Cine a injunghiat Cezarul ARMAD pentru RODIRECT?
 Demisia Presedintelui ARMAD si noul Consiliul Director autopropus si votat practic acelasi ca intrecut vorbesc de la sine ca ARMAD si-a injunghiat de fapt doar Cezarul, nu si vechea conducere
Ex Publicis, contul de creatie Ursus, la Papaya
 Potrivit unor surse din piata, in licitatie au fost invitate 4 agentii, iar pe langa Papaya, printre companiile invitate in pitch s-ar mai fi numarat Publicis si Odyssey
Estimat la 15-18 Milioane EUR pe an, contul Vodafone Romania va ramane la McCann si in 2010 ?
 Bogdan Enoiu a afirmat pentru AdPlayers ca stie de pitch-ul international pentru contul de media Vodafone, dar spune ca in Romania contractul este semnat pana la sfarsitul lui 2010
Contul Casino Palace la Image, dupa o licitatie cu Rogalski - Grigoriu, V+O si "agentia" PRwave.ro
  Pe langa companiile de relatii publice Image, Rogalski Grigoriu si V+O Communication, una din curiozitatile licitatiei este participarea la concurs a „agentiei” PR Wave International, nimeni alta decat editoarea site-ului de relatii publice cu acelasi nume, prwave.ro
Proiect Tchibo 60 ani, de Propaganda. Banii la Mediaedge:cia.
 Agentia de publicitate Propaganda a semnat creatia si strategia campaniei „Aventurile bobului de cafea” in presa scrisa, online si radio, contul de media administrat de Mediaedge:cia fiind derulat in perioada iulie - septembrie
Contul Millennium Bank - la Ogilvy, dupa un pitch cu GMP, Odyssey, si Graffiti BBDO
 Bugetul de media este administrat de agentia de media Initiative
Venirea lui Nistorescu n-a crescut audienta cotidianul.ro
Cu o audienta cuprinsa intre 51.169 si 53.195 clienti unici, site-ul Cotidianul.ro a avut o evolutie practic constanta a audientei in primele zile de mandat ale lui Cornel Nistorescu, noul sef al ziarului, fata de media saptamanilor precedente.
Platforma Ambientalia: mai mult de 50% din bugetul Peroni
  Noua platforma de comunicare presupune o emisiune care va inlocui campania clasica de spoturi, difuzata incepand din 6 august la ProTv, website-ul ambientalia.ro, campanie outdoor si print implementata de Mercury360
1 Milion locatii outdoor Clear Channel pentru H&M
Prezenta pe piata romaneasca prin Clear Channel Romania, compania   Clear Channel Outdoor a intrat pe piata romaneasca in 2007, odata cu achizitionarea Klass Advertising, operand astazi in 30 orase si mai mult de 700 locatii spectaculare
  „Nu stii cat de public este acest conflict de interese si nici agreementul lui Bruno cu Advent ( n.r. care controleaza Dufa )”, Cristi Grigorescu, Managing Partner, Next Advertising
 
PUBLICITATE: