The Times a pierdut doua treimi din audienta online, dar nu 90%
Marti, 27 Iulie 2010


(AdPlayers, Iulian Toma )

Editia online a cotidianului The Times a pierdut doua treimi din audienta, dar mai putin decat se asteptau in luna mai a acestui an unii cercetatori, care estimau o cadere cu 90% a numarului de vizitatori dupa introducerea platii pentru accesarea continutului, noteaza The Guardian, citand o analiza Financial Times.

News International, grupul de media controlat de Rupert Murdoch, a inceput sa implementeze strategia de plata a continutului online de la 1 iunie, iar cercetarile in randul publicului online erau foarte sceptice in privinta accesarii informatiilor.

Planurile lui Murdoch conditioneaza in prima faza accesul la informatiile pe Internet in schimbul unei taxe de 1 Lira sterlina pentru 30 de zile, dar strategia grupului vizeaza introducerea unei taxe de 1 Lira Sterlina (1 GBP) pe zi, sau 2 Lire pe saptamana pentru accesul la editiile online.

Mai mult in Media


PUBLICITATE: