Rezultatele cautarii dupa : "acum"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Internetics mai vrea si (se) mai poate
Luni, 02 Mai 2005
Chiar daca are deja 208 de inscrieri, festivalul de comunicare digitala prelungeste intrarea in concurs pana vineri, 6 mai
Mirel Plesca este noul Director Financiar al grupului Ogilvy Romania
Joi, 21 Aprilie 2005
Noul executiv a condus departamentul financiar al agentiilor Red Cell si 141
Finalistii Olimpiadelor Comunicarii vor prezenta maine si luni campanii pentru “clienti” reali
Joi, 21 Aprilie 2005
200 de studenti vor prezenta campanii pentru Zapp, Unilever, BRD, JTI, TVR, QAB, RDS, Interbrew Romania, Global Spirits, British Council, Radio 21, Academia Catavencu sau Business Magazin
Headvertising scoate HotNews din RevistaPresei
Joi, 21 Aprilie 2005
Revista online cu 25.000-28.000 de cititori unici pe zi a facut “un rebranding care sa defineasca mai bine adevarata natura a produsului” spune Serban Alexandrescu
TV, URBB
New face in town pentru Carlsberg
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Marca din portofoliul URBB schimba designul sticlei fiind si prima marca de bere de pe piata romaneasca cu eticheta transparenta
Publicitarii pot vedea pe telefonul mobil spoturile din programele TV in direct
Luni, 18 Aprilie 2005
Pe langa video telefonie, Connex 3G aduce pe telefonul mobil si programele tv 
O zi de filmare si 4 luni postproductie pentru 10% mai mult Tide
Joi, 14 Aprilie 2005
Promotia “Acum cu 10% mai mult” a pus “Atlasii” pe umerii P&G si Leo Burnett
Imager “umfla” campania Savana
Joi, 14 Aprilie 2005
Agentia vrea sa faca brandul de vopsea “cel mai cunoscut si mai vandut brand din categorie”
Din 14 aprilie presa scrisa are valoare de schimb in promotiile CuponPro
Luni, 11 Aprilie 2005
Ziarele pot fi schimbate pe reduceri importante la 619 magazine din Romania
Publicis Romania are un nou account manager
Marti, 05 Aprilie 2005
Corina Tudor (30 ani) lucreaza printre altele pentru HP, Ulker si Wienerberger.
„Bea cu masura” promoveaza si responsabilitatea sociala Bergenbier
Luni, 04 Aprilie 2005
Spotul semnat de Leo Burnett, deruleaza pentru milioane de romani si o campanie sociala laudabila pe bugetul Interbrew