Rezultatele cautarii dupa : "TVR"
Ordonare dupa: data / relevanta  
PR, TV, Domo, WPP, TVR
Cristian 'Kit' Paul: CONTRA proiectului legislativ toxic privind designul
Vineri, 28 Iulie 2006
"Proiectul legislativ numit 'Lege privind organizarea si exercitarea profesiei de designer' este toxic pentru dezvoltarea industriei designului si a comunitatii profesionale a designerilor din România", spune Cristian "Kit" Paul (foto), Designer, Creative Director, Brandient, companie dedicata consultantei în strategie si design de brand
PR, TV, Auto, Lowe, TVR
Noul Cif Power Cream Spray comunica prin Lowe, MindShare si BrandsOn
Marti, 25 Iulie 2006
Comunicarea noului Cif Power Cream Spray se face cu Lowe Worldwide ( agentia de publicitate) si Mindshare (agentia de media), activitatile BTL fiind sustinute de agentiile BrandsOn iar cele de PR de catre Creative Brand Communication
Timisoreana la PET, de Lowe
Vineri, 21 Iulie 2006
Derulata in perioada 10 iulie – 31 august prin agentia de media  Zenith Media, campania ce contine executia "Barajul" este semnata de agentia condusa de Veronica Savanciuc si Daniel Gavrila si lanseaza PET-ul Timisoreana de la Ursus Breweries
Milli in campanie OgilvyPR
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006  la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Campanie MIE anti-spaga
Vineri, 16 Iunie 2006
In urma unui proces de selectie, creatia campaniei de promovare "Eu nu dau si nu iau spaga" a fost realizata pro bono de agentia de publicitate DDB Bucharest, campania fiind derulata in perioada 13 iunie – 9 iulie 2006
Mai bine acasa cu Alexandrion
Vineri, 16 Iunie 2006
Ideea din campania de imagine Alexandrion realizata de Papaya Advertising face haz de necazul celor care "stau acasa" la CM Fotbal : "Noi stam acasa, dar macar putem sa bem", spune Robert Tiderle, GM si Creative Director al agentiei
Leo Burnett comunica noul Bergenbier
Miercuri, 14 Iunie 2006
Semnata de Leo Burnett, campania de comunicare care se deruleaza in luna iunie pentru  Bergenbier comunica noul design al marcii, prin videoclipul TV - "Pisoii" si executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing
Nou Brand PR Manager la Pleon Graffiti
Miercuri, 03 Mai 2006
Andreea Roxana Torba (foto), Brand PR Manager Pleon Graffiti s-a alaturat biroului local al retelei Pleon Europe, acesta avand in prezent o echipa formata din 11 persoane si un portofoliu de 15 clienti activi
Advertisingul bate la Olimpiade
Miercuri, 12 Aprilie 2006
121 din cele 190 de echipe (950 de comunicatori) au "aplicat" proiecte la Olimpiadele Comunicarii, in aceste zile hotarandu-se si cine va fi "nominalizat" pentru "gala de premiere"
Diana Graepel si Liviu Druga la Jobbing
Joi, 06 Aprilie 2006
Produsa de Glamstudio si difuzata de azi pe TVR1, sefa Funky Business si ex-producatorul de la Marca Inregistrata ii antreneaza in emisiune pe cei care sunt in cautarea unui job
Primul spot Wrigley realizat in Romania
Marti, 04 Aprilie 2006
Semnat de Graffiti BBDO, spotul Cursa (The Race) pentru noul brand Juicy Fruit a antrenat un cost de realizare format din 6 cifre
2,5 miliarde lei de la Bucovina pentru Bucovina
Marti, 21 Martie 2006
Desfasurata in perioada decembrie 2004 – noiembrie 2005, campania pentru refacerea manastirilor din Bucovina a trecut deja la catastif 2,1 miliarde lei pentru restaurarea picturilor de la Voronet, Sucevita, Moldovita, Sfantul Ioan cel Nou din Suceava si a catapetesmei Manastirii Slatina
TV, PSI, TVR, 17, CRP
Cainele Prospero a pazit Gala Premiilor CRP
Marti, 21 Martie 2006
Ilustrand rolul "cainelui de paza al democratiei" , Prospero a organizat Gala Premiilor Clubului Roman de Presa, agentia de publicitate fiind si ea, cu o cifra de afaceri de 3.100.000 EURO pe 2005, unul dintre cei mai importanti "caini de paza" ai evenimentelor organizate in comunicarea romaneasca
Leo Burnett a castigat licitatia Joe
Miercuri, 15 Martie 2006
Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
TV, TVR
Blondele de la Campaign pleaca la Marca Inregistrata
Vineri, 03 Martie 2006
Romanita Oprea si Anca Rancea, doi redactori de marketing si publicitate la revistele Campaign si Biz, au ales sa lucreze pentru emisiunea care va fi difuzata la TVR2, in fiecare sambata seara de la ora 20:30
ComandaBergenbier-fara umbreluta
Luni, 20 Februarie 2006
Noul spot "Comanda" pentru Bergenbier semnat de Leo Burnett este "un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina"
Stella Artois Lovers’ can revine
Marti, 14 Februarie 2006
Directorul de marketing Liviu Irimia, spune ca Interbrew a decis relansarea berii in ambalajul dedicat Zilei Indragostitilor pentru ca a fost "Un mare succes de vanzari anul trecut"
Telenovela Starlink: timp de Alpinia
Vineri, 10 Februarie 2006
Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim
ARBOmedia trece pe posturi TV de nisa
Luni, 09 Ianuarie 2006
Regia de vanzari bate palma pe 5 ani cu UTV, dupa extinderea pe piata romaneasca a parteneriatului de la nivel European cu Jetix
Bergenbier: Gestul conteaza
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul