Rezultatele cautarii dupa : "?id=70&cautare=coca cola"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
 3 din 4 români care cumpără online sunt influențați de social media. Studiu United Media Services
Miercuri, 25 Iunie 2025
1 din 2  respondenti au făcut o achiziție online in ultima săptămana, potrivit studiului United Media Services „Online Shopping Habits 2025”, care oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie in procesul...
Aproape jumătate dintre români aruncă mâncare gătită. Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research
Marti, 03 Iunie 2025
Mancarea gătită rămane principalul tip de aliment care ajunge la coșul de gunoi (46%), urmată de paine și produse de panificație (39%), fructe (28%) și legume (27%).  
1 din 3 români nu au redirecționat niciodată cei 3,5% din impozitul pe venit. Reveal Marketing Research.
Luni, 26 Mai 2025
 Cei mai mulți dintre romani aleg să completeze Formularul 230 online (43%) sau să il depună in format fizic la sediul ONG-ului/ bisericii alese (39%).
1 din 4 adulți și 1 din 3 copii suferă de rinită alergică. Campania „Respiră, nu șterge” de la Nisita®, brand pozitionat aliat de încredere în sezonul alergiilor .
Joi, 08 Mai 2025
 Potrivit autorilor, campania Nisita® iși propune să crească nivelul de conștientizare asupra importanței susținerii rolului mucoasei nazale in reducerea simptomatologiei in rinita alergică prin curățarea și hidratarea corectă a nasului.
6 din 10 utilizatori de Inteligenta Artificiala (AI) o folosesc in luarea deciziilor de cumparare. Reveal Marketing Research.
Vineri, 28 Februarie 2025
 67% dintre romani considera Inteligenta Artificiala (AI) utila, inclusiv 53% dintre non-utilizatori. 66% dintre utilizatori comunica cu AI prin mesaje scrise, 15% vocal, iar 19% folosesc ambele metode.
Top 50 Angajatori din Romania pentru 2025, Bestjobs
Marti, 18 Februarie 2025
 Realizat de platforma de recrutare Bestjobs, clasamentulul este bazat exclusiv pe evaluarile actualilor si fostilor angajati ai companiilor nominalizate in perioada ianuarie - decembrie 2024.
45% dintre romani considera foarte important ca produsele cosmetice sa fie naturale
Joi, 16 Ianuarie 2025
 Principalele criterii de alegere a cosmeticelor sunt eficienta produsului (66%), ingredientele naturale (62%) si pretul accesibil (60%).
Preturile accesibile si sustenabilitatea devin prioritati. Reveal Marketing Research
Joi, 19 Decembrie 2024
 Studiul evidentiaza o crestere semnificativa a interesului fata de subiectul sustenabilitatii, procentul celor care considera acest aspect important pentru romani urcand la 58% in 2024, comparativ cu 36% in 2023.
Polonezii de la Olini se lanseaza pe piata de uleiuri, oteturi si sucuri lacto-fermentate din ingrediente naturale din Romania
Joi, 29 August 2024

Portofoliul producatorului polonez cuprinde, pe langa uleiuri presate la rece si oteturi artizanale, sucuri lacto-fermentate, paste de nucifere si bauturi benefice pentru sanatatea intestinului precum oxymel si...

FANTA® SI WARNER BROS. PICTURES in parteneriat global cu noul film BEETLEJUICE BEETLEJUICE
Luni, 12 August 2024
 
Marele pianist Simon Trpčeski, recital de exceptie la Ateneul Roman, in cadrul Concursului International George Enescu
Vineri, 09 August 2024
 Simon Trpčeski, unul dintre cei mai valorosi pianisti ai lumii, va sustine sambata, 21 septembrie 2024, ora 19:00, un recital de exceptie la Ateneul Roman.
 KFC Romania, McCann Worldgroup si UM Romania au castigat unicul premiu pentru Romania la festivalul Cannes Lions 2024
Marti, 16 Iulie 2024
 “Magistrala Poftei” a pus KFC Romania pe harta premiilor internationale si a adus brandului primul sau premiu Cannes Lions din istorie – un Leu de Bronz, in categoria Direct, si o nominalizare, in categoria Brand Experience & Activation.
The Macallan a colaborat cu Cirque du Soleil pentru a sarbatori 200 de ani de existenta a brandului
Joi, 20 Iunie 2024
 Renumit pentru whisky-urile single-malt, The Macallan a demarat colaborarea, care se va derula pe parcursul mai multor ani, cu o experienta senzoriala de neuitat la domeniul la domeniul care ii poarta numele – casa brandului din Speyside, Scotia
Coca-Cola lanseaza doua noi variante racoritoare: Coca-Cola cu gust de Lamaie si Coca-Cola cu gust de Lamaie Verde
Miercuri, 17 Aprilie 2024
,,Invitam consumatorii sa incerce ambele variante si sa le savureze pe fiecare in functie de moment. Pentru ca o singura aroma favorita nu e de ajuns pentru cat de diverse sunt gusturile lor.” spune Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola Romania.
4 din 5 romani considera ca florile sunt cel mai potrivit cadou pentru a fi oferit sau primit cu ocazia Zilei Femeii. Reveal Marketing Research.
Vineri, 08 Martie 2024
 Barbatii intentioneaza sa aloce un buget similar, cu ocazia Zilei Femeii, partenerelor de viata (268 RON) si mamelor (257 RON). In perceptia romanilor, cele mai potrivite cadouri pentru a fi oferite sau primite cu ocazia Zilei Femeii sunt florile (83%), cosmeticele (68%) si accesoriile/ bijuteriile (68%)
1 din 2 romani isi prelungesc cumparaturile daca aud muzica pe placul lor. Reveal Marketing Research
Joi, 14 Decembrie 2023
 Magazinele (83%) si mall-urile (48%) sunt principalele destinatii de timp liber ale romanilor
Caravana Coca-Cola de Craciun porneste la drum cu un super concert Delia in Piata Constitutiei
Luni, 27 Noiembrie 2023
 Anul acesta, prima intalnire a Caravanei cu cei care o indragesc va avea loc pe 30 noiembrie, in cadrul Targului de Craciun Bucuresti, din Piata Constitutiei, unde camioanele Coca-Cola vor stationa incepand cu ora 16.00
 9 din 10 romani considera ca muzica le poate influenta starea de spirit si comportamentul in locatii publice. Studiu Reveal Marketing Research.
Miercuri, 18 Octombrie 2023
 83% dintre romani declara ca le place muzica in general, in special tinerilor intre 18-24 ani (91%), iar daca ne raportam la rutina zilnica, 87% dintre acestia asculta muzica mai mult de 30 de minute pe zi.
Peste 60% dintre romani preocupati de problemele ecologice in constructii. Reveal Marketing Research.
Luni, 09 Octombrie 2023
 Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: ”Rezultatele studiului reflecta o preocupare semnificativa si o sensibilizare in crestere a publicului cu privire la problemele ecologice din domeniul constructiilor, acestia punand accentul pe importanta constructiilor sustenabile. Romanii aspira sa locuiasca...
Comunicarea Grampet Group, cel mai mare holding feroviar privat cu actionariat romanesc din Europa de Sud-Est, castigata de McCann PR.
Vineri, 06 Octombrie 2023
 „Ne dorim sa construim relatii de durata cu clientii nostri, sa-i provocam cu modul nostru inovator de a privi comunicarea, iar brandul Grampet ne ofera aceasta oportunitate. Vom integra viziunea noastra asupra brandului in noua strategie de comunicare unitara, la nivel de grup, pentru a creste...
1 2 3 4 5 »