White Image vrea 150– 200 mii EUR din monitorizarea emailurilor cu Habeas
Luni, 12 Martie 2007
White Image vrea 150– 200 mii EUR din monitorizarea emailurilor cu Habeas

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

“Pentru anul 2007 asteptam o cifra de afaceri de aproximativ 150.000 - 200.000 Euro proveniti exclusiv din reprezentare Habeas”, a afirmat pentru AdPlayers, Andrei Georgescu, Managing Director White Image, companie devenita de curând reprezentantul oficial Habeas Email Trust Authority, pentru Europa de Est, din care compania va coordona vânzarile Habeas pe Romania, Ungaria, Polonia, Rusia, Ucraina, Moldova, Bulgaria, Serbia si Muntenegru, Cehia, Croatia si Slovacia.

Lider modial în solutii de monitorizare a reputatiei emailurilor, potrivit companiei, Habeas Email Trust Authority si-a dezvoltat propriul sistem de validare a emailurilor legitime, bucurându-se de aportul celor mai reputati specialisti în domeniu. Prin obtinerea statutului de reprezentant al Habeas, toate solicitarile de servicii primite din aceasta zona vor fi directionate catre White Image.

“Cifra într-adevar pare mica, dar aceasta este pentru ca serviciile Habeas (monitorizarea reputatie, deliverability, content check, feedback loop si safelsiting) sunt foarte noi în aceasta zona a Europei si practic va trebui sa trecem printr-o etapa de educare a pietei si de popularizare a beneficiilor unor astfel de solutii”, mai spune Andrei Georgescu.

White Image vrea 150– 200 mii EUR din monitorizarea emailurilor cu Habeas

“Motivul pentru care am optat pentru White Image ca reprezentant zonal este acela ca de doi ani avem o colaborare foarte buna si este singura companie din Europa de Est inclusa în safelist-ul Habeas, trecând cu brio fiecare audit.”, a declarat Des Cahill, CEO Habeas.

„În termeni de business trebuie sa ne redefinim rapid modul de lucru si sa fim capabili sa alocam resurse pentru preluarea tuturor lead-urilor din tarile mentionate”, adauga seful White Image. “Practic cam toate contractele cu firmele interesate de serviciile Habeas vor fi semnate cu White Image în numele Habeas”.

Întrebat ce va aduce noua reprezentare companiei White Image, Andrei Georgescu a declarat ca actiunea “reprezinta primul pas pentru a vinde serviciile traditionale White Image si în tarile vecine cu costuri minime. În viitorul apropiat avem în vedere deschiderea unor birouri în aceste tari”, subliniaza executivul companiei.

Ceea ce este impresionant la reteaua Habeas, adauga Andrei Georgescu, este numarul mare de servere care folosesc safelistul Habeas chiar si în Europa de Est . Printre exemple, Romania - 19,491 servere, Bulgaria - 9,514, Croatia - 8,934, Slovakia -  7,440. Cu cifre impresionante se mai numara Ungaria - 24,569 de servere si record în Polonia - 127,727.

„Practic aceste servere interogheaza bazele de date Habeas pentru a determina daca un email este de încredere sau nu si acest volum asigura o excelenta eficienta a campaniilor de email marketing la nivel local”, sustine Andrei Georgescu.

Serverele folosesc safelist-ul Habeas pentru a verifica daca un email este spam sau nu. În Europa, reteaua Habeas cuprinde peste 1.270.000 de servere. La nivel global, peste 170 de tari care utilizeaza safelisting-ul Habeas, peste 5 milioane de servere.

Potrivit companiei, reteaua de safelisting Habeas  primeste zilnic peste 800.000.000 de emailuri si mii de corporatii multinationale, universitati, ISP-uri sau institutii guvernamentale din întreaga lume utilizeaza safelist-ul Habeas pentru a determina daca un email este spam sau nu.

AdPlayersFile

White Image (www.whiteimage.net)

Potrivit companiei, White Image este lider in solutii customizabile de email marketing, gestioneaza un volum de peste 15 milioane de emailuri anual, oferind una din cele mai scalabile solutii din Europa de Est.

In 2005, WhiteImage a realizat singurul studiu autohton privind modul de citire a newsletter-elor.

Portofoliul White Image cuprinde marci precum: Zapp, Renault, Seat, Panasonic, Media Galaxy, Altex, Orion, Lindab, Valrom, Qualians, Bancpost, Bursa Romana de Marfuri, Farmaciile Dona, Business Edu, Netbridge, Codecs, Ensight, Epicor Scala, Ziarul Financiar, Business Magazin, Gândul.

Habeas (www.habeas.com)

Lider modial in solutii de monitorizare a reputatiei emailurilor, Habeas Email Trust Authority si-a dezvoltat propriul sistem de validare a emailurilor legitime, bucurandu-se de aportul celor mai reputati specialisti in domeniu.

In 2002, Habeas a primit premiul pentru inovatie in email marketing. Printre serverele care utilizeaza safelisting-ul Habeas pentru a constata daca un email este spam sau nu, se numara: AOL/Mailblocks/Compuserve, Adelphia.net, Bellsouth, Blue Yonder, Charter.net, Covad, Cox.net, Demon, Earthlink, eBay, Easynet, Excite, frontiernet, FSMail.net, Gmail, Hotmail/MSN/webtv, Juno, Lycos, Mail.com, Mindspring, NetZero, NTL, Outblaze, pair.com, peoplepc.com, Proxad, Qwest, Roadrunner, sbcglobal, swbell.net, Verio, Verizon, XO Communications, Yahoo (inclusiv Canada, Franta, Italia, Germania, Spaina, Argentina, Brazilia,Taiwan).

Dintre clientii Habeas fac parte: GE, Geico. Wall-Mart, WebEx, GM, Simens, HarrisInteractive, Synovate, Plaxo, gettyimages, Allstate, TransUnion etc.


PUBLICITATE: