Rezultatele cautarii dupa : "carlo"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Media si divertismentul trebuie sa priveasca dincolo de Generatia Z in contextul demografic in schimbare
Luni, 21 Ianuarie 2019
 Companiile din media si divertisment trebuie sa adopte o strategie multi-generatie si sa-si schimbe perceptiile despre comportamentul generatiilor mai in varsta, daca nu vor sa rateze un imens potential de crestere.
Geometry Global Bucharest, premiata la White Square de la Minsk, Belorusia. Castigatorii 2018.
Miercuri, 25 Aprilie 2018
 Festivalul de publicitate de la Minsk a reunit peste 927 de intrari din 15 tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS), jurizate de de un numar de 46 de experti recunoscuti in festivaluri internationale.
Banca si pavilion pe 1.000 mp pentru 6 luni de eveniment si 20 Milioane de vizitatori.
Vineri, 08 Mai 2015
Pentru sase luni de eveniment global, Intesa Sanpaolo si-a deschis unitate bancara si pavilion de 1.000 metri patrati in cadrul Expo 2015 Milano, unde sunt asteptati peste 20 Milioane de vizitatori din peste 140 de tari ale lumii. 
Buget de 600.000 EUR si pitch castigat de Wunderman pentru lansarea COCOR Store
Miercuri, 30 Iunie 2010
 Evenimentul de lansare va avea loc in septembrie, dupa o licitatie castigata de Wunderman, la care au mai participat agentiile The Practice, Nicola Porter Novelli, Skepsis, Split...
McCann Suedia si Openhere Belgia in juriul ADOR 2009
Joi, 02 Iulie 2009
 Juriul celei de-a opta editii a festivalului ADOR este completat de Johan Elsner (foto), Executive Creative Director, Vice President - Storåkers McCann, Suedia si Stijn Gansemans, Creative Director, Partner - Openhere, Belgia
ADOR 2009 a dat start inscrierilor
Luni, 01 Iunie 2009
 Festivalul de publicitate primeste inscrieri in perioada 1 iunie – 31 iulie, din lucrari expuse in intervalul 1 mai 2007 – 1 mai 2009, care nu au concurat in anii trecuti
ADOR: Masa Tacerii sau Masa celor 12 Apostoli?
Marti, 12 Mai 2009
 Festivalul de publicitate patronat de UAPR si IAA anunta inscrieri intre 1 iunie si 31 iulie, iar lucrarile pot avea ca perioada de expunere 1 mai 2007 – 1 mai 2009, inclusiv cele care n-au participat in anii precedenti
Dacia Logan KissFM este motorizata de Graffiti BBDO si Media Direction
Vineri, 31 August 2007
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
Peroni pocneste sampaniile
Vineri, 13 Iulie 2007
"Aceasta marca se pozitioneaza ferm in randul categoriilor de sampanie si bauturi rafinate", a spus despre Peroni Nastro Azzurro,  Chris Taylor, International Brand Director in cadrul SABMiller odata cu intrarea marcii super-premium italiene in circuitul Frantei, pe la Monte Carlo
Prima promotie a doua companii PepsiCo, in Romania
Joi, 08 Februarie 2007
Promotia "Pepsi si Lay’s dubleaza distractia!" este prima campanie nationala Pepsi desfasurata in Romania, in care s-au asociat doua produse diferite si doua companii distincte, ambele fiind aflate sub umbrela PepsiCo
Muzica adevarata pentru Magic FM
Joi, 30 Martie 2006
Graffiti BBDO dezvolta o noua campanie de promovare a postului de radio semnand "versurile"executiilor "Cher", "Jackson Five", "Bob Marley" si "Bee Gees" care vor aparea in revistele Sapte Seri si 24FUN
Graffiti BBDO trimite o campanie la Dacia Service
Miercuri, 08 Iunie 2005
Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service