Fiat 500 joaca leapsa cu 6 bloggeri
Dupa campaniile Dacia si Audi pe bloguri, Autoitalia si iLeo merg pe 6 bloggeri, incepand cu Cristian Manafu, pentru a testa noul Fiat 500
Buget media de 700-800.000 EUR deschis la Aplast
La licitatia pentru contul de creatie castigata de Bigger Group „am invitat GMP, Grey, Graffiti BBDO si Bigger”, a afirmat pentru AdPlayers Ciprian Cherciu – Marketing Manager la Aplast,  
Grapefruit a finalizat recent procesul de branding pentru noua vopsea Zertifikat de la Köber, campania de advertising fiind semnata de CAP
Licitatia APLAST, la Bigger Group
Potrivit companiei, investitiile de peste 7 milioane de euro realizate in 2007 situeaza compania APLAST pe primul loc in Romania la productia de sisteme de ferestre si usi
World Vision Romania sprijina  educatia copiilor din mediul rural cu 44.000 dolari
Banii au fost stransi in cadrul campaniei 2% desfasurate in anul 2007
Media Tohani, la Imager
Potrivit lui Paul Gusa (foto), New Business Manager Imager, agentia a implementat campania media pentru noul brand Sange de Taur, aflata in plina desfasurare pe mai multe canale TV: ProTV, Antena 1, Prima Tv, National TV si Favorit
Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell la Odyssey
Odyssey a fost aleasa pentru a gestiona activitatile integrate de comunicare pe conturile brandurilor internationale Super-Premium – Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell
Babanu (Murfatlar) - Cap (Creatie) si Next (Media)
Campania se deruleaza la ProTV, Antena 1, Kanal D, Etno TV, Taraf TV, OTV, Sport.ro, Telesport, TVR 1 si TVR 2.
Timisoreana este lider cu 11,3% cota de piata pe 2007
Marca de la URSUS Breweries a inregistrat o cota de piata de 11,3% in ultimele 12 luni (ianuarie 2007- ianuarie 2008), fata de 8,8% in 2006, respectiv 7,1% in 2005
Toyota Yaris: Gloria lui Sapte, Saatchi & Saatchi
Campania beneficiaza de un spatiu generos de expunere, fiind dezvoltata pe  TV, retea nationala de OOH, on line, print, radio, in-store
 
PUBLICITATE: