Rezultatele cautarii dupa : "campanie online"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
Facebook a adus peste 20% din afacerea agentiei. Interactions a incheiat 2013 cu aprox. 510.000 EUR
Vineri, 31 Ianuarie 2014
 „Estimam ca peste 20% din cifra de afaceri din 2013 provine din solicitari legate de Facebook” a declarat pentru adplayers Adrian Alexandrescu, Managing Partner al companiei care estimeaza afaceri de peste jumatate de milion de euro pentru anul recent incheiat.
RoDirect este asigurat: 50% sponsorizat, 50% taxat
Joi, 17 Octombrie 2013
 Organizat de ARMAD intre 7 si 8 noiembrie la Ramada Plaza Hotel, scopul evenimentului este acela de a promova marketingul direct si interactiv, de a demonstra prin studii de caz eficienta comunicarii directe cu consumatorii.
Publicis Romania si Zenith Romania la comanda campaniei Carrefour-online.ro
Luni, 29 Iulie 2013
 Andreea Mihai, director de marketing Carrefour Romania estimeaza ca in topul cantitativ al vanzarilor carrefour-online.ro cu livrare la domiciliu se vor afla lichide, fructe, legume si detergenti, iar in cel valoric apa, scutece, cafea, hartie igienica, dar si banane.
Uraste ne iubeste! Ce spune agentia autoare? Raspunde Armada Marketing.
Vineri, 12 Octombrie 2012
 Ne-a raspuns: “Mesajul campaniei noastre este mai puternic decat al celeilalte, dar in acelasi timp si mai controversat” spun reprezentantii Armada Marketing despre comparatia mesajului de pe uraste.ro cu o campanie italiana de responsabilitate sociala
INFO: Enel de la Saatchi & Saatchi; ArtWars lansat de Infinit Solutions; Tic-Tac de Hyperactive; Ioana Spasiu la V + O Communication
Luni, 19 Martie 2012
 Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.

Castigatorii Effie in lume: 4, 5 sau 6 agentii. Romania: 1 agentie.
Marti, 14 Iunie 2011
 Daca in majoritatea cazurilor, castigatorul Effie Awards Romania este doar o agentie de publicitate, americanii nominalizeaza langa trofeele de eficienta...
200-300 Mii EUR pe an ProCredit Bank, in contul Brand Connection
Joi, 26 Mai 2011
 Prima campanie de produs a fost derulata de agentia de media in outdoor si online, dupa ce a castigat contul ProCredit Bank la inceputul anului
500-600 Mii EUR creatie si media pentru vinurile Domeniile Tohani, la Violet
Marti, 26 Aprilie 2011
 Estimat de AdPlayers la 500.000 – 600.000 EUR contul de creatie, strategie si media al producatorului si distribuitorului de vinuri...
“Egalitate la angajare si la locul de munca, semnata de Media Consulta International
Luni, 17 Ianuarie 2011
Comunicarea dezvoltata de agentia condusa de Mihai Craiu contine trei spoturi TV si trei spoturi radio care se vor difuza pe posturi TV si radio nationale, la care se adauga...
Loto 6 din 9: Tragere Leo Burnett-eria Romana
Vineri, 01 Octombrie 2010
 Cu al saselea trofeu de Agentia Anului castigat la ADOR 2010, alaturi de alte 5 editii acordate in urma cu cativa ani, agentia confirma ca pe piata romaneasca creativitatea nu se gaseste in orice pravalie. 6 din 9 trofee ale festivalului Ad’Or sunt in conference la Leo Burnett. 
SPAM de marca: Creative Luggage
Vineri, 06 Martie 2009
 O gluma de comunicare cu spamuri pe email numai buna pentru o amenda ANRCTI, lanseaza pe piata de comunicare digitala ceea ce se vrea o firma cu activitate pe Internet.
GMP PR a atras 1,8 Mil.EUR din piata estimata la 30 Mil. EUR
Marti, 10 Februarie 2009
 Constructia agentiei conduse de Ioana Maniou a inceput in 2006, mai intai ca divizie de PR a GMP Advertising si mai apoi ca agentie de PR, la jumatatea anului 2007
MRM Partners lanseaza ROM pe senzatiitari.ro
Miercuri, 05 Noiembrie 2008
gentia MRM Partners lanseaza noul site tematic ROM Senzatii Tari pentru Cadbury Romania.
Finalistii si Castigatorii Internetics 2008
Vineri, 31 Octombrie 2008

Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online

Fiat 500 joaca leapsa cu 6 bloggeri
Joi, 03 Aprilie 2008
Dupa campaniile Dacia si Audi pe bloguri, Autoitalia si iLeo merg pe 6 bloggeri, incepand cu Cristian Manafu, pentru a testa noul Fiat 500
Heineken face Finala UEFA Champions League in Africa
Luni, 18 Februarie 2008
Promotia “Atinge o stea si poti merge in Africa de Sud!” este o campanie de comunicare integrata, ce include atat canale de marketing online (website-ul promotiei, bannere), cat si canale offline
Bogdan Nitu, Webstyler: „Avem de gand sa il inscriem la Cannes 2008 pe Alo.. 322”
Miercuri, 31 Octombrie 2007
„Am apreciat deschiderea juriului spre inovativ (vezi campania anti SIDA). Au fost punctate lucrari foarte bune gen BMW cu o executie exceptionala, sau creativitatea si interactivitatea”, mai spune seful Webstyler, legat de modul in care s-a jurizat, insa adauga faptul ca i s-a parut ciudat ca in festival nu a putut fi inscrisa si o campanie integrata online
AdPlayersReport: White Image vrea 150.000 EUR pe 2007, dupa primele 6 luni
Luni, 30 Iulie 2007
Specializata in solutii de comunicare prin e-mail marketing, compania a lansat un instrument de monitorizare pentru inserturile publicitare in newsletter-e destinat advertiser-ilor
Noua Vama Veche a lui Tudor Chirila a cumparat tot publicul 18-30 ani pe Yahoo Messenger
Joi, 28 Iunie 2007
Mihai Fanache (foto), Managing Director la Mediacafe estimeaza, pentru AdPlayers, ca bannerul care va promova noul produs al trupei Vama va avea peste 10 Mil. afisari
AdEvolution vrea in continuare 60-65% din piata Online
Marti, 26 Iunie 2007
AdEvolution spune ca a facut 2 Mil. EUR in primele 6 luni ale anului 2007, cifra care inseamna ca agentia a atins practic jumatate din piata publicitatii online, si ca vrea in continuare 60-65% din piata pe acest an
« 1 2 3 »