Rezultatele cautarii dupa : "alin"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vânzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet – Interactive Advertising Bureau (IAB) România care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
Luni, 18 Septembrie 2006
"Dupa Viceroy si Pall Mall, Vogue este al treilea brand British American Tobacco pe care îl gestionam integral, începând din acest an", spune Cristofor Iosub (foto), Deputy Managing Director la 141, vorbind de noua campanie 100% “made in Romania” pentru Vogue Arome L’Adoration
Miercuri, 30 August 2006
Ciprian Stavar pleaca din pozitia de Marketing & Communication Director, Vodanet si alege consultata independenta pe o piata efervescenta în declaratii, spune el: "AdEvolution vrea 70% din piata. SMI 25%. Deja mai ramân doar 5%. Unde este Netbridge care avea 60% ? Sa piarda chiar asa de mult? Dar ARBOmedia? "
Marti, 08 August 2006
Comunicatedepresa.ro atrage 10.000 de abonati si mai mult de 30% din cifra de afaceri cumulata a agentiilor de relatii publice NewMedia Agency si NewMedia PR, cele doua companii având în acest an, ca obiectiv, depasirea cifrei de afaceri de 100.000 EUR
Luni, 08 Mai 2006
Pentru ca la Olimpiadele Comunicarii "a comunica" incepe cu "a citi", JTI Romania, Unilever SCE si UPC premiaza trei concursuri pe teme de comunicare
Joi, 04 Mai 2006
Brindusa Vlanga (foto), Director Vanzari The Money Channel, Realitatea TV si Director General DBV Media House spune ca telespectatorii primului post de televiziune de business sunt persoane de decizie cu venituri situate semnificativ peste venitul mediu din Romania
Vineri, 28 Aprilie 2006
Bridge Communication a realizat campania de promovare a filmului Legaturi Bolnavicioase si "cea mai extinsa strategie de comunicare" din ultimii ani pentru o pelicula romaneasca
Joi, 20 Aprilie 2006
Pe langa marile premii - 5 plasme TV si 100 de fotolii in forma unei mingi de fotbal, campania acorda 100 USD in fiecare zi, timp de 91 de zile, si are o componenta media sustinuta in Gazeta Sporturilor si Antena 1
Luni, 20 Martie 2006
Dupa ce o parte din dozele de sange proaspat in comunicare din ultimii ani au fost administrate cu succes unor agentii printre care se numara Leo Burnett, McCann, Gavrila si Asociatii, campania de refacere a rezervelor din acest an "recolteaza" brate tinere, pana pe 7 aprilie
Luni, 10 Octombrie 2005
Campania pentru programul de economisire - creditare de la BRD se deruleaza prin agentia de media ZenithMedia si contine un spot de 35 sec si doua cut-uri de 20 si 15 secunde, print si POSM in sucursalele bancii
ALTE CAUTARI
»
audiovizual (81)
»
ionut vlad (4)
»
ages php id 27 27 25 27 20union 20all 20select 20null 2cnull 2cnull 20 27 27 amp sa 27 amp sa u amp ved 0ahukewinzjp67 rnahumcmakhaw0aamqfgghmam amp usg afqjcneoq8ii2l8okxh7vrnbhil8 m3t1qinurl ages php id%252 (6)
»
grey pr (13)
»
satele copiilor?id=70&cautare=coca cola (467)
»
nasul 27 (1)
»
urzica (4)
»
liga profesionista de fotbal (2)
»
kurko janos (8)
»
loredana (77)
PUBLICITATE: