Rezultatele cautarii dupa : "administratie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4
Catavencu face peste 30% din volumul de business al Realitatea Media
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Mircea Kivu, Directorul Executiv si Presedinte IMAS pleaca din institutie
Marti, 24 Octombrie 2006
Noul Director General al IMAS Marketing si Sondaje este Doru Petruti, dupa ce Mircea Kivu, director de cercetare de la infiintarea IMAS (1992) pana in februarie 2004 si ulterior Presedintele C.A. si director executiv pâna în Octombrie 2006 paraseste IMAS
Puiul UCPR este gatit la GMP
Joi, 21 Septembrie 2006
Conceptul pentru "Puiul gatit nu face rau" a fost declinat in 2 spoturi TV, 2 postere, un website (www.fengpui.ro ) si o campanie online, site-ul precum si campania web fiind  dezvoltate de Webstyler, iar partea de media (strategie, planning si buying) de Spoon Media
Novus Media, în BRAT cu 4 Cars
Miercuri, 13 Septembrie 2006
La un an de la prima aparitie si având 10.000 de exemplare distribuite în Bucuresti, potrivit lui Aurelian Tudorache, Director General 4Cars, revista este singurul titlu auto gratuit în Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT)
Strategii de promovare utilizate de presa româna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate în limba româna ori bilingve, iar populatia României era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cât erau estimati cu 11 ani în urma, în anul 1899
Eltrix vrea 7.5 milioane EUR
Marti, 27 Iunie 2006
"Suntem o companie matura, lider de piata in Romania si deja un nume in zona Balcanica si nu numai", afirma, la 15 ani de la infiintare, Ana-Maria Ionescu (foto), General Manager Eltrix, companie care acopera 4 mari categorii de materiale de comunicare- Retail Branding, POSM, Outdoor, Special Projects
Campanie MIE anti-spaga
Vineri, 16 Iunie 2006
In urma unui proces de selectie, creatia campaniei de promovare "Eu nu dau si nu iau spaga" a fost realizata pro bono de agentia de publicitate DDB Bucharest, campania fiind derulata in perioada 13 iunie – 9 iulie 2006
Unilever lasa comunicarea in mana jucatorilor de calibru
Miercuri, 05 Aprilie 2006
La Olimpiadele Comunicarii, nu mai putin de 20 de companii vor da unul sau doua brief-uri la probele de PR si de Advertising, printre ele: Unilever, BRD, JTI, ABN AMRO,  PRO Tv,  Business Magazin, Leo Burnett
Business Publishing Group in BRAT
Luni, 06 Februarie 2006
Editorul revistelor Piata, Food & Bar Magazine si Pharma Business promite cat mai curand certificarea BRAT pentru toate publicatiile, incepand cu semestrul a doilea 2005
Artileria grea din media si publicitatea romaneasca participa la cel mai important summit din ultimii 15 ani
Marti, 14 Iunie 2005
Sase conferinte si doua workshop-uri vor strange maine (15) si joi (16) la "ARBOmedia Annual (re)Source" 2005 cea mai relevanta participare a mediei si publicitatii romanesti
Ogilvy PR actioneaza pentru prima oferta publica a Flamingo Computers
Luni, 13 Iunie 2005
Agentia a oferit consultanta pentru strategia de anuntare publica, dezvoltarea si gradarea mesajelor, comunicarea cu mass media si planul de informare a marelui public
Branding de Europa in Romania Studenteasca
Joi, 05 Mai 2005
150 de studenti romani din Asociatia Studentilor Europeni „aduc” Europa la Bucuresti intre 9 si 10 mai la Zilele Europei
« 2 3 4