Noua Vama Veche a lui Tudor Chirila a cumparat tot publicul 18-30 ani pe Yahoo Messenger
Joi, 28 Iunie 2007

AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Pentru a lansa noul album "Bed for Love", noua trupa Vama in care activeaza Tudor Chirila, fostul component de la Vama Veche, a cumparat astazi, 28 iunie, tot targetul 18-30 ani pe Yahoo Messenger. Dimenisunea modulului de publicitate online achizitionat in campanie este de 234x60 si este afisat in baza ferestrelor de discutie ale Yahoo Messenger.

Campania este derulata de agentia MediaCafe. Titlul si mesajul campaniei este "Ne vedem joi", una din piesele albumului care a fost si punctul de plecare al campaniei ce a achizitionat astazi, joi, toate afisarile in publicul 18-30 ani.

Mihai Fanache (foto), Manging Director la Mediacafe estimeaza, pentru AdPlayers, ca bannerul care va promova noul produs al trupei Vama va avea in cursul zilei peste 10 Mil. afisari. Potrivit lui Fanache toata campania este sustinuta de Head & Shoulders de la P&G, brand ce beneficiaza si de o secventa la inceputul videoclipului prezent pe Internet la vamamusic.ro (www.vamamusic.ro).


PUBLICITATE: