Rezultatele cautarii dupa : "racoritoare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Licitatia Pepsi Americas, la GMP PR
Marti, 19 Mai 2009
 Agentia de relatii publice GMP PR a fost selectata in urma unei licitatii sa gestioneze comunicarea corporate pentru producatorul si distribuitorul de bauturi racoritoare Pepsi...
Creatia Granini - la Publicis Romania, media la Tempo
Joi, 25 Iunie 2009
 In urma unui proces de selectie la care au plarticipat mai multe agentii de publicitate, reprezentantii Granini Romania au ales Publicis Romania pentru comunicarea ATL a brandului de...
Copie sau asemanare intre Mustar si Racoritoare?
Miercuri, 30 Iunie 2010
 O studenta la comunicare trimite AdPlayers doua vizualuri de reclama create la trei ani distanta pe marginea carora crede ca autorii unei campanii pentru o marca de „bautura...
De ce Zero? De ce nu, Coca-Cola? La McCann
Vineri, 20 Aprilie 2007
Urmand unei campanii de teasing sub titlul De ce Zero?, Coca-Cola Romania a anuntat oficial lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca, bautura racoritoare cu zero zahar, intrata deja in 28 de tari, numai anul trecut
Orangina lucreaza cu Tempo pe conturile ATL, PR si ProMarket pe BTL
Vineri, 10 Iunie 2005
Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate
Media Direction pierde 4-5 Mil.EUR Pepsi beverages, care pleaca la Mediacom langa 2-3 Mil. EUR Pepsi food?
Marti, 26 Mai 2009
 Miscarea ar reprezenta o aliniere a activitatilor de cumparare de media pe segmentul de bauturi racoritoare Pepsi Americas estimate la 4-5 Mil. EUR, la cele de produse alimentare din...
Fabrica de Fericire Coca-Cola, in Romania
Marti, 22 Ianuarie 2008
Creat de catre Wieden+Kennedy Amsterdam, “Fabrica de Fericire - Filmul”, de 3’30’’, prezinta aventurile unui „muncitor” intr-un automat de Coca-Cola si incercarile lui de a...
Banii vorbesc. Licitatie FMCG alege o agentie, bugetul alta.
Joi, 26 Iulie 2012
 Pitch cu un final neasteptat pentru un proiect de trade marketing FMCG, de racoritoare. Cu intalniri amanate timp de aproape o luna si jumatate in care ar fi trebuit sa se discute brieful de campanie si sa se aprobe bugetul, activarea nu si-a gasit timp pentru a fi administrat de agentia castigatoare. In final, pentru ca proiectul trebuia dezvoltat, iar banii trebuiau cheltuiti, bugetul...
1 sendvis pe minut vandut in cea mai aglomerata zi a anului. OMV Data Center.
Luni, 27 August 2018
Potrivit unei analize OMV Data Center, in perioada vacantelor, drumurile lungi dubleaza cererea de gustari rapide si creste consumul de apa si racoritoare al soferilor romani.
PepsiCo, lider pe Cola in Romania
Joi, 29 Iunie 2006
Conform Raportului Canadean, pe primul trimestru din 2006, PepsiCo este lider in Romania pe segmentul bauturilor racoritoare de tip Cola, cu crestere a vanzarilor de 25.2%, fata de primul trimestru al anului 2005
Cu 10 Milioane EUR anul trecut in publicitate, URBB creste in 2009 bugetul in lei cu 15%
Vineri, 13 Martie 2009
 Avand in portofoliu marcile de bere Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Holsten, Skol, Guinness si Kilkenny, si bauturile racoritoare – Granini si...
Coca-Cola a taiat Internetul din bugetele de media
Joi, 21 August 2008

Pe langa mediile traditionale folosite in planurile de media – TV, Outdoor -

Nou sef de marketing la PepsiCo RO
Miercuri, 14 Februarie 2007
Calin Clej este noul CSD Marketing Manager pentru România în cadrul PepsiCo International, coordonând întreaga strategie de brand pentru Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon, Pepsi X, Mountain Dew, 7 UP si Mirinda
Graffiti BBDO si Media Direction realizeaza noua campanie Pepsi Light
Vineri, 21 Septembrie 2007
Campania se desfasoara la nivel national, in perioada 15 septembrie – 31 octombrie, incluzand atat spoturi TV, cat si executii de print si marketing
Coca-Cola inlocuieste din august Coca-Cola Zero cu un nou produs
Sambata, 05 August 2017
 Noua Coca-Cola Zero Sugar (Coca-Cola Zero Zahar) va fi disponibila in Statele Unite ale Americii incepand din luna august si este insotita de o campanie integrata de marketing si comunicare
2.000 de tineri au participat la debutul campaniei “Taste the feeling Coca-Cola si concertului Rixton
Marti, 02 Februarie 2016
 Coca-Cola a transformat seara de joi intr-una memorabila, oferindu-le celor peste 2.000 de participanti o experienta de brand inedita prin care a fost marcata lansarea campaniei "Taste the feeling" in Romania.
Cappy la Ogilvy&Mather Romania. Contul era la McCann Erickson
Marti, 19 Februarie 2008

Miscarea  are loc in urma unei licitatii regionale organizate de Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, castigate de Ogilvy&Mather, zona care a cuprins Romania, Bulgaria, Croatia, Bosnia si Hertegovina

Schweppes comunica On-line Film Festival
Marti, 30 Octombrie 2007
Potrivit auorilor, noua campanie este structurata pe ideea unei serii de scurt-metraje incitante, al caror fir epic este inteles pe deplin doar accesand site-ul www.schhh.ro
Cu 30.000 de imagini de produs, Lemon Studio lanseaza divizie foto specializata
Vineri, 16 Aprilie 2010
 Pornita mai intai ca studio foto, agentia de publicitate Lemon Studio crede si astazi in primul focus al atelierului foto de altadata, lansand propria divizie de imagine de produs
Coca-Cola lanseaza doua noi variante racoritoare: Coca-Cola cu gust de Lamaie si Coca-Cola cu gust de Lamaie Verde
Miercuri, 17 Aprilie 2024
,,Invitam consumatorii sa incerce ambele variante si sa le savureze pe fiecare in functie de moment. Pentru ca o singura aroma favorita nu e de ajuns pentru cat de diverse sunt gusturile lor.” spune Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola Romania.
1 2 3 4 »