Facebook a adus peste 20% din afacerea agentiei. Interactions a incheiat 2013 cu aprox. 510.000 EUR
Vineri, 31 Ianuarie 2014
 adplayers. Iulian Toma

Facebook a adus peste 20% din afacerea Interactions in 2013, dupa cum estimeaza pentru adplayers omul numarul 1 in compania de comunicare interactiva, cu 5 ani de activitate pe piata de profil.

Afaceri de 510.000 EUR.

„Estimam ca peste 20% din cifra de afaceri in 2013 provine din solicitari legate de Facebook” a declarat pentru adplayers Adrian Alexandrescu, Managing Partner al companiei Interactions, care estimeaza pentru anul recent incheiat afaceri de peste jumatate de milion de euro.

„2013 a continuat trendul din 2012 legat de proiecte tip ‘promotii consumatori’ si a crescut semnificativ cererea pentru aplicatii sau management de continut pentru Facebook” a mai precizat executivul Interactions.

Intrebat la cat aproximeaza afacera companiei, pentru anul trecut, avand in vedere ca datele exacte vor fi raportate mai tarziu la Finante, Adrian Alexandrescu estimeaza ca 2013 s-a incheiat cu o cifra de afaceri comparabila cu cea din 2012, cand Interactions incheia cu 2,3 Milioane Lei ( pentru 2013, aproximativ 510 Mii EUR, estimare adplayers la 4,5 lei/eur )

2014, incotro?

Pentru 2014, managerul vede o presiune pe bugetele promotiilor, in favoarea proiectelor mai mari. „Estimam o presiune mai mare pe bugete  in sensul diminuarii numarului de micro-activarilor (a se citi promotii), in favoarea unor proiecte mai mari”, crede Alexandrescu.

Infiintata in anul 2009, Interactions este o agentie de comunicare interactiva ce numara in prezent 13 angajati – o echipa in care 3 din 4 angajati au mai mult de trei ani in companie. „Trei sferturi din angajatii nostri sunt cu noi de mai mult de 3 ani. In domeniul nostru de activitate stabilitatea este un lucru cat se poate de pozitiv”, conchide managerul companiei .

Printre proiectele derulate de Interactions se mai numara: aplicatia de Facebook Gradina Mega Image – potrivit agentiei una dintre cele mai complexe aplicatii de Facebook dezvoltate in Romania pentru o campanie de brand, seria de campanii online Mega Image, SEAT webshop  -magazinul online al marcii SEAT, la care se adauga paginile de Facebook pentru Kit Kat si Mega Image.

adplayers profile Interactive:

Interactions: agentie de comunicare interactiva 

Anul fondarii: 2009

Numar de angajati: 13

Ultima cifra de afaceri publica, CA 2012: 2.3 Milioane Lei (RON)

Estimare aproximativa CA 2013: 2.3 Milioane Lei, (aprox 510.000 EUR)


Mai mult in adplayers report, adplayers report 2013, Interactive, Interactions

 


PUBLICITATE: