Potrivit unei cercetari eResearch Corp, un sfert din populatia Romaniei (24,7%) cu varsta de 19 ani are conturi pe Facebook, urmat la un singur procent distanta de tinerii in varsta de 20 de ani (23,8%) si, foarte aproapiati, cei de 21 de ani (22,4%)
Conform Media Fact Book 2010, investitiile in Tv pentru acest an sunt estimate la 209 Mil. EUR, Print 27 Mil. EUR, Radio 23 Mil. EUR, OOH 35 Mil. EUR, Internet Cinema 14 Mil. EUR.
Daca pana mai ieri media locala era aproape monopolizata de Arbomedia care detinea 53% din piata de publicitate nationala in presa locala, noua regie Midas Media intra si ea in competitie cu in jur de 15 publicatii locale, comparativ cu 36 promovate de Arbomedia
Din e chipa de Top manageri BIZ 10 ani: Lóránd Szarvadi - Domo, Marco Kind - Vodafone, Florentin Tuca - Tuca, Zbarcea & Asociatii, Grant McKenzie - Ursus Breweries, Bogdan Spuza - UniCredit Tiriac Bank, Dusan Wilms - METRO Cash & Carry, Calin Tatomir -Microsoft si Felix Tataru - GMP
Conform unui studiu Inititative Worldwide citat de Nicki Boswell, Head of Research la Futures Worldwide, specialistul de cercetare al retelei de media, Internetul a devenit un canal de informare cu 35% mai de incredere si cu 50% mai obiectiv decat Televiziunea
Proiectul a fost gandit de agentia de media Starcom impreuna cu departamentul de proiecte speciale al ziarului
Programele difuzate de Prima TV duminica 25 aprilie in intervalul 18:00 – 24:00 au inregistrat o medie de audienta de 3,5 puncte de rating si 9,9 procente cota de piata in 18-49 urban
Daca cineva a spus ca presa tiparita nu mai e o miza, migratia Monitorului de Suceava de la Arbomedia la Midas Mediacare castigase de curand si ghidul Sapte Seri, iar de cealalta parte recentul contract de reprezentare intre Arbomedia cu o alta publicatie locala, Obiectiv de Suceava, arata printul este o miza
Alexandru Lazescu, Presedinte la Ziarul de Iasi, detinut in proportie de 84% de proprietarii Arbomedia, elvetienii de la Goldbach, spune ca publicatia pe care o prezideaza a incasat de la Arbomedia in 2009 venituri din publicitatea nationala de 2 ori mai mici decat in 2008, cand atragea peste 300.000 EUR
Dupa 7 ani de casatorie si volume de publicitate intre 50.000 si 180.000 EUR pe an, Monitorul de Suceava si ARBOmedia se despart, motivul fiind legat de cea mai recenta colaborare a regiei cu Obiectiv de Suceava
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: