Brandient a creat noul design al ambalajelor Linco pentru Orkla Foods, iar campania de lansare este semnata de Cap
Decizia CNA someaza Unirea pentru intrarea in legalitate a spotului “Unde-s multi puterea creste”
A doua editie AdCouture de la The Money Channel ii are ca invitati la emisiunea programata in fiecare luni, de la ora 23:00, pe Dan Petre (D&D Research) si Adrian Tuluca (Propaganda, vicepresedinte UAPR) care vor vorbi despre AdMarket si Felix Tataru la insider despre GMP
Petrisor Obae, seful departamentului de media Evenimentul Zilei, a demisionat de la cotidianul editat de Ringier, dupa aproape 6 ani in trustul de media elvetian
Operatorul a anuntat incetarea distributiei produselor si serviciilor sale prin reteaua de magazine GlobalNet, distribuitor exclusiv pentru produsele si serviciile Vodafone incepand din noiembrie 2005
‚In sfarsit, cizmarul are cizme’ Felix Tataru, General Manager GMP, despre venirea Simonei Firtat ca noul purtatorul de cuvant al agentiilor GMP Advertising si GMP PR,
Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent
Cu 7 ani de Ursus Breweries, Ioncica a fost anterior Senior Brand Manager Timisoreana
Creola Tudorache se va ocupa de continutul site-urilor protv.ro, acasatv.ro, procinema.ro si protvintl.ro , dupa ce a fost PR Manager in cadrul diviziei de televiziune de la Media Pro
Regia de media Cable Direct a semnat un contract de reprezentare pentru vanzarea de spatiu publicitar cu televiziunea Brava
„Eu zic ca seamana, fir-ar sa fie. Oricat ar parea de ciudat, nu vazusem spotul Volkswagen”, a afirmat Liviu David - Director de Creatie Next Advertising, pentru AdPlayers
Teodor Cucu este noul Head of Strategy la GMP, care a preluat stafeta de la Mirela Angelescu,...
Ca fost manager de proiecte new media la Realitatea, Chirvase a coordonat rebrandingul site-urilor realitatea.net si romantica.ro
Promo-ul „Magic Taxi” pentru emisiunea Petrecere cu Lautari a fost sanctionat cu somatie publica
Pitch-ul a avut in vedere dezvoltarea platformei de BTL in plan local, iar agentia DRAFTFCB va oferi brandului detinut de JTI servicii de strategie si creatie, dezvoltare si implementare de programe de BTL