Rezultatele cautarii dupa : "obiceiuri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3
Comedie DDB (The Group) cu Comedy Central (Viacom) . Buget Tv de peste 150-200 mii euro.
Marti, 27 Septembrie 2016
 Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
BMW, Ursus si Coca-Cola sponsori ai multiculturalismului la Festivalul Ambasadelor 2016
Miercuri, 31 August 2016
Evenimentul ce se desfasoara in perioada 29 august – 4 septembrie isi propune sa fie o conversatie spectaculoasa intre culturile si tarile cu ambasade in Romaniasi este organizat in parteneriat cu agentia McCann PR si sprijinul Romexpo, Avon, Vinarte, IBIS Hotel
Trauma FNI in publicitate si spotul Selgros. Florin Dumitrescu, antropolog
Vineri, 07 Februarie 2014
 
Pohta ce-am pohtit: Explore the Carpathian Garden!
Luni, 09 August 2010
 “Cat platesti si ce te astepti sa primesti”.  Opinie de Calin Diaconu, General Manager, Springer & Jacobi Romania.
Mitsubishi Colt (M Car Trading), la Punct Advertising
Joi, 19 Iunie 2008

Punct Advertising a inceput colaborarea cu M Car Trading in urma unui pitch pentru contul Mitsubishi Motors organizat in luna aprilie

TV
Magnetique vrea în Top 5 si 150.000 EUR, cu noul Stiletto
Marti, 20 Februarie 2007
În urma relansarii revistei online de femei, Eveline Fabritius (Magnetique Marketing) spune ca Stiletto.ro vrea 150.000 EUR din publicitatea online, pâna la sfârsitul anului, si sa ajunga, în foarte scurt timp, în Top 5 al revistelor online de femei
Parteneriat GAV|Scholz & Friends - Free
Luni, 08 Mai 2006
"Un gest strategic, in vederea adaptarii celor doua companii la schimbarile pietei autohtone, prin oferirea unei alternative lipsita de scleroza sistemelor mamut", a calificat Lucian Georgescu parteneriatul GAV|Scholz & Friends - Free Communication
Unirea, Zaraza si Murfatlar lucreaza cu Profile Communication
Miercuri, 24 August 2005
Agentia de relatii publice comunica asocierea si sustinerea de catre Unirea a  expozitiei de arta moderna 'beton armat' in care sticlele de coniac au fost turnate in beton
Mercury Promotions a filmat spotul Ad’Or 2005 in cimitirul vesel de la Sapanta
Marti, 10 Mai 2005
Agentia a dezvoltat „Creativitatea la romani” si va asigura executia si promovarea campaniei in presa scrisa precum si spoturile radio si tv ce se difuzeaza incepand de azi
« 1 2 3