grupul PRO (CME) vrea sa reuneasca cele sase canale sub acelasi concept grafic, vizual si denumiri
Vineri, 14 Iulie 2017
 Potrivit comunicarii reprezentantilor CME, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV. 
Cercetare de la chestionar la analiza de piata digitala. Reveal Marketing Research in anul 10.
Joi, 06 Iulie 2017
 De 9 ani pe piata de cercetare, Reveal Marketing Research s-a nascut ca o firma  de marketing research, devenind, cu timpul, o companie ce ofera si servicii complete de consultanta & strategie, studii sociologice si market development.
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
Doua Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnata de Cohn&Jansen JWT
Joi, 22 Iunie 2017
 AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari. 
« 3 4 5 6 7 »