Rezultatele cautarii dupa : "lansat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Addiko Bank lansează campania ,,Adică? Addiko! – credite rapide, 100% online, acum și în România, primite în orice banca are cont clientul.
Joi, 21 August 2025
 „Intrarea pe piața din Romania marchează un moment de referință pentru Addiko Bank, care demonstrează capabilitățile noastre digitale solide și angajamentul față de regiunea Europei Centrale și de Sud-Est”, spune Andrej Andoljsek, CEO Addiko Bank Slovenia.
Explozie de culoare pentru copii, în noua campanie ,,Profi, Miraculous®, cu jucăriile de pluș Kwami
Joi, 21 August 2025
 Jucăriile de pluș Kwami iși așteaptă copiii la Profi, in perioada  20 august - 11 noiembrie.
Piața băuturilor fără alcool din Europa va crește cu 5,7% anual, între 2024 și 2030. Hell vine cu alternative fără alcool la cocktailurile clasice
Miercuri, 20 August 2025
 Potrivit unul alt studiu, realizat de Grand View Research (Ready To Drink Mocktails Market Summary), se anticipează că piața băuturilor fără alcool din Europa va crește cu o rată anuală de 5,7% intre 2024 și 2030.
June Communications devine partener de comunicare pentru Generatik, platforma Brand Management care digitalizează publicitatea la mall
Marti, 29 Iulie 2025
 Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experiență in industria de indoor advertising, platforma digitalizata Generatik reunește intr-un singur ecosistem toți actorii implicați in publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.
Compania farmaceutică Salveo România lanseaza Brandul isla®, cu experiența sa de peste 150 de ani pentru afecțiuni ale gâtului și vocii
Luni, 28 Iulie 2025
Salveo este o companie regională de marketing și vanzări de produse farmaceutice ce și-a lansat operațiunile in 2007 in Croația. Salveo este acum prezentă și in Serbia, Muntenegru, Polonia, Bosnia Herțegovina, Macedonia, iar in 2024 a intrat și pe piața din Romania și Bulgaria.
Patru premii internaționale la Davos și IPRA Awards pentru ZBOR, spațiu de explorat susținut de BCR
Marti, 15 Iulie 2025
 La doar 9 luni de la lansare, ZBOR, cel mai extins ecosistem dedicat tinerilor din Romania, dezvoltat și susținut de Banca Comercială Romană (BCR) a caștigat patru premii internaționale la Davos Communications Awards și IPRA Golden World Awards,
7 din 10 români, cu vârste între 18 și 65 de ani, participă cel puțin o dată pe an la un festival din România
Joi, 03 Iulie 2025
 Potrivit celui mai recent studiu Raiffeisen Bank, din seria de cercetări Despre Bani 1:1, participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază intre 300 și 500 de lei  
BACH by NIGHT, un eveniment pentru cei care simt muzica dincolo de sunet
Sambata, 28 Iunie 2025
Desfasurat sambata, 28 iunie la Sala Radio din Bucuresti, concertul „BACH by NIGHT” este organizat de Asociația Antiqva (organizatoarea Festivalului și a Stagiunii de Muzică Veche București) in parteneriat cu: Institutul Polonez, Institutul Liszt - Cultural Maghiar București și Fundația Calea...
Peste doua luni, Festivalul Internațional George Enescu 2025 transforma România în cea mai mare scenă a muzicii universale
Miercuri, 25 Iunie 2025
 Incepand cu 24 august, timp de 29 de zile, Romania devine cea mai mare scenă a muzicii universale cu cea de-a XXVII-a ediție a Festivalului Internațional George Enescu 
Violonista Martyna Pastuszka și ansamblul de muzică barocă SEMPRE va invita la BACH by NIGHT pe 28 Iunie 2025, la Sala Radio din București
Vineri, 06 Iunie 2025
 Organizat de Asociația Antiqva, proiectul se constituie in concertul de inchidere al ediției 2025 a Stagiunii de Muzică Veche București (ce a fost deschisă tot cu un concert Bach) și promite un eveniment pentru cei care simt muzica dincolo de sunet.
Aproape jumătate dintre români aruncă mâncare gătită. Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research
Marti, 03 Iunie 2025
Mancarea gătită rămane principalul tip de aliment care ajunge la coșul de gunoi (46%), urmată de paine și produse de panificație (39%), fructe (28%) și legume (27%).  
Superscrierea anului la  Premiile Superscrieri 2025: „În slujba Moscovei. Investigație sub acoperire de Măriuța Nistor și Natalia Zaharescu, din Republica Moldova
Miercuri, 28 Mai 2025
 „Suntem aici pentru a ne reprezenta și colegii de la Ziarul de Gardă, cel mai mare ziar de investigații din Republica Moldova, care se incăpățanează să rămană pe print și care in urmă cu cațiva ani a depășit ziarul de limbă rusă care era și cel mai influent. Acum suntem noi cei mai...
1 din 3 români nu au redirecționat niciodată cei 3,5% din impozitul pe venit. Reveal Marketing Research.
Luni, 26 Mai 2025
 Cei mai mulți dintre romani aleg să completeze Formularul 230 online (43%) sau să il depună in format fizic la sediul ONG-ului/ bisericii alese (39%).
Shopul de creație AIN’T lansează DOZZ, prima supă la doză de pe piață
Joi, 15 Mai 2025
 AIN’T  semnează campania de lansare, brandingul și designul DOZZ. Produsă de FoodVision, supa naturală la doză aduce cu sine și o nouă categorie de produs, inexistentă pană acest moment pe piață, potrivit autorilor campaniei. 
Eva Mendes s-a întors pe marele ecran și cu o noua campanie FloeWater!
Joi, 15 Mai 2025
 ,,După cum bine știm, Eva Mendes nu se concentrează doar pe un stil de viață sănătos, ci acordă o atenție deosebită și mediului. Această campanie nu este doar o reclamă, ci un stil de viață, combinația perfectă intre hidratarea conștientă și calitatea excepțională" a declarat Adrienn...
Fundația Țiriac a relansat podcastul „Școala Sportivă” în format video, de ziua lui Ion Țiriac
Miercuri, 14 Mai 2025
 Relansat din 9 mai, de ziua lui Ion Tiriac, publicul va putea urmări povești inspiraționale din lumea sportului, prezentate intr-o manieră vizuală captivantă, cu note educaționale, pe canalul de Youtube „Școala Sportivă”. Podcastul este găzduit de jurnalistul Mircea Meșter.
1 din 4 adulți și 1 din 3 copii suferă de rinită alergică. Campania „Respiră, nu șterge” de la Nisita®, brand pozitionat aliat de încredere în sezonul alergiilor .
Joi, 08 Mai 2025
 Potrivit autorilor, campania Nisita® iși propune să crească nivelul de conștientizare asupra importanței susținerii rolului mucoasei nazale in reducerea simptomatologiei in rinita alergică prin curățarea și hidratarea corectă a nasului.
Lidl Romania incurajeaza romanii sa inceapa cumparaturile intr-un frigider organizat
Marti, 29 Aprilie 2025
 Lantul de magazine lanseaza o noua initiativa pentru reducerea risipei alimentare, inspirata din psihologia de retail, alaturi de un expert in organizare
Beko solicita o politica industriala unitara, in armonie cu ambitiile climatice, la evenimentul Clean Industrial Deal
Marti, 18 Martie 2025
 Eficienta energetica, considerata adesea un element de referinta in tranzitia catre sustenabilitate, reprezinta o prioritate pentru Beko. In prezent, aparatele electrocasnice eficiente din punct de vedere energetic constituie peste 70% din totalul unitatilor produse si genereaza o mare parte a veniturilor...
Castigatorii celei de-a patra editii a programului Solve for Tomorrow, Samsung Romania
Luni, 17 Martie 2025
Cea de-a patra editie a fost organizata in parteneriat cu Junior Achievement Romania, cu sprijinul Google Romania si Startarium.
1 2 3 4 5 »