Rezultatele cautarii dupa : "ioana manea loco"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 06 Iunie 2011
											
											 Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a...
										Vineri, 04 Iunie 2010
											
											Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
										Joi, 26 Aprilie 2007
											
											Plecand de la conceptul "Arctic: inspirat din viata ta", potrivit agentiei, Loco a structurat spotul TV parcurgand drumul de la experienta emotionala a potentialului cumparator la patru dintre cele 20 de programe ale noii masini de spalat Arctic
										Joi, 07 Decembrie 2006
											
											Producatorul si procesatorul de produse din carne Decar din Alba Iulia a ales sa lucreze la Bucuresti cu Loco Branding & Communication, agentia derulānd īn prezent, sub sloganul "Gustul De carne place!", si campania ce contine printre altele, 4 spoturi TV: Fotbal 20sec., Idila 20sec., Aventura 20sec. si Gustul Decar 15 sec
										Marti, 30 Mai 2006
											
											"Nu a fost licitatie, clientul a apelat direct la agentie si, in urma unor schimburi de opinii si perspective, s-a luat decizia de a lucra impreuna", declara pentru AdPlayers  Ioana Manea, Managing Partner, Director Creatie si Strategie, Loco, Branding & Communication
										Joi, 17 Noiembrie 2005
											
											Ex Strategy Director la Scala JWTdupa ce a fost, succesiv, Creative Director si mai apoi Creative Strategy Director la agentiile  Lowe & Partners, Medic One si Draft, fost Creative Director si ulterior Chief Strategic Planner Leo Burnett, Ioana Manea a infiintat de curand  Loco, Branding & Communication
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								




