1.200 specialisti impotriva mortalitatii
Joi, 07 Aprilie 2005

( AdPlayers.ro ) Publicis Wellcare si Sanofi-Aventis au reunit pentru doua zile un numar de peste 1.200 de specialisti care au avut ca scop stabilirea unor strategii in vederea combaterii aterotrombozei - principala cauza a mortalitatii din Romania, dupa cum spun organizatorii evenimentului.

1.200 specialisti impotriva mortalitatii

A V-a editie a Conferintei Nationale de Aterotromboza a fost organizat de curand la Opera Romana din Bucuresti si a fost dedicata medicilor specialisti implicati in managementul aterotrombozei .

Evenimentul a fost sponsorizat de grupul farmaceutic Sanofi-Aventis Romania, lider mondial in lupta impotriva aterotrombozei si s-a bucurat de suportul Societatii Romane de Cardiologie, al Asociatiei Nationale Romane de Stroke si al Societatii de Neurologie din Romania. Conferinta a fost prezidata de Ministrul Sanatatii -Mircea Cinteza, Constantin Popa - membru al Academiei Romane si Eduard Apetrei -membru al Academiei de Stiinte Medicale.

Cele doua zile de evenimente s-au incheiat cu un concert extraordinar de gala, sustinut de artisti celebri ai Operei Romane, care a subliniat si nota festiva conferintei.

Sanofi-Aventis este a treia companie producatoare de medicamente din lume si numarul 1 in Europa. Fiind sustinuta de un departament international de cercetare si dezvoltare, Sanofi-Aventis isi dezvolta pozitia de lider in 7 domenii terapeutice majore: boli cardiovasculare, tromboza, oncologie, diabet, sistem nervos central, medicina interna si vaccinuri.

Publicis Wellcare si-a inceput activitatea in anul 1999 ca o divizie in cadrul Focus Advertising. Specializata in comunicare medicala si marketing social, Publicis Wellcare a devenit In 2002 o agentie independenta in cadrul Publicis Romania. In portofoliul agentiei sunt prezenti clienti precum Sanofi - Aventis, Novartis, Astra Zeneca, Berlin Chemie, Abbott, Sindan, Lilly, Institutul National de Cercetare Dezvoltare in Sanatate. 


PUBLICITATE: