Noua Rama Crme Bonjour trimite cupidoni in BTL-ul pentru "Gustul de care te indragostesti"
Luni, 16 Mai 2005
( AdPlayers.ro ) Brands&Bears trimite sagetile celei mai recente promotii BTL pentru Rama Crme Bonjour. Promotia pentru  Noua Rama Crme Bonjour - Gustul de care te indragostesti!" a inceput de cateva zile, in toata tara, si se va incheia pe 26 iunie. Se anunta de pe acum o ploaie de inimi inamorate. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Noua Rama Crme Bonjour trimite cupidoni in BTL-ul pentru Gustul de care te indragostesti

Promotie BTL,  Noua Rama Crme Bonjour "Gustul de care te indragostesti!"

Brands&Bears promite astfel sa  indragosteasca  in aceasta vara cat mai multi consumatori de noua Rama Crme Bonjour.  Noua Rama Crme Bonjour si-a schimbat infatisarea si gustul adaugand acel "je ne sais quoi" celei mai la moda crema de branza!   mormaie  reprezentantii Brands&Bears.  Agentia a gandit comunicarea pe BTL pentru a sustine  la raft  si noul spot tv de promovare cu acelasi mesaj principal.

Dupa cum ne spun reprezentatii agentiei,  cupidonii  Rama Crme Bonjour au impanzit magazinele din toata tara si vor raspandi noul gust al cremei de branza cu ajutorul sagetilor lor fermecate!  Ursii (si ursoaicele ) Brands&Bears care au lucrat la acest proiect este formata din Andrei Fodolica - Copywriter, Cosmin Nasui - Art Director, Sonia Vlad - Account Executive, Stefan Alexa - BTL Officer si Emanuel Grigorcea - Client Service Director.

PUBLICITATE: