"New face in town" pentru Carlsberg
TV, URBB
Miercuri, 20 Aprilie 2005

( AdPlayers.ro ) Carlsberg a lansat sticla cu eticheta transparenta, fiind prima marca de bere de pe piata romaneasca cu acest tip de eticheta, dupa cum afirma oficialii marcii de bere, odata cu noul design al sticlei, consumatorii de bere Carlsberg din Romania au ocazia de a se alatura iubitorilor de Carlsberg din lumea intreaga, intr-un spirit cosmopolit si contemporan.

"Aceasta schimbare vine in intampinarea cerintelor consumatorilor Carlsberg, care sunt deschisi catre noutate si inovatie" a declarat Catalin Ignat, Director Marketing United Romanian Breweries.

New face in town pentru Carlsberg

Catalin Ignat - Marketing Manager URBB si Roxana Malureanu - Brand Manager Carlsberg

Campania de comunicare a noului design este dezvoltata sub conceptul "New face in town" si cuprinde spoturi TV, machete de presa si outdoor, care intaresc una din valorile Carlsberg - pasiunea pentru excelenta.

New face in town pentru Carlsberg

Potrivit reprezentantilor Carlsberg, noul design transmite un atribut specific acestei marci, acela de a crea interactiune intre oameni care apartin unor culturi si mentalitati diferite, dar au un limbaj comun - Carlsberg, o bere superpremium, "probably the best beer in the world". Eticheta transparenta poate fi de acum vazuta pe sticlele de Carlsberg de 0,33L si, in curand, si pe cele de 0,50L.


PUBLICITATE: