Rezultatele cautarii dupa : "IN"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
1 din 4 români se tem că Inteligența Artificială (AI) va adânci prăpastia socială din România
Vineri, 08 August 2025
Aproape o treime dintre romani (36%) cred că efectele AI vor depinde de politicile guvernamentale, 24,7% sunt de părere că aceste tehnologii pot contribui la reducerea diferențelor sociale și economice, iar 23,4% se tem că vor adanci prăpastia socială și vor favoriza un cerc restrans de oameni care controlează...
#TheAlternativeSchool lansează înscrierile pentru #FutureProofCreativity 2025
Vineri, 08 August 2025
 In cadrul #FutureProofCreativity, profesioniști de top, recunoscuți in Romania și la nivel internațional - voci influente in peisajul creativ global - vor explora cele mai actuale și relevante teme din marketingul și comunicarea contemporană.
Gama de îngrijire Dyson Omega™ redescoperă sănătatea părului prin fortificare și strălucire de durată
Joi, 07 August 2025
Combinand 13 ani de expertiză agricolă cu 12 ani de cercetare științifică in domeniul părului, inginerii Dyson au apelat la ingrediente naturale pentru a rezolva problema părului uscat 
Conducere locală noua la IPG Mediabrands: Mihai Trandafir, CEO, IPG Mediabrands România. Victor Croitoru, Managing Director, UM România.
Miercuri, 06 August 2025
 Din noua sa poziție, Mihai Trandafir va superviza dezvoltarea brandurilor rețelei IPG Mediabrands in Romania – UM, Initiative și Kinesso
RFI România lansează Moldova Zoom, pentru o informare independentă în Republica Moldova
Luni, 04 August 2025
 Programul radio este completat de o ofensivă digitală puternică – pe YouTube, TikTok, Spotify.
June Communications devine partener de comunicare pentru Generatik, platforma Brand Management care digitalizează publicitatea la mall
Marti, 29 Iulie 2025
 Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experiență in industria de indoor advertising, platforma digitalizata Generatik reunește intr-un singur ecosistem toți actorii implicați in publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.
GMP&U a câștigat licitatia Sphera Franchise Group, lider în industria de food service din România
Joi, 17 Iulie 2025
 „Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.  
Publicitatea lucrează: 1 din 2 români au făcut achiziții în ultima lună, impulsionați de reclame. Reveal Marketing Research.
Luni, 14 Iulie 2025
 „Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
HELL NEW GEN, noua generație de băuturi funcționale de la HELL, disponibile în patru variante de arome răcoritoare
Luni, 14 Iulie 2025
 Noile băuturi funcționale, disponibile in variantele  Classic, Black Cherry, Green Apple și Pink Guava, vor ajunge pe rafturile magazinelor in luna iulie 2025. 
ANBR: Taxarea repetată a băuturilor răcoritoare nu este o soluție fiscală, ci o eroare economică cu impact grav asupra consumatorilor și industriei
Vineri, 04 Iulie 2025
 Asociația Națională a Băuturilor Răcoritoare (ANBR), care reunește cei mai mari producători de băuturi răcoritoare din Romania, spune ca accelași sector economic ce a fost afectat grav in anii 2023-2024 de două măsuri fiscale consecutive: creșterea TVA de la 9% la 19% și introducerea acestei accize...
VML o numește pe Miruna Potop, Creative Director
Vineri, 04 Iulie 2025
 Cu o fundație solidă in Film și Publicitate, ambele studiate in Marea Britanie, si o experiență de peste 11 ani in care a pus umărul la realizarea de campanii memorabile, Miruna Potop a semnat campanii in agenții precum Rusu+Borțun, Leo Burnett, Cheil Centrade și, desigur, VML. 
De Ziua Dunării, tinerii din Patrula Zero Plastic reiau lupta cu plasticul în Delta Dunării și Brașov
Sambata, 28 Iunie 2025
 „Patrula Zero Plastic" este un proiect de referință in educația de mediu din Romania, dezvoltat de WWF-Romania (Fondul Mondial pentru Natură) cu sprijinul Lidl Romania. 
Românii vor ca produsele sustenabile să le aducă beneficii clare și imediate, asupra sănătății (80%) și eficiența în satisfacerea nevoilor (78%).
Joi, 26 Iunie 2025
 Sustenabilitatea este tradusă in termeni de utilizare responsabilă a resurselor (29%) și reciclare (24%), potrivit unui studiu Reveal Marketing Research care a realizat in colaborare cu Kaufland Romania și PRO TV cea de-a patra ediție anuală a Barometrului Național despre percepțiile și comportamentele...
 3 din 4 români care cumpără online sunt influențați de social media. Studiu United Media Services
Miercuri, 25 Iunie 2025
1 din 2  respondenti au făcut o achiziție online in ultima săptămana, potrivit studiului United Media Services „Online Shopping Habits 2025”, care oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie in procesul...
Brandul românesc numărul 1 în categoria vopsea pentru păr, LONCOLOR relansează gama de vopsea semipermanentă LONCOLOR Trendy Colors
Marti, 24 Iunie 2025
 Brandul LONCOLOR este numărul 1 in categoria de vopsea de par din punct de vedere al bucăţilor vandute, in  perioada mai 2024 – aprilie 2025 (perioade cumulate), Total Romania Retail, avand o cotă de piaţă in bucăţi vandute de 33,1%, conform calcului realizat pe baza datelor companiei de...
MICII SPORTIVI NU FAC RECLAME LA JOCURI DE NOROC. ȘI ASTA ÎI FACE MARI.
Marti, 17 Iunie 2025
 Mesajul campaniei ,,Fara Vedete” de la Salvați Copiii Romania trage un semnal de alarma pe care mai marii vremelnici din fruntea țării, in viteza gasirii solutiilor de conducere interimara, par sa nu vadă una dintre cele mai mari patologii din...
Românii petrec peste 2 ore la curățenia generală, iar 64% dintre ei încă folosesc mopul pentru igienizarea podelelor
Marti, 03 Iunie 2025
 Primul studiu global Dyson dedicat curățeniei umede, realizat pe un eșantion de 23.311 respondenți din 28 de țări și regiuni, arată că, deși 93% dintre participanții la studiu au podele dure, doar 48% folosesc aparate de curățare umedă in locuințele lor.
Cu peste 2,5 miliarde de tranzacții analizate în 2025, Footprints AI lansează primul Copilot AI pentru retailul fizic
Vineri, 30 Mai 2025
 Prin intermediul primului Copilot AI, startup-ul romanesc de tehnologie Footprints AI transforma fiecare magazin intr-un „radar” inteligent ce oferă insight-uri de aprovizionare, sortimentație și marketing in timp real, accelerand expansiunea internațională a celei mai mari rețele de retail...
1 din 3 români nu au redirecționat niciodată cei 3,5% din impozitul pe venit. Reveal Marketing Research.
Luni, 26 Mai 2025
 Cei mai mulți dintre romani aleg să completeze Formularul 230 online (43%) sau să il depună in format fizic la sediul ONG-ului/ bisericii alese (39%).
Eva Mendes s-a întors pe marele ecran și cu o noua campanie FloeWater!
Joi, 15 Mai 2025
 ,,După cum bine știm, Eva Mendes nu se concentrează doar pe un stil de viață sănătos, ci acordă o atenție deosebită și mediului. Această campanie nu este doar o reclamă, ci un stil de viață, combinația perfectă intre hidratarea conștientă și calitatea excepțională" a declarat Adrienn...
1 2 3 4 5 »