Rezultatele cautarii dupa : "baneasa shopping city"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Cercetare de Retail cu 15-25 Mii EUR. Beneficii de zeci de ori valoarea investita.
Joi, 18 Octombrie 2012
 Sub numele RetailRate, compania de cercetare Reveal Marketing Research si Smart Corporation Group (SCG) lanseaza un program care poate spune unui producator daca este posibil sa intre pe o piata.
Oblique Dolce Magazin - 205.000 ex. pe aparitie si locul 4-5 in topul tirajelor
Luni, 20 Septembrie 2010
 Cu 205.000 exemplare distribuite gratuit, lunarul gratuit Oblique Dolce TV Magazin se claseaza conform BRAT pe locul 4-5 in ce priveste topul de tiraje per editie al publicatiilor din Romania, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Alexandru Andrei, managerul de vanzari al publicatiei

 

Leo Burnett Group estimeaza o crestere de 46% in  2008.
Miercuri, 04 Februarie 2009
 Grupul Leo Burnett este format din agentia de publicitate Leo Burnett & Target, compania de media Starcom MediaVest, agentia de consultanta in relatii publice The Practice,...
9 premii de aur, 16 argint si 2 speciale la PR Award 2008
Vineri, 03 Octombrie 2008

Cu titlul de agentia anului castigat de Rogalski & Grigoriu Public Relations, competitia a mai acordat si 10 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award

Brand Management a batut palma pentru indoor-ul Baneasa Shopping City
Joi, 17 Iulie 2008
Compania de publicitate indoor va asigura intreg pachetul de servicii in mall-ul bucurestean care cuprinde 220 de unitati de shopping, amplasate pe o suprafata de 85.000 mp.
BCR pleaca de la Media Investment la Mediaedge:cia (MEC)
Joi, 17 Aprilie 2008

Bogdan Prajisteanu (foto), Managing Director al agentiei de media a afirmat pentru AdPlayers ca decizia BCR de a lucra cu MEC Romania urmeaza unei...

Contul Interactiv Baneasa Shopping City, la iLeo
Luni, 21 Ianuarie 2008
iLeo va gestiona realizarea contactului cu consumatorii pe mediul interactiv si va construi website-ul Baneasa Shopping City
Mediaedge:cia a cāstigat licitatia media Baneasa Shopping City
Marti, 02 Octombrie 2007
Ne propunem, prin strategia media la care am inceput deja sa lucram, ca in primavara anului viitor toti romanii sa paseasca pragul Baneasa Shopping City, un oras al modei, al gastronomiei si al distractiei” a declarat Bogdan Prajisteanu Managing Director al Mediaedge:cia
« 1 2