Rezultatele cautarii dupa : "rom american"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 04 Decembrie 2015
											
											 McCann Worldgroup Romania castiga un total 7 premii, cu 5 campanii diferite: 1 Grand Prix, 3 trofee de aur, 3 trofee de argint si unul de bronz.
										Joi, 25 Iunie 2015
											
											 4 Bronze Lions 2015 si 21 in total in festivalul CannesLions pentru McCann Romania
										Joi, 14 Iunie 2012
											
											 Gazda a peste de 6000 de studii de caz despre inovatie in comunicare, warc.com este una dintre cele mai cunoscute resurse online de idei pentru specialistii din industria de profil
										Marti, 21 Iunie 2011
											
											 Cea mai mare captura de premii Cannes Lions ale unei agentii de publicitate pentru Romania pana in prezent, McCann Erickson a castigat cu...
										Luni, 20 Iunie 2011
											
											 McCann Erickson si GMP (update) au spart deja gheata nominalizarilor romanesti la Cannes Lions, dupa anuntarea finalistilor a 7 dintre sectiunile de concurs ce reunesc pana acum aproape 70 de executii din Romania inscrise in festival (69): DIRECT, PROMO & ACTIVATION, PR, MEDIA, OUTDOOR, RADIO, PRESS
Miercuri, 25 Noiembrie 2009
											
											 Invitat la un bal de caritate organizat de Asociatia Ovidiu Rom, celebrul actor a fost intampinat cu „Welcome back to Bucharest, Ethan” 
										Joi, 15 Martie 2007
											
											Fara ca cineva sa-l fi împuternicit sau numit, "Stan Faryna - CEO al IAB Romania", potrivit Interactive Advertising Bureau (IAB)  Europe, vorbeste la 26 ianuarie 2007 în calitate de  presedinte al biroului local IAB, într-un material video postat pe site-ul iabeurope.ws,  alaturi de oficiali ai IAB Europe, Google sau Microsoft
										Vineri, 15 Decembrie 2006
											
											Organizatorii prelungesc termenul limita pentru Concurentii care se vor înntrece în campania de promovare pâna la 8 ianuarie 2007, brief-ul fiind disponibil la www.iaa.ro 
										Luni, 17 Octombrie 2005
											
											Noua identitate vizuala a procesatorului de carne a fost promovata printr-o caravana below-the-line in 27 de orase din tara
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								








