"Daca aceasta ordonanta se va publica, va fi un blocaj aproape total de 6-8 luni" Claudia Chirilescu, Spoon
Joi, 29 Noiembrie 2012
 ( adplayers, Iulian Toma) „Daca aceasta ordonanta se va publica (nr. in Monitorul Oficial), este foarte dificil de estimat efectele negative pe care le va produce in industria de marketing si comunicare" a declarat pentru adplayers, Claudia Chirilescu, managerul agentiei de media Spoon. "Cel mai probabil va fi un blocaj aproape total de 6-8 luni de zile din care nu va castiga nimeni nimic, nici macar initiatorii ordonantei”, 

„Articolele din Ordonanta de urgenta care privesc agentiile de media reprezinta o lovitura extrem de grava adusa intregii industrii de comunicare, si nu doar celei de media, deoarece inseamna interventia Statului in reglementarea unei ramuri economice deja fiscalizata. Intermedierea este legala si functioneaza in toate domeniile economiei libere.

Pentru agentiile de dimensiuni nu neaparat mari aceasta lovitura are un impact mai mic decat are asupra agentiilor mari de media, intrucat acestea reprezenta intotdeauna o alternativa pentru clientii care au cautat consultanta media si inteligenta strategica raportat la bugetele de media. Recunosc ca aveam asteptari mai mari de la leaderii acestei industrii in a avea reactii mai rapide traduse in actiuni concrete de stopare a publicarii acestei ordonate in Monitorul Oficial”.

Pe acelasi subiect:
Mihai Craiu: Media Consulta International contesta Ordonanta de Urgenta la Curtea Constitutionala

"Ordonanta pune in pericol intreaga industrie" spune Radu Florescu, UAPR


Agentiile de media scoase de pe piata de publicitate. Plata spatiului media prin intermediari interzisa

 


PUBLICITATE: