Rezultatele cautarii dupa : "cb"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Buget de 200.000 EUR pentru lansarea Forever 21. Surse adplayers.
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Steaua – Partizan / PRO TV: 11.9 puncte de rating si 32.3%, cota de piata in publicul comercial
Joi, 30 Iulie 2015
 Incheiat la egalitate (1-1), partida a fost urmarita in medie de 2 milioane de telespectatori in intervalul de difuzare 21:29-23:21.

Teo Live, la Prima TV
Vineri, 28 Decembrie 2007
Cu target principal feminin, editia speciala TEO Live, din 20 ianuarie, va fi un preambul la emisiunea pe care vedeta o va prezenta zilnic la Prima TV, din 21 ianuar
ADOR 2009 LIVE
Joi, 10 Septembrie 2009
 10 SEPTEMBRIE 2009, FRATELLI STUDIOS.  21.00. Video: Premiile ADOR 2009. Refresh (F5) pentru actualizare. Festivalul s-a incheiat la ora 23:00.
Ambientalia Summer cu Peroni
Vineri, 03 August 2007
Conceptul Ambientalia se integreaza strategiei de comunicare Peroni Nastro Azzurro, bazata pe relationarea directa cu consumatorul, si se deruleaza in intervalul 21 iulie – 26 august, la Mamaia
Exit Poll Realitatea TV: 2.008.000 de telespectatori
Luni, 23 Noiembrie 2009
 Conform reprezentantilor postului, canalul de stiri a fost urmarit la ora 21:00, 2.008.000 de telespectatori din toata tara
Anca Gheorghe pleaca de la Europa FM & Radio 21, director de marketing  la Kanal D
Miercuri, 18 Iunie 2008

Group Marketing Manager Europa FM & Radio 21, Anca Gheorge lucra pentru Lagardere Radio International Group (LARI) din septembrie 2006, dupa ce a fost Director de Marketing TVR

Mai bine de 1 din 5 romani s-au uitat la reportajul ''Un fluviu de prostie'' de la Romania, te iubesc!
Luni, 09 Octombrie 2017
 Pro TV a obtinut 6.4 puncte de rating si 21.7% share la nivelul publicului comercial (urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani)
150 de marci, la ExpoAventuri 2010
Luni, 22 Martie 2010
 Desfasurat in perioada 18-21 martie la Romexpo, targul organizat de revista Aventuri la Pescuit a numarat peste 15.000 participanti
Inima de tigan (Acasa Tv): rating 12,3 si market share 27,9 pe publicul feminin 15-49 ani, urban
Vineri, 28 Martie 2008

Cu o medie de rating de 12.3 puncte si o cota se piata de 27.9%, ACASA TV a fost miercuri, 26 martie, lider de audienta publicului feminin 15-49 ani, urban, in intervalul orar 20.28-21.58

Prima TV se urca in Carvana Megastar
Luni, 02 Iulie 2007
Itinerariul Caravanei va cuprinde orasele Cluj (17, 18 iulie, Club Kharma), Timisoara (13, 14 august – Filarmonica Banatul), Craiova  (17 august – Teatrul Liric Elena Teodorini),  Iasi (21, 22 august – Teatrul Luceafarul), periplul incheindu-se la  Bucuresti ( 29, 30 august – Iride Park)
The Money Channel, reintrodus in serviciile RCS & RDS
Vineri, 18 Iulie 2008
Programele The Money Channel vor putea fi receptionate din nou incepand de luni, 21 iulie 2008, iar pana atunci, primn video streaming
Georgiana Popa este imaginea Boots No 7
Vineri, 28 Noiembrie 2008
 Castigatoarea concursului de imagine a marcii de cosmetice Nº7 are 21 de ani, si este studenta la ASE si SNSPA in acelasi timp
Patru nunti si o inmormantare la Golden Drum 2010
Luni, 11 Octombrie 2010
Silver Drum pentru Saatchi & Saatchi, Next, Publicis si Webstyler. Parca dovedind ca numarul premiilor la Ad’Or nu conteaza, ci marimea lor, Leo Burnett a avut cele mai multe intrari (21)dar a plecat cu mana goala.
Finalistii Outdoor la Golden Drum 2006
Vineri, 06 Octombrie 2006
21 de lucrari au intrat pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate Golden Drum, Sectiunea Outdoor, iar dintre acestea doar una este din România si apartine TBWA Merlin
Adviser | Chillimedia a castigat licitatia CB Richard Ellis
Miercuri, 08 Martie 2006
Carmen Bruma, Director Executiv al agentiei spune ca mesajul esential transmis de CB Richard Ellis este "unul simplu dar des intalnit: orientarea catre client"
“Fata lui tata (Kanal D) a batut Vine Politia (Pro Tv)
Luni, 17 Noiembrie 2008
 Cu o medie de audienta de 5,8% si o cota de piata de 12,6%, emisiunea a pozitionat Kanal D pe locul 2, in intervalul orar 20.30-21.30, pe publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban
“Scrisori pentru Mos Craciun” doneaza banii din bilete
Miercuri, 19 Decembrie 2007
Spectacolul de Craciun organizat de Coca-Cola pe 20 si 21 decembrie la Opera Nationala Bucuresti, va dona banii stransi din bilete integral Centrului de Recuperare Neuromotorie „Marin Pazon” din Bucuresti
Realitatea TV: Varf de audienta la alegeri de 5% - rating si de 10,1% - cota de piata in mediul urban
Luni, 02 Iunie 2008

Varful de audienta a fost atins la ora 21.50, cand la Realitatea TV erau analizate rezultatele exit-poll-ului, iar postul de stiri inregistra o audienta de 573.000 de telespectatori, in mediul urban (rating de 5% si cota de piata de 10,1%)

BCR doneaza echivalentul reducerilor in campania Dar din Dar se face binele
Vineri, 11 Decembrie 2009
 Campania doneaza comunitatii echivalentul discounturilor oferite clientilor BCR in perioada 7 -21 decembrie
1 2 3 4 5 »