Rezultatele cautarii dupa : "zile"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Fum fara foc. Grupul Publicis infirma negocieri cu Interpublic.
Miercuri, 08 August 2012
Publicis Groupe infirma speculatiile aparute in presa internationala privind angajamente sau negocieri cu Interpublic (Interpublic Group of Cos, IPG). Pozitia grupului de origine franceza vine ca urmare a unui articol aparut in urma cu cateva zile pe blogul editiei electronice a cotidianului de afaceri Financial Times, FT.com (FT.com Alphaville)
Cum e mai bine, Moarte? DA sau NU la Referendum?
Vineri, 27 Iulie 2012
In intelepciunea lor, Parintii Bisericii spun ca atunci cand vrei sa faci ceva, e bine sa-ti intrebi Moartea daca e bine. “E bine, Moarte, sa fac cutare sau cutare? Iar omul trebuie sa aleaga vazand daca, facand una sau alta, isi cheama mai degraba moartea sau o mai trimite o vreme de la el. E bine, Moarte, sa beau? Sa mananc asta, sau asta?...
3 luni de PR cu 1.000 euro? Presage pentru start-up. Interzis erotice si etnobotanice!
Joi, 05 Iulie 2012
 „Nu lucram pentru sex shopuri, etnobotanice si spalare de bani. Pentru saloane de masaj - da, insa nu erotice” puncteaza managerul Presage. Infiintata in 2008 si condusa de fostul manager de relatii publice corporate Danone - Georgiana Gheorghe, agentia tinteste in 2012 venituri din fee-uri de consultanta de PR de aproximativ 80.000 euro

 

Reteaua telespectatorilor care n-a auzit de Vodafone. Power tv you OFF.
Miercuri, 04 Iulie 2012
 Cu un buget de media administrat de McCann Erickson, operatorul de telefonie mobila Vodafone se pare ca nu prea vrea “minute” de publicitate de la Antena 1, Antena 2 si Antena 3. Agentia de publicitate pare sa nu aiba insa vreo problema cu antenele, cat timp planifica spoturi TV in grupul Intact pentru mai multi clienti ai McCann

5 cursuri cu greutate in publicitate de la EACA, intre 21 si 29 iunie la Bucuresti
Miercuri, 13 Iunie 2012
 Cursurile care au loc pe  21, 22, 26, 27, 28 si 29 iunie: 1: WINNING IN NEW BUSINESS ( MICKY DENEHY) 2: CREATIVITY IN BUSINESS ( SIMON DAVIES ) 3. 360° TOTAL COMMUNICATIONS PLANNING (PAUL ARNOLD) 4: SELLING CREATIVE WORK ( PAUL ARNOLD) , 5TECHNIQUES AND MINDSETS TO OPEN UP CREATIVE THINKING (PAUL ARNOLD)
Fondatorul agentiei The AdStore a lansat magazin online de creatie de urgenta
Luni, 28 Mai 2012
 Remus Frunza, managerul „vreaucreatie.ro a declarat pentru adplayers ca magazinul de comenzi de creatie tinteste 200.000-300.000 euro pe an
Premiera adplayers: “B1 TV continua cu Clir Media Events Sorin Oancea.
Miercuri, 14 Martie 2012
 “Nu se schimba nimic. Este o informatie chiar in premiera pentru o publicatie. In urma cu cateva zile, am luat o decizie impreuna cu Bobby Paunescu de a continua vanzarile cu Clir Media Events”, a afirmat pentru adplayers Sorin Oancea, Director General B1 TV.

2.500 de zile pe an de publicitate outdoor mobila cu MVCOM. Fara limita de kilometri.
Miercuri, 29 Februarie 2012

Cu un business de peste 320.000 EUR in 2011, in scadere cat spuma de la paharul de bere comparativ cu anul precedent, masinile cu panouri mobile reprezinta 80% din afacerea condusa de Marian Costache.

