Logan Diesel ia verde fara semafor
Vineri, 30 Septembrie 2005

Logan Diesel ia verde fara semafor( AdPlayers.ro ) Graffiti BBDO a semnat noul spot de promovare a versiunii Logan diesel intitulat “Bad Boy”. “Imblanzit de CNA, spotului i-a fost corectata “atitudinea” nervoasa a masinii pe culoarea rosie a semaforului, air spotul se difuzeaza in aceasta saptamana deja modificat. Noul Spot Dacia Logan a fost subiectul unei sedinte CAN in care spotul a fost “interzis” pana la eliminarea scenelor in care masina trecea pe culoarea rosie a semaforului.

Logan Diesel ia verde fara semafor

Executie “torida” a fost realizata in Spania si mizeaza, potrivit agentiei, tocmai pe ineditul proiectului Logan, masina sigura si accesibila, dinamica si incitanta totodata.

Abordarea brief-ului accentueaza profilului deja conturat al Dacia Logan - atitudinii familiste implicite ii sunt anexate aventura si ineditul, comunicate prin intermediul scenariului de tip movie trailer, spun creativii agentiei.

Logan Diesel ia verde fara semafor

Filmul reprezinta practic un “bad boy” trimis intr-o misiune speciala al carei scop este capturarea unul Logan Diesel si care, treptat, ajunge sa se indragosteasca de captura. Atat de mult, incat in cele din urma renunta la misiune si se lasa convertit la o cu totul alta viata.

Creatia apartine agentiei Graffiti BBDO Romania, ca si in cazul primului spot Logan. Echipa agentiei a fost formata din Bogdan Mirica, Group Creative Director; Radu Zaharescu, Art Director; Monica Garbur, A/V Production Manager; Alina Mihai, Account Director; Simona Costea, Account Manager. Dacia logan Diesel a fost realizat cu aceeasi casa de productie din Spania, The Family, responsabila si pentru productia spotului de lansare.

Logan Diesel ia verde fara semafor

Din partea clientului, implicati in proiect au fost Raluca Lupsa, Director de Marketing Automobile Dacia, Eduard Croitoru, Director de Publicitate Automobile Dacia, Corina Ilie, Director Adjunct Publicitate Automobile Dacia si Patrick Delarbre, Responsabil Coordonare Internationala Renault. Spotul a fost realizat de acelasi tandem regizor – director de imagine de anul trecut: regizorul Keith English si directorul de imagine Bob Williams.

Potrivit agentiei, filmarea a constituit un adevarat tur de forta pentru toti cei implicati, fiind vorba de patru locatii, in nordul Spaniei (in zona localitatii Crevera de Pisuerga) si in imprejurimile Madridului. Locatiile, castingul, stilul de filmare, coloana sonora - toate au avut ca unic scop crearea unei reclame care sa arate ca un film de actiune american, spun cei de la Graffiti BBDO.

Campania de print sustine aceeasi idee – Logan Diesel este masina care iti va schimba viata. “Motociclistul”, “Marinarul” si “Alergatorul” sunt subiectul acelorasi transformari radicale. Pentru campania print, echipa care a contribuit la realizarea ei a fost formata din Bogdan Mirica, Group Creative Director, Roxana Panaitescu - Copywriter, Radu Zaharescu - Art Director, Radu Teodorescu -Photo Producer, Alina Mihai -Account Director, Cosmin Bumbut, Photographer; Castel Film - Casa de Productie.

Spotul “Bad Boy”a fost editat in patru variante, una de 60 de secunde, una de 45 de secunde si doua variante a cate 30 de secunde.  Campania va rula pe principalele posturi de televiziune si in cotidianele din Romania si din alte 37 de tari. 

Reprezentantii agentiei nu ne-au transmis daca spotul romanesc a fost singurul modificat sau daca modificarile solicitate de catre CNA au fost preluate de toate tarile in care se difuzeaza.

( Iulian Toma )


PUBLICITATE: