Rezultatele cautarii dupa : "toyota"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
PR
Noile modele hybrid de la Toyota, lansate in Romania. Estimeaza o pondere de peste 60% a modelelor hybrid in vanzarile anului 2019
Vineri, 12 Aprilie 2019
Pentru 2019, pe fondul unuei cresteri a pietei auto estimata la 15%, Toyota Romania estimeaza o evolutie pozitiva a afacerii, cu o tinta de vanzari de 7.000 de unitati Toyota si 250 de unitati Lexus, si o pondere de peste 60% a modelelor hybrid.
COSR spre Tokyo 2020 cu Toyota
Miercuri, 04 Decembrie 2019
 Toyota Romania si Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) sarbatoresc un an de parteneriat si continua impreuna drumul spre Tokyo 2020, cu zece automobile Toyota Proace Verso cu o capacitate de 7+1 locuri.
 “Make love, not war Axe si razboi auto la Super Bowl
Miercuri, 29 Ianuarie 2014
 . Poate doar mesajul pacifist al spotului Axe “ Make Love not War”, mai imprastie fumul declansat de una dintre cele mai mari batalii ale marketingului producatorilor auto.

 

Noile spoturi Toyota cu Mircea Badea - de Saatchi & Saatchi
Luni, 08 Martie 2010
 Declinat pentru modelele Auris si Yaris, in spoturile difuzate din 6 martie vedeta posturilor de televiziune Antena 1 si Antena 3 duce la Remat un Trabant pentru o Toyota
Romanii aloca intre 11.700 euro si 31.200 euro la achizitia unei masini noi mici, medii si SUV
Marti, 27 August 2019
 Potrivit unor date Jato Dynamics, citate de Toyota Romania, defalcat pe categorii, bugetul mediu pentru achizitia unei masini apartinand segmentelor de clasa mica este de 11.700 euro, 20.750 euro in cazul segmentelor de clasa medie si 23.000 – 31.200 euro pentru toate clasele de SUV-uri.
Toyota PR - today, tomorrow GMP PR
Joi, 12 Aprilie 2007
Divizia GMP PR a castigat licitatia initiata de Toyota Romania in vederea alegerii unui partener pe zona de relatii publice; oficialii Toyota Romania au afirmat pentru AdPlayers ca la concurs au participat 3 agentii
30 de premiate in Cannes Predictions
Miercuri, 05 Iulie 2006
Din cele 50 de lucrari compilate de reteaua Leo Burnett in cadrul proiectului Cannes Predictions din acest an, un numar de 42 au intrat in finala iar 30 au fost premiate la festivalul de publicitate Cannes Lions 2006
Toyota merge pe webroti Ninespices
Marti, 17 Ianuarie 2006
Lansat la inceputul lunii ianuarie de agentia Ninespices, NoulYaris.ro a adus in showroom-uri peste 100 de oameni in primele doua saptamani, campania online fiind derulata in reteaua Boom.ro
16 absolventi au trecut primul modul al Scolii IAA
Luni, 06 August 2007
La finalul primului modul destinat tinerilor cu experienta limitata in marketing si comunicare, sefa de promotie a fost desemnata Irina Izota – Brand Manager Toyota Romania, in ordinea mediilor generale urmand: Carmen Oprea (Mercury 360), Elena Zloteanu (Hochland Romania), Iuliana Dragomir (GMP Advertising) si Daciana Negoita (Next Advertising)
Noua Toyota C-HR comunica si echiparea cu un nou sistem multimedia, ce permite conectivitatea cu Apple Carpla si Android Auto
Marti, 01 Octombrie 2019
 Sistemul permite acum integrarea completa a dispozitivelor smartphone, inclusiv cele mai recente versiuni ale aplicatiilor Apple Carplay™ si Android Auto™. De asemenea, optiunea de actualizare wireless a hartilor permite soferilor sa conduca fara probleme utilizand cele mai recente versiuni ale hartilor...
ZenithOptimedia a avut cea mai mare crestere internationala in 2005
Luni, 13 Martie 2006
Desemnata de AdvertisingAge "Agentia media a anului 2005 la nivel global", reteaua internationala are in Romania printre clientii locali cheie: BRD-GSG,  Carrefour, L'Oreal, Nestle, SABMiller, Toyota ( din partea ZenithMedia ), HP, British Airways, Hochland, OMV, FinansBank, Groupe SEB (Rowenta, Tefal, Moulinex), Whirlpool ( din partea Optimedia)
Premiera Chipita: film 7Days in Romania
Joi, 17 Noiembrie 2005
Promotia "Cine n-are Toyota sa-si ia 7 Days!" realizata cu DDB Bucharest a dat deja 4 din cele 5 autoturisme oferite ca mari premii
Toyoya C-HR a urcat-o la bord pe Milla Jovovich
Joi, 16 Februarie 2017
Desfasurata cu  ajutorul Toyota C-HR, productia teatrala cu Milla Jovovich s-a desfasurat pe 7 scene, a purtat numele “The Night That Flows” si s-a desfasurat in spatiile de mari dimensiuni de la The Printworks, din Londra
PR, Auto
Toyota Romania: Autovehiculele hibride castiga teren in randul flotelor auto ale companiilor
Vineri, 01 Noiembrie 2019
 Uniunea Europeana a fixat un obiectiv de reducere a emisiilor de CO2 din transport de 60% pana in 2050, prin comparatie cu nivelurile din 1990, in conditiile in care transportul este sursa a aproape 30% din totalul de emisii de CO2 din UE, iar Toyota a anuntat in 2015 cum va pune in practica acest deziderat la...
Toyota face recomandari de pregatire a masinii pentru vacanta
Joi, 18 Iulie 2019
 Sfaturile sunt oferite in contextul in care plecarile vizitatorilor romani in strainatate in cele trei luni de vara, inregistrate la punctele de frontiera, cresc cu aproximativ 32% comparativ cu media anuala. In plus, dauna materiala RCA a crescut, in medie, cu 14%, in primele trei luni ale anului, potrivit celor mai recente date ale...
Cu ce clienti ramane Radu Florescu la Centrade, fara Saatchi & Saatchi?
Luni, 24 Noiembrie 2014
 P&G, Rompetrol, Raiffeisen, Mondelez, Sensiblu, Hochland, Chio, Enel, Toyota, Visa, Tuborg, Novartis, BASF, Metro, Astra Zeneca, Kaufland, PMI, Euralis sunt doar o parte din clientii agentiei independente cu care Radu Florescu va ramane de la inceputul anului 2015
Alegerea Japoneza: ,,La Toyota, toti colegii, indiferent de departament, ajuta la recrutare''. Simona Preda, numarul 1 in Resurse Umane la Toyota Romania
Joi, 30 Mai 2019
„Valoarea unei companii consta, in primul rand, in valoarea oamenilor si de-abia dupa aceea in alte tipuri de active” este de parere numarul 1 din departamentul de resurse umane de la Toyota Romania, Simona Preda, Senior HR al companiei locale. „Sigur,...
Reteaua MOL Romania a fost atrasa partener in Raliul Perla Haghitei 2018
Luni, 09 Iulie 2018
 Intrecera este organizata cu sprijinul Consiliului Judetean Harghita, Primaria Odorheiu Secuiesc, Pirmaria Lueta si al partenerilor: Perla Harghitei, MOL Amigo&Intercost, Toyota prin Eurocar Trading, Vikink, I.M.S., FAN Courier si a celorlalti parteneri Omniasig, Mastertent, Hotel Tarnava, Viaduct, Dancea&Asociatii, Septimia, Color Metal, Brother,...
20 de spoturi publicitare care ar putea castiga leii Cannes Lions
Vineri, 31 Mai 2013
 Axe, Volkswagen, Evian, ESPN, Dodge  se numara printre predictiile The Gunn Report privind posibilitatea de a castiga ravnitii “Lei” ai Cannes Lions

Brand Manager nou la Toyota Romania
Miercuri, 13 Iunie 2007
Noul Brand Manager, Irina Izota are o experienta de 6 ani in marketing si a lucrat ca Brand Responsible la Autoitalia si Brand Manager la Reader’s Digest
1 2 3 4 5 »