Secretele SNA. Cititorii pe copie. Cea mai irelevanta informatie legata de tiraj sau audienta!
Marti, 28 Februarie 2012
 „Numarul de cititori pe copie variaza intre 0,7 si 73 de cititori pe copie – si reprezinta raportul dintre numarul mediu de cititori pe editie si tirajul difuzat al unei publicatii. BRAT nu publica si nici nu recomanda utilizarea acestui raport din mai multe motive”, explica Arina Ureche importanta celui mai irelevant indicator obtinut din alaturarea cifrelor de audienta...
Click, in cadere libera. Libertatea trage dublu.
Vineri, 24 Februarie 2012
 Tirajul Click este in cadere libera. De la un ziar de 200-385.000 tiraj care i-a adus statutul de ziar cu cea mai mare audienta in SNA, de cateva zile editorul fie nu mai are hartie, fie s-a stricat tipografia. Concurenta? Libertatea trage dublu.
Televiziunea facuta cu dosul. Unde se indreapta publicitatea?
Miercuri, 15 Februarie 2012
 Dand vina pe un talk-show de televiziune, un editorial semnat de un redactor sef de gazeta acuza ca presa se face cu dosul. Oameni buni. Spre deosebire de presa, televizorul scoate banii din audienta TV. Deci nu presa se face cu dosul, ci televiziunea.
Divort de 500.000 eur pe an. Andras Kovacs incheie love story-ul Sapte Seri cu Midas Media.
Luni, 06 Februarie 2012

"Nu putem astepta 2 zile un control BRAT", a declarat pentru adplayers Andras Kovacs, directorul Sapte Nopti, editorul publicatiei Sapte Seri, care crede ca daca ar fi fost probleme cu controlul tirajelor ar fi trebuit sa le afle de la regia cu care a reziliat contractul de curand. Pe 30 ianuarie Sapte Seri a reziliat reprezentarea pe piata de...

Zeci de controale BRAT in tipografii. Tiraje ridicate de editori inainte de verificari. Vezi cine si cat?
Vineri, 03 Februarie 2012
 Zeci de controale efectuate de BRAT in tipografii arata diferente cuprinse intre 2.700 si 42.000 exemplare intre tirajele verificate in teren si comenzile date in tipar de editorii unor ziare si reviste. Ce editori au fost gasiti cu diferente?
Iresponsabilitate sociala. Milionari in euro in comunicare, fara lopata in dotare.
Marti, 31 Ianuarie 2012
 In plin „buricul targului’ din Bucuresti, responsabilitatea sociala si-a rupt gatul pe gheata. Companii cu cifre de afaceri de zeci sau sute milioane de euro n-au fost in stare sa-si dea zapada din fata portii. Cum se „pupa” grija pentru zapada pe care pot aluneca oamenii in fata firmei cu investitiile de sute de mii de euro in campanii sociale?
15 zile de la Revolutie. 11 ianuarie 1990. Primul post de radio in FM-ul bucurestean.
Miercuri, 11 Ianuarie 2012
 Pe 11 ianuarie 1990, UNIFUN spargea eterul cu primul post de radio independent
Exclusiv: Noile audiente aduc Televiziunii Romane pierderi de 40%. In TVR se discuta iesirea din ARMA.
Marti, 10 Ianuarie 2012
 Dupa 8 zile de masurare a audientei cu noul sistem, in TVR se discuta deja iesirea din ARMA. Motivul? „Sistemul de masurare este depasit si nu are legatura cu realitatea. Variatiile sunt imense de la un sistem  la altul (n.r. de la fostul Jfk la Kantar,noul)”, au afirmat pentru adplayers oficiali TVR, sub protectia anonimatului, legat de noul sistem de masurare si noile...
“A venit si aici Craciunul. Craciun Fericit!
Vineri, 23 Decembrie 2011
 Cu o piata  de media sub 300 Milioane de euro din care prea putini bani mai ajung si pentru publicitate in presa scrisa, ziarele tremura de...
Romanii sunt destepti cu bani putini. Buget sub 20.000 EUR, in campania ROM.
Joi, 22 Decembrie 2011
 Dezvoltata de agentia de publicitate McCann Erickson, campania ROM care a reusit sa schimbe (macar o parte) din sugestiile negative generate automat de Google a avut buget de sub 20.000 EUR dupa cum au afirmat pentru adplayers.ro surse apropiate contului de comunicare.

 

National Geographic n-a vrut publicitate pentru 1989 - Revolutia Romana in imagini
Sambata, 17 Decembrie 2011
 Un numar realizat pe baza a aproximativ 100 de fotografii-document din decembrie 89, Editia Speciala de Colectie „1989 - Revolutia Romana in imagini” nu si-a propus sa contina si pagini de publicitate, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare ai publicatiei.
46 de MICRO mobile decorate pentru Odyssey, iar cand a venit scadenta, agentia si-a anuntat ... insolventa.
Miercuri, 09 Noiembrie 2011
 Firma de productie Thor Production Concept a personalizat pentru  Odyssey 46 de MICRO mobile iar cand a venit scadenta de plata, agentia si-a anuntat ... insolventa. “Sumele de recuperat sunt in valoare de cam 28.000 lei ( din care 12.000 pe BO). Poate nu sunt sume mari. Insa pentru mine e posibil sa insemne falimentul...