'(Licitatia Vodafone n.r.) s-a finalizat cu un contract pe 3 ani fara ca initial sa fie vorba despre asta', Adrian Botan (McCann Erickson)
Vineri, 30 Martie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

“Nu o sa comentez rezultatul licitatiei: o sa va spun doar ca s-a finalizat cu un contract pe 3 ani fara ca initial sa fie vorba despre asta”, a declarat Adrian Botan (foto), Creative Director & Deputy Managing Director McCann Erickson, invitat de catre AdPlayers sa comenteze rezultatul licitatiei Vodafone?". 

"Exceeding expectations este ceea ne-am propus si rezultatul a fost pe masura. Pentru un cont creativ, un contract pe 3 ani e ceva neobisnuit si spune multe despre nivelul de confort al relatiei noastre.” este de parere executivul agentiei de publicitate.

Despre cum a primit McCann pitch-ul? “La inceput am fost surprinsi de hotararea celor de la Vodafone de a tine licitatia”, spune Adrian Botan, vorbind despre cum a primit agentia, licitatia de publicitate. “Evident, intr-un caz ca asta te intrebi (in limba materna) "what's wrong with us?". 

"Apoi am realizat ca punerea “in review” (in reevaluare, licitatie) a contului este un proces normal in pietele civilizate, mai ales dupa o schimbare de management in urma unei achizitii”, continua managerul de creatie al agentiei.

 “Am reusit sa ne motivam si sa demostram cat de bine am reusit sa intelegem business-ul Vodafone in cei trei ani de cand lucram impreuna. A fost o tema complexa ale carei implicatii mergeau dincolo de publicitatea conventionala”, adauga Botan, explicand afirmatia sustinuta in comunicarea agentiei prin care spunea ca "in ziua de azi clientii nu mai vor simple campanii, ci cauta rezolvari ale unor probleme de business cu instrumente de comunicare".

McCann, a mai spus oficialul, a anticipat aceasta tendinta si s-a prezentat ca un consultant si nu ca o agentie traditionala in acest pitch. „In acest proces am implicat toate resursele grupului: de la analiza strategica, pana la solutii de comunicare integrata”, a conchis Botan.

In urma unei licitatii recent incheiate, conturile de creatie si media Vodafone Romania au fost castigate recent de catre McCann Erickson (creatie), respectiv Universal McCann (media), pentru o perioada de 3 ani, pana la sfarsitul anului 2009,


PUBLICITATE: