Rezultatele cautarii dupa : "universal"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Robotii industriali au ales Rogalski Damaschin. Agentia gestioneaza comunicarea Universal Robots.
Miercuri, 05 Aprilie 2017
 Lider de piata pe segmentul robotilor industriali care opereaza alaturi de angajati, potrivit companiei, Universal Robots, compania care a inventat cobotul a ales Rogalski Damaschin Public Relations ca partener de comunicare in Romania. 
Vanzarile Hallmark Channel si Movies24 la Splendid Media Thematics
Joi, 15 Mai 2008

NBC Universal Global Networks a ales regia de publicitate Splendid Thematics pentru administrarea spatiului publicitar al posturilor Hallmark Channel si Movies24 in Romania

Spotify a ales Universal McCann (UM) ca agentie globala de media, dupa o competitie cu Zenith Optimedia si Vizeum
Miercuri, 16 August 2017
 Indisponibil inca in Romania, serviciul de streaming muzical Spotify a ales Universal McCann dupa o competitie cu agentii precum Zenith Optimedia (Publicis Groupe) si Vizeum (Dentsu) potrivit revistelor de marketing si comunicare Adweek (US) si Marketing (Singapore).
Pitch de 0,7 - 1 Milion EUR media Labormed, la Brand Connection, in defavoarea Universal McCann
Joi, 20 Mai 2010
 Estimat de AdPlayers la 700.000 – 1 Milion EUR, bugetul de media Labormed a fost castigat de Brand Connection, in defavoarea Universal McCann, divizia de media de la McCann...
A&D Pharma a plecat de la McCann Erickson la Zenith Media
Luni, 08 Martie 2010
Estimat de AdPlayers intre 1 si 2 Milioane EUR, contul de media A&D Pharma, operatorul lantului de farmacii Sensiblu, a incheiat socotelile cu divizia de media Universal McCann si...
Cont de 500.000 de euro, creatie si media Plus, la Propaganda
Luni, 07 Septembrie 2009
 Conturile de creatie si media sunt administrate de compania de publicitate Propaganda dupa un dublu pitch de creatie si media, la acesta din urma participand si agentiile Universal McCann si Mediaedge:cia
Intersnack la McCann, dupa 7 ani cu The Group. Buget de 0,8-1,5 Milioane euro.
Miercuri, 28 Ianuarie 2015
 Dupa 7 ani de lucru cu media The Group (Media Investment), bugetul de media Intersnack (Chio) a fost adjudecat de divizia de media de la...
Mihai Trandafir (McCann) credea intr-o reformulare sau corectare a raportarilor fictive The Group
Marti, 12 Aprilie 2011
 “Credeam ca reactia pe care piata a avut-o anul trecut referitor la aceste raportari fictive va duce la o reformulare sau corectare a...
Rebranding THEMATIC Channels semnat de Propaganda Brand New
Marti, 01 Noiembrie 2016
 Regia de vanzari ce reprezinta canalele Tv din cadrul AMC Networks International, NBC Universal, The Walt Disney Company, Turner Broadcasting System si Viacom International Media Networks si-a improspatat identitatea de brand cu un nou logo si un nou aspect vizual.
3,5 - 4 Mil. EUR Bergenbier SA pleaca de la Starcom in contul Initiative
Vineri, 10 Decembrie 2010
 Operationala din februarie 2011, „Decizia de a incepe parteneriatul cu Initiative  vine in urma unui proiect dezvoltat la nivel de...
Bogdan Enoiu (McCann): 'Atunci cand exista o relatie pe termen lung, oamenii ajung sa se cunoasca'
Miercuri, 28 Martie 2007
Dupa recent castigata licitatie Vodafone Romania de catre McCann Erickson si Universal McCann pentru urmatorii 3 ani, Bogdan Enoiu, Managing Director, McCann Erickson spune ca "Atunci cand exista o relatie pe termen lung, oamenii ajung sa se cunoasca, isi inteleg mai bine asteptarile si actioneaza gandindu-se unul la celalalt"
Contul de media L'Oreal din Romania trece la Zenith Media
Vineri, 05 August 2005
Schimbarea are loc odata cu desemnarea de catre Divizia Consumer Products L'Oreal a retelei ZenithOptimedia ca reprezentant L’Oreal pentru planificare media si achizitii la nivel “Grande Europe”, in urma unei competitii cu Universal McCann
In top 10 difuzari radio si TV, Gypsy Rock cu In statie la Lizeanu ia Discul de Aur Universal Music
Vineri, 24 Martie 2017
 Albumul “Gypsy Rock (Change Or Die)” contine 16 piese, iar  primul single extras este “In statie la Lizeanu (Domnisoara, Domnisoara)”, featuring Smiley, piesa care depaseste 15 milioane de vizualizari pe YouTube si se afla in TOP 10 difuzari pe radio si TV
Creatie Headvertising si 50.000 EUR productie TV. Viva Credit Sustine prietenia media cu McCann.
Marti, 27 Octombrie 2015
 
Crestere Interbrew Romania de aproape 3 ori mai mare decat piata
Luni, 14 Noiembrie 2005
Compania lucreaza pe creatie Bergenbier cu Leo Burnett, Stella Artois cu Draft, Noroc cu Headvertising si Beck's cu McCann, pe conturile BTL Bergenbier, Stella si Beck's cu agentiile Punct, Momentum si Making Of, iar pe media cu Universal McCann
Buget de 1,3 Mil. EUR Caroli: 95% media, 90.000 EUR productia noului spot
Joi, 21 Mai 2009
 Adrian Nicolaescu, Director de Marketing, Caroli Foods, a afirmat pentru AdPlayers ca, pentru creatie si strategie, Caroli Foods lucreaza cu McCann Erickson in urma unei licitatii...
Buget de 250.000-350.000 EUR la Banca Romaneasca pentru Depozit Avans Net.
Marti, 15 Noiembrie 2011
 Cu o creatie, strategie si implementare de la agentia The Syndicate, si media - Universal McCann, “Campania Depozit Avans Net derulata de Banca Romaneasca a fost implementata foarte rapid. Intreaga creatie, de la brief pana la executie a durat doua saptamani”, subliniaza Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate.

15 Mil. EUR media Vodafone, pleaca de la McCann la OMD
Luni, 25 Ianuarie 2010
 „Este evident una din cele mai multe mutari din business-ul de media romanesc ale acestui an, insa, chiar si fara Vodafone, ne batem in continuare pentru locul I pe piata de media”, a declarat pentru AdPlayers, Mihai Trandafir, seful diviziei de media Universal McCann de la McCann Erickson
Fanta Pink Grapefruit vine prin McCann Erickson de la Ogilvy & Mather
Marti, 27 Februarie 2007
Spotul Fanta Pink Grapefruit a fost conceput de catre echipa Ogilvy & Mather – Belgia, agentia McCann Erickson Romānia fiind cea care a lucrat pentru adaptarea spotului si implementarea campaniei īn Romania, contul de media fiind derulat de Universal McCann, iar componenta de PR de agentia Image Promotion
FCB Bucharest īn promotie Glade
Marti, 19 Septembrie 2006
Realizata īn colaborare cu agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest si derulata īn perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2006, promotia Johnson Wax pentru Glade cu premii īn valoare totala de 30.000 euro are sloganul "Alegi ce-i mai bun, cāstigi ce-i mai bun" si se desfasoara īn media prin Universal McCann
1 2 3 4 5 »