Rezultatele cautarii dupa : "0 a"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Himalaya Wellness lansează Sun Protect, primul său balsam de buze stick cu SPF 50
Miercuri, 30 Iulie 2025
 Pe langă acest nou balsam de buze stick cu SPF 50, Himalaya Wellness oferă o gamă variată de balsamuri de buze, atat sub formă de stick, cat și de gloss, care acoperă nevoi diferite, de la hidratare intensă la strălucire naturală sau protecție.
Slow Coffee Festival 2025 se întoarce în această toamnă, de 10 ori mai mare
Miercuri, 30 Iulie 2025
 Ajuns la a noua ediție, festivalul care va avea loc intre 3-5 octombrie 2025, la Romexpo, Pavilion A, anunta o creștere spectaculoasă: un spațiu de 10 ori mai mare, care așteaptă vizita a peste 50.000 de vizitatori.  
June Communications devine partener de comunicare pentru Generatik, platforma Brand Management care digitalizează publicitatea la mall
Marti, 29 Iulie 2025
 Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experiență in industria de indoor advertising, platforma digitalizata Generatik reunește intr-un singur ecosistem toți actorii implicați in publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.
Palatul Galben revine în viața orașului – Piața Amzei își activează viitorul creativ
Luni, 28 Iulie 2025
 Prin colaborarea dintre Primăria Sectorului 1, Ordinul Arhitecților din Romania – Filiala București, expoziția prezintă propunerile arhitecturale inscrise in apelul de idei „Un centru pentru noi inceputuri”, inclusiv proiectul caștigător realizat de studioul alt.Corp, și funcționează ca...
Dimitris Rompis, CFO, Coca-Cola HBC România în ultimii 5 ani, este numit General Manager Adria, Croația, Bosnia&Herțegovina și Slovenia
Vineri, 25 Iulie 2025
 Apostolos Stergiou, anterior CFO Adria, preia rolul de Chief Financial Officer in Romania.
Apa Nova lansează campania integrată „Apa oficială din tot ce iubești în orașul tău”
Vineri, 25 Iulie 2025
Semnată de agenția DDB Romania (parte din holdingul The Group), noua campanie  nu e doar o pledoarie pentru hidratare, ci o invitație sinceră la reconectare cu orașul printr-un gest simplu și natural: consumarea, cu incredere, a apei de la robinet. 
GMP&U a câștigat licitatia Sphera Franchise Group, lider în industria de food service din România
Joi, 17 Iulie 2025
 „Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.  
Internetics 2025 a dat start inscrierilor la ediția aniversară cu numărul 25
Miercuri, 16 Iulie 2025
Agențiile și companiile iși pot inscrie pe site-ul www.internetics.ro  proiecte derulate in perioada 23 august 2024 – 10 august 2025. 
HELL NEW GEN, noua generație de băuturi funcționale de la HELL, disponibile în patru variante de arome răcoritoare
Luni, 14 Iulie 2025
 Noile băuturi funcționale, disponibile in variantele  Classic, Black Cherry, Green Apple și Pink Guava, vor ajunge pe rafturile magazinelor in luna iulie 2025. 
POOL FASHION SHOW 2025, un eveniment Avanpremiere by Alin Gălățescu, a reunit designeri talentați care și-au prezentat noile creații de sezon
Miercuri, 09 Iulie 2025
 “Eu cred că Garderoba de Vacanță e expresia perfectă a asumării estetice a libertății totale - simbolizată de aceasta. Am descoperit in POOL FASHION SHOW 2025 soluții grafice excelente pentru toate etapele unei zile de vis la mare sau la piscină.” a spus Alin Gălățescu, organizatorul și...
ANBR: Taxarea repetată a băuturilor răcoritoare nu este o soluție fiscală, ci o eroare economică cu impact grav asupra consumatorilor și industriei
Vineri, 04 Iulie 2025
 Asociația Națională a Băuturilor Răcoritoare (ANBR), care reunește cei mai mari producători de băuturi răcoritoare din Romania, spune ca accelași sector economic ce a fost afectat grav in anii 2023-2024 de două măsuri fiscale consecutive: creșterea TVA de la 9% la 19% și introducerea acestei accize...
VML o numește pe Miruna Potop, Creative Director
Vineri, 04 Iulie 2025
 Cu o fundație solidă in Film și Publicitate, ambele studiate in Marea Britanie, si o experiență de peste 11 ani in care a pus umărul la realizarea de campanii memorabile, Miruna Potop a semnat campanii in agenții precum Rusu+Borțun, Leo Burnett, Cheil Centrade și, desigur, VML. 
Artmark lansează „Summer Sale, un nou concept  dedicat tinerilor colecționari de artă, cu pornire de la un preț simbolic de doar 100 euro
Joi, 03 Iulie 2025
 Toate lucrările incluse in cele două evenimente pot fi admirate in expoziția deschisă cu intrare liberă, la Palatul Cesianu-Racoviță (din str. C.A. Rosetti nr. 5), in intervalul orar 10.00-20.00, zilnic (de luni pană duminică). Ambele licitații vor avea loc atat in sală, cat și online, pe Platforma...
De Ziua Dunării, tinerii din Patrula Zero Plastic reiau lupta cu plasticul în Delta Dunării și Brașov
Sambata, 28 Iunie 2025
 „Patrula Zero Plastic" este un proiect de referință in educația de mediu din Romania, dezvoltat de WWF-Romania (Fondul Mondial pentru Natură) cu sprijinul Lidl Romania. 
 3 din 4 români care cumpără online sunt influențați de social media. Studiu United Media Services
Miercuri, 25 Iunie 2025
1 din 2  respondenti au făcut o achiziție online in ultima săptămana, potrivit studiului United Media Services „Online Shopping Habits 2025”, care oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie in procesul...
Campania TVR „Împreună facem bine!” continuă, pentru românii afectați de furia apelor
Luni, 23 Iunie 2025
 Intr-un gest de sprijin, dar și ca simbol al solidarității față de romanii din Harghita, Mureș, Brașov, Sibiu, Prahova, Buzău, Neamț, Bacău, Covasna, Vrancea, Botoșani și Iași afectați de furia apelor, Televiziunea Romană continuă campania „Impreună facem bine!”, o inițiativă menită...
70% dintre români consideră că berea face parte din experiența fotbalului. Reveal Marketing Research
Joi, 19 Iunie 2025
 In opinia respondenților la cercetarea initiata la solicitarea Centrului de Studii despre Bere impreuna cu Reveal Marketing Research, berea incurajează interacțiunea și buna dispoziție, fie că este vorba de partide internaționale de fotbal sau de confruntări locale urmărite in compania prietenilor.
1 din 2 români nu știu ce s-a întâmplat la evenimentele din 13-15 iunie 1990
Luni, 16 Iunie 2025
 Potrivit cercetarii Inscop Research, 54.1% dintre respondenți spun că știu ce s-a intamplat la evenimentele din 13-15 iunie 1990, in timp ce 45.7% răspund negativ. 0.2% nu răspund.
Peste 8 din 10 români se așteaptă ca România să se confrunte în următoarele luni cu probleme economice. INSCOP Research.
Vineri, 13 Iunie 2025
 Remus Ștefureac – director INSCOP Research: ”Marea majoritate a populației (peste 85%) se așteaptă ca Romania să se confrunte cu probleme economice in următoarele luni. 
Sudul Capitalei: De la zonă ignorată la pol de dezvoltare urbană și redefinirea percepției publice
Miercuri, 11 Iunie 2025
 Principalele avantaje asociate locuirii in sudul Capitalei sunt prețurile mai accesibile (60%), accesul rapid pentru ieșirea din oraș (32%) și dezvoltările rezidențiale moderne (29%).
« 1 2 3 4 5 »