Rezultatele cautarii dupa : "domenii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
O noua Bursa de Marfuri pentru comunicare, creativitate si vizual
Vineri, 07 Octombrie 2005
Headvertising, DC Communication, Re-Act Now Studio, Interactive Look si Centrul International pentru Arta Contemporana refac in cadrul proiectului ARK maretia vechii Burse de Marfuri din Bucuresti, astazi monument istoric
Leo Academy angajeaza in publicitate
Miercuri, 05 Octombrie 2005
"Academia" lansata de Leo Burnett este o sesiune de training pentru 20-25 de "studenti" care vor avea ca profesori cele mai grele nume ale agentiei: Ioana Iordache si Stefan Iordache, Bogdan Naumovici, Laura Georgescu, Tudor Cuciuc si Razvan Matasel
Catavencu a semnat: exclusiv BOOM.ro
Joi, 29 Septembrie 2005
Agentia de publicitate online administreaza exclusiv spatiul online pentru revista Academia Catavencu, ziarul Cotidianul, saptamanalul B 24 FUN, site-ul Radio Guerilla, revista ID - Idei in Dialog, revistele lunare Tabu, Superbebe, Aventuri la pescuit si Bucataria pentru toti
Faceti o tura cu masinile Kyocera?
Duminca, 28 August 2005
Pentru amatorii de un "drive test" cu imprimantele, Scop si Create Direct pun cheile "masinilor" in mana celor interesati de o testare practica la birou
Internetics expune deja public inscrierile 2005, inaintea premierii
Luni, 16 Mai 2005
Spre deosebire de alte festivaluri, cele 222 de lucrari inscrise la festivalul de comunicare digitala pot  fi vazute de catre oricine are un calculator legat la internet
ARBOmedia vinde publicitatea Autoshow
Miercuri, 04 Mai 2005
Pe langa bilunarul auto, regia a atras in portofoliu cotidianul local Viata Libera Galati si ghidul TV gratuit Oblique Magazin
Rebranding Ciucas de la munte semnat de Branzas de la Cluj
Marti, 26 Aprilie 2005
Dupa Ursus si Keller, consultantul de branding si design a redesenat brandul CBR pentru a transmite un raport optim intre mesajul brandului si elementele care ii transmit valorile
131 companii pe 12.000 metri patrati la CERF 2005
Marti, 19 Aprilie 2005
Expozitia IT&C ce are loc in perioada  20 si 24 aprilie se vrea un oras al viitorului in care prezentul este mult mai simplu
1.200 specialisti impotriva mortalitatii
Joi, 07 Aprilie 2005
Publicis Wellcare si Sanofi-Aventis s-au unit impotriva aterotrombozei