Estimat la 15-18 Milioane EUR pe an, contul Vodafone Romania va ramane la McCann si in 2010 ?
Joi, 13 August 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Contul de publicitate Vodafone Romania va ramane la McCann pana la sfarsitul lui 2010, potrivit declaratiilor lui Bogdan Enoiu, Presedinte al grupului McCann Romania.

Seful McCann Erickson a afirmat pentru AdPlayers ca stie de selectia internationala a unui nou administrator pentru contul de media, dar sustine ca in Romania contractul este semnat pana la sfarsitul lui 2010. Enoiu elimina practic orice speculatie pe tema unui nou proces de selectie a unei agentii si in Romania.

Conform unor surse din piata citate de un cotidian de business local, Vodafone Romania ar fi trimis cateva invitatii la un pitch de media si pe piata romaneasca. Contactati de catre AdPlayers, managerii a trei dintre agentiile vizate in publicatia respectiva au infirmat pentru AdPlayers o astfel de ipoteza.

„Vineri plec in vacanta. Daca am fi fost invitati la un pitch de media Vodafone as fi stiut pana azi”, a afirmat pentru AdPlayers, Cristian Mucichescu, Managing Director la OMD Romania, una din agentiile vizate in materialul aparut. Mucichescu spune ca, pentru un cont de o asemenea anvergura, vacantele celor direct implicati se mai amana. La ora publicarii prezentului articol, Bogdan Prajisteanu, seful Mediaedge:cia, o alta companie de media nominalizata in articol, se afla, deasemenea, in vacanta.

Buget de 15 - 18 Milioane EUR pe an

La inceputul anului 2007, grupul McCann Erickson a castigat atat contul de creatie, strategie si productie ( prin McCann Erickson) cat si pe cel de media (cu divizia Universal McCann) pentru o perioada de trei ani. In martie 2007, Adrian Botan, unul din partenerii agentiei, afirma ca licitatia s-a finalizat cu un contract pe 3 ani fara ca initial sa fie vorba despre asta.  

“Nu o sa comentez rezultatul licitatiei: o sa va spun doar ca s-a finalizat cu un contract pe 3 ani fara ca initial sa fie vorba despre asta”, declara in martie 2007, Adrian Botan (foto), Creative Director & Deputy Managing Director McCann Erickson, invitat de catre AdPlayers sa comenteze rezultatul licitatiei Vodafone de atunci.

Declaratia de acum, a lui Bogdan Enoiu, si de atunci, apartinand lui Adrian Botan, implica un decalaj de timp legat de valabilitatea contractului Vodafone McCann Erickson. Daca ar fi sa luam in calcul inceperea colaborarii McCann cu Vodafone care ar fi demarat in luna martie 2007, atunci cei trei ani de contract ar urma sa expire in martie 2010, in vreme ce Enoiu vorbeste despre sfarsitul anului.

Contactat de catre AdPlayers, un oficial din departamentul de media de la Vodafone a refuzat sa faca orice comentariu pe tema contului de media, sau a unei viitoare licitatii de administrare a acestuia pentru anul viitor. Nu ramane decat o singura intrebare: contul Vodafone va ramane la McCann pana in martie 2010, sau pana la sfarsitul anului 2010 ? Un raspuns ar putea rezolva dilema organizarii unui pitch pe contul de publicitate Vodafone la inceputul, sau la sfarsitul anului 2010.

Potrivit unor surse AdPlayers din piata de media, contul de comunicare Vodafone Romania se situeaza in jurul unui buget cuprins intre 15 si 18 Milioane EUR pe an, in care numai creatia, strategia si productia ar putea fi estimat la aproximativ 1,5 - 2 Milioane EUR.

 


PUBLICITATE: