CitiFinancial joaca la Steaua
Divizia de finantari persoane fizice a Citibank Romania S.A., a lansat promotia „Fii campion!” la finalul careia 2 suporteri stelisti vor beneficia de o excursie gratuita la Londra, pentru a vedea meciul Arsenal – Steaua din 12 decembrie direct de pe stadionul Emirates din capitala Marii Britanii
Sunsilk scrie jurnalul cu Punct Advertising
Cel mai recent proiect derulat de Punct Advertising pentru promovarea marcii Sunsilk este “Tine jurnalul unui par frumos!”
14.000 de oameni, in Campionatului de table Bucegi
Agentia Sister si  Bucegi au jucat in prima linie a "Campionatului de table Bucegi" organizat in 8 orase din Romania
Licitatia media Walmark, la OMD
Dupa o licitatie regionala la care, din Romania, au mai participat MindShare si Starcom, potrivit unor surse apropiate licitatiei OMD a castigat contul de media Walmark incepand cu 2008
Licitatia Fortis, la Grey Group EMEA
Grey preia responsabilitatile strategiei si creatie la nivel global atat ale brandului Fortis cat pentru serviciile sale de retail banking, asigurari si private banking
"La pitch au participat inca 2 competitori”, a declarat, pentru AdPlayers, Hortensia Nastase, PR Director Lowe PRA
Babel a pus forumul la treaba
„Forumistii, vectori importanti de opinie in domeniu, au ocazia sa discute direct cu firmele producatoare de materiale de constructii atat despre avantajele, cat si despre problemele pe care le ridica anumite materiale”, a declarat Calin Diaconu, Director la Babel Communications
Crosul Petrom, facut cu Pastel Age
Conceptul creativ ales a fost „Alearga 3,7 kilometri pentru 370 de premii!” si au fost oferite premii cu valoare mare, sub forma bonurilor de combustibil (in total 6000 de litri), dar si numeroase premii cu valoare mai redusa (de la biciclete pana la corzi cu display de calorii)
Schweppes comunica On-line Film Festival
Potrivit auorilor, noua campanie este structurata pe ideea unei serii de scurt-metraje incitante, al caror fir epic este inteles pe deplin doar accesand site-ul www.schhh.ro
Interamerican are buget de 1 Mil. EUR pentru AdVenture
Spotul Tv “Calatoria” semnat de Adventure este principalul suport de comunicare , pe baza caruia au fost dezvoltate executii si pentru celelate medii de comunicare pentru campania „Viata e o calatorie. Asigura-te ca e una frumoasa ”
 
PUBLICITATE